دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

علت تفاوت قیمت لوازم یدکی جک j5 در نمایندگی ها و بازار

خودروی جک جی 5 که از محصولات کارخانه خودرو سازی جک موتورز چین می باشد توسط کرمان موتور وارد ایران شد. در کنار خودروی شاسی بلند جک اس 5 توانست موفقیت های زیادی کسب کند. خودروی جک j5 در بازار ایران توجه مصرف کنندگان را از جهت کیفیت و مشخصات ظاهری جلب کند . البته این نکته قابل ذکر است که مصرف کنندگان این خودرو از خدمات پس از فروش کرمان خودرو در برطرف کردن نیاز مشتریان بسیار ناراضی بودند. به نحوی ترجیح دادند به جای مراجعه به نمایندگی ها مشکل خودروی خودر را در تعمیرگاه های متفرقه حل کنند. از طرفی قیمت خرید لوازم یدکی جک j5 در نمایدگی ها بسیار بالا تر از بازار است و ضمانتی هم روی این قطعات ارائه نمی شود.

قیمت لوازم j5

 

دلیل اختلاف قیمت قطعات در نمایندگی

با توجه به صحبت هایی که با مشتریان و صاحبان خودروی جی 5 داشتیم,بسیاری ازین عزیزان از خدمات پس از فروش و گارانتی در نمایندگی ها گلایه می کردند.این گلایه ها شامل قیمت بالای لوازم j5 و زمان انتظار زیاد برای تخویل گرفتن خودرو می شود.حتی در بشتر موارد بعد از 40 روز خودرو را به مشتری تحویل داده بودند.دلیل این زمان زیاد نبود قطعه در نمایندگی می باشد.به دلیل شرایط کشور نمایندگی به سختی قطعات را وارد می کند.اما وارد کنندگان بازار مشکل کمتری ازین بابت دارند.دلیل قیمت بالای قطعات در نمایندگی همین است.

خرید لوازم یدکی j5

ما در این فروشگاه قصد داریم تا با ارائه ی لوازم یدکی با کیفیت برای خودروهای چینی مخصوصا جک جی 5 نیاز مصرف کنندگان را در این ضمینه برطرف کرده و با راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی کارکیتس خدمات یکسانی را به تمامی مشتریان سراسر کشور ارائه دهیم . در نظر داشته باشید تمامی قطعات و لوازمی که در این فروشگاه به فروش می رسد دارای ضمانت اصالت فیزیکی بوده و دارای بالا ترین سطح کیفیت می باشد.در قسمت فروشگاه کارکیتس به راحتی می توانید دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب و قطعه مورد نیاز خود را سفارش دهید.برخی قطعات در فروشگاه موجود نیست.می توانید در ساعات کاری با فروشگاه تماس بگیرید و استعلام قطعه مورد نظر خود را بگیرید.

تامین قطعات توسط کارکیتس

ما سعی داریم در فروشگاه کارکیتس خدمات بهتری از نمایندگی به مشتریان ارائه دهیم.برای همین قطعات با کیفیت با قیمت منباسب و در کمترین زمان را به دست مشتری می رسانیم.لوازم یدکی جک جی 5 در بازار لوازم یدکی خودرو کمبودی ندارد و مانند سایر خودروهای چینی که با کمبود قطعه مواجه می باشد نیست. از این رو مطلب قابل توجه کیفیت قطعات است. قیمت لوازم یدکی جک جی 5 با توجه به کیفیت این قطعات متفاوت است. تشخیص کیفیت این قطعات با توجه به بسته بندی و مواد استفاده شده و از لحاظ ظاهری شاید کار سختی نباشد. در مطالب آینده  قصد داریم در باره نحوه ی تشخیص کیفیت قطعات مطالبی منتشر کنیم.

کیفیت لوازم جک جی 5

خودروی جک جی 5 از جمله خودروهای پر فروش چینی در بازار می باشد.این خودرو در مدل اتومات خیلی مورد توجه قرار گرفت.از همین رو وارد کنندگان لوازم یدکی لوازم این خودرو را وارد بازار کردند.همین موضوع باعث شد تا تنوع کیفیت و قیمت لوازم جک جی 5 در بازار زیاد شود.در ادامه به دلیل این تنوع کیفیت و قیمت لوازم جی 5 اشاره می کنیم.

دلیل تنوع قیمت

ما در سایت کارکیتس در مطالب جدا به چگونگی تشخیص لوازم j5 اصلی اشاره کردیم.حالا به موضوع تنوع قیمت لوازم جی 5 می پردازیم.همانطور که می دانید قطعات دارای کیفیت متفاوتی می باشد.این تفاوت در نوع آلیاژ و موارد اولیه استفاده شده می باشد.هرچه مواد اولیه با کیفیت تر باشد قیمت تمام شده بالا تر می رود.البته عوامل دیگری مانند نام برند و بسته بندی و حتی بعد مسافت در قیمت تمام شده تاثیر دارد.

قیمت لوازم j5

تنوع در کیفیت قطعات

شما به عنوان وارد کننده می توانید یک قطعه را با قیمت های متفاوت در چین پیدا کنید.اما در چین تنوع قیمت فقط به دلیل کیفیت می باشد.یعنی اگر شما قطعه ای ارزان درخواست دهید با پایین ترین کیفیت برای شما ارسال می شود.اما قطعات با قیمت بالا تر حتما کیفیت بهتری دارد.کیفیت برخی قطعات را از ظاهر آن می توان تشخیص داد.مثلا چراغ خودروی اصلی دارای ظاهری شفاف و با پخش نور استاندارد است.اما برخی قطعات بعد از نصب و به مرور کیفیت خود را نشان می دهد.قطعاتی مثل کمک فنر و قطعات موتوری به این صورت است.

توصیه ی مهم برای خرید لوازم جی 5

حالا که دلیل اصلی این نوسان و تنوع قیمت لوازم جی 5 را می دانید,باید در هنگام خرید به موضوع مهم دیگری دقت کنید.با گسترش فضای مجازی افراد زیادی بدون داشتن تجربه کافی اقدام به فروش قطعات در شبکه های مجازی کرده اند.بدون داشتن حتی یک خط تلفن ثابت یا جای مشخص از مشتری پول می گیرند.پس در نظر داشته باشید حتما از جای معتبر لوازم جی 5 را خریداری کنید.فروشگاه کارکیتس تمام مجوز های فروش و جواز های تجارت را دریافت کرده.همچنین به راحتی می توانید استعلام جواز فروشگاه را از سایت اینماد بگیرید.نماد اعتماد الکترونیک هم در قسمت پایین سایت موجود می باشد.

قطعات موتوری جک j5

خودروی جک جی 5 در دو دل دنده دستی و اتومات در کشور موحود می باشد.البته موتور این دو مدل هم با هم متفاوت است.مدل دنده دستی با موتور 1.5 لیتر و مدل اتومات با مدل 1.8 لیتر ساخته شده.البته تعداد خودروهای دنده دستی در کشور خیلی کمتر از مدل اتومات است.اما به واقع هردو موتور کیفیت خیلی خوبی دارند.ما به عنوان لوازم فروش کمتر کسی را دیدم که از کیفیت موتور این خودرو ناراضی باشد.البته باید سرویس های دوره ای منظمی برای خودروی خود در نظر بگیرید.در مطلبی در رابطه با نحوه انجام سرویس های دوره ای برای جی 5 توضیحات خیلی کاملی دادیم.قطعات موتوری جک j5 موجود در کارکیتس تماما با کیفیت اصلی می باشد.

لوازم جلوبندی جک j5

پلتفرم ساخت خودروی جی 5 از روی خودروی میتسوبیشی ژاپن الگو برداری شده.برای همین ارتفاع این خودرو پایین است.از این رو برای راه های داخل ایران زیاد مناسب نیست.برخی از صدای زیاد کوبش این خودرو اذیت می شوند.به راحتی می توانید برای رفع کوبش خودروهای جک اقدام کنید.لوازم جلوبندی جک حی 5 بسیار مصرفی است.البته قطعات دیگری هم به مصرف می افتد.برای آشنایی با قطعات مصرفی جک جی 5 می توانید مطلب سایت را مطالعه کنید.

لیست تمام قطعات جلوبندی جک جی 5 در قسمت فروشگاه کارکیتس موجود می باشد.به راحتی می توانید این قطعات را سارش دهید.محصول منحصر به فرد موجود در فروشگاه کیت کامل جلوبندی جی 5 می باشد.در این مجموعه تمام قطعات مورد نیاز در جلوبندی خودروی شما به صورت جفت موجود می باشد.با این محصول می توانید تمام جلوبندی خودروی خود را نو کنید.کیفیت این قطعات ایرانی درجه یک و سفارشی می باشد.آلیاژ موجود در این قطعات درجه یک می باشد و مشابه قطعات اصلی ساخته شده.

خرید لنت ترمز جک جی 5

لنت ترمز خودروی جی 5 با کیفیت ایرانی وارداتی درجه یک و اصلی شرکتی در بازار موجود می باشد.قیمت خرید این لنتها کاملا با هم متفاوت است.کیفیت اصلی شرکتی از همه گران تر است و در حال حاضر در بازار بسیار کم شده.قطعه شرکتی در واقع همان قطعه ایست که از ابتدا روی خودروی شما نصب شده.اما کیفیت وارداتی درجه درجه یک در واقع همان قطعه اما در بسته بندی دیگری است.قیمت قطعات وارداتی مناسب تر است و کیفیت خوبی دارد.لنت ایرانی هم کیفیت پایین تری دارد.البته در حال حاضر نمایندگی از لنت پارس ایرانی برای مشتریانش استفاده می کند.برای خرید لنت ترمز وارداتی درجه یک از فروشگاه کارکیتس می توانید به قسمت لوازم ترمز جی 5 بروید و سفارش خود را ثبت کنید.

دیسک و صفحه اصلی جی 5

با وجود اینکه تعداد خودروهای دنده دستی جی 5 در بازار خیلی کمتر است,اما تنوع دیسک و صفحه این خودروها خیلی بالاست.ما در مطلب در رابطه با خرید دیسک و صفحه اصلی جک جی 5 برای شما توضیحاتی دادیم.اما در کل می توان سه برند شرکتی اصلی اصلی و برند aqbp  و برند هانژی را سه برند خوب برای دیسک و صفحه جی 5 معرفی کرد.در خودروهای اتومات قطعه ای به نام سلکتور تعویض دنده j5 بسیار مصرف دارد.البته رعایت نکات برای سرویس های دوره ای عمر مفید قطعات به شدت زیاد می کند.برای سفارش دیسک و صفحه j5 می توانید از طریق فروشگاه اقدام نمایید.

در مطلبی در سایت کارکیتس در رابطه با روش افزایش طول عمر دیسک و صفحه خودروهای چینی برای شما منتشر شده.می توانید برای بازدهی بیشتر و انتخاب درست دیسک و صفحه این مطلب را بخوانید.

قیمت لوازم j5

مطلب پایانی

دوستان عزیزی که خودروهای چینی دارند ملزم به رعایت یکسری نکات می باشند.شما باید سرویس های دروهای این خودروها را خیلی دقیق رعایت کنید.این سرویس ها با توجه به کیلومتر کارکرد خودرو می باشد.حتما در سایت ما مطلب مربوط به سرویس دوره ای را مطالعه کنید.همچنین باید با تمام قطعات مصرفی در خودروهای چینی آشنا باشید.مهمترین نکات در مورد بهترین زمان تعویض کیت تایم خودروهای چینی می باشد.اصلا با این موضوع شوخی نکنید.در انتها مثل همیشه توصیه میکنیم اول قطعه با کیفیت بخرید و بعد به مکانیک معتبر و با تجربه در خودروهای چینی مراجعه کنید.

قیمت لوازم j5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *