دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

علت خرابی قرقری فرمان و هزینه تعویض قرقری فرمان

عملکرد قرقری فرمان اتصال جعبه فرمان به سیبک و انسجام جعبه فرمان میباشد. محل نصب قرقری فرمان  در اتومبیل  به جعبه فرمان وصل است. پس خرابی در این قطعه باعث بروز مشکل در فرمان خودرو می شود. 

علت خرابی قرقری فرمان

دلیل و نشانه خرابی قرقری فرمان خودرو

دلیل خراب شدن قرقری فرمان در بسیاری از موارد خراب شدن گردگیر قرقری فرمان است. با خراب شدن گردگیر قرقری فرمان، گریس قرقری فرمان خشک می شود و قرقری آسیب می بیند. چنانچه این قطعه آسیب ببیند، اتومبیل در دست اندازها صدا می دهد. البته نشانه خرابی قرقری فرمان در خودرو بهتر است توسط جلوبندی ساز بررسی شود. باید روی چال زیر خودرو و قطعات زیربندی چک شود. البته سعی کنید به صورت دوره ای چک کنید. چون خرابی در هر قطعه ی جلوبندی باعث بروز مشکل در سایر قطعات می شود.

خرید قرقری فرمان اصلی

خودروهای چینی نسبت هر خودروی دیگری حساس تر است. حتی مدل رانندگی سرویس آن کمی متفاوت است. اولین اصل در نگهداری از این خودروها استفاده از قطعات اصلی و درجه یک می باشد. برای تعمیر جلوبندی باید از قطعات اصلی و یا درجه یک استفاده کنید. همچنین سیستم این خودروها با هر خودرویی متفاوت است. برای همین باید به مکانیک معتبر و با تجربه که متخصص تعمیر خودروی چینی می باشد مراجعه نمایید. برای خرید قرقری فرمان می توانید به فروشگاه معتبر کارکیتس سفارش دهید.

سفارش لوازم جلوبندی

در ادامه تعدادی از قطعات جلوبندی خودروهای چینی را که در این سایت می توانید تهیه کنید برای شما قرار می دهیم تا براحتی و امن بتوانید خرید خود را انجام دهید.م توانید قطعات را حضوری یا تلفنی نیز سفارش دهید.برای آشنایی بیشتر با مشکلات جلوبندی خودروهای چینی مطالب سایت را بخوانید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *