مقایسه خودروها

معایب 110 و مقایسه آن با خودروهای ایرانی

لوازم یدکی ام وی ام 110

خلاصه مطلب معایب ام وی ام 110 قدیم

در این مطلب قصد داریم تا شما را با مشخصات فنی ام وی ام 110 آشنا کنیم. بسیاری سوال می پرسند که آیا ام وی ام 110 ماشین خوبی است ؟ در پاسخ باید گفت که این خودرو را برای چه منظوری استفاده می کنید. این خودروی چینی اقتصادی با مصرف کم به نظر بد نمی آید. اما باید بدانید این خودرو را با چه خودرویی مقایسه می کنید. در این مطلب به بررسی معایب ام وی ام 110 می پردازیم. در انتها در رابطه با قیمت خرید لوازم یدکی ام وی ام 110 صحبت می کنیم. آیا ام وی ام 110 ماشین خوبی است ؟اگر تجربه سواری این خودرو را دارید در انتهای همین مطلب برای ما بنویسید. اگر قصد خرید این خودرو را دارید می توانید سوالات خود را در انتهای همین مطلب بنویسید. کارشناسان ما به سرعت به شما پاسخ می دهند.

مزایای ام وی ام 110 چیست؟

خودروی شهری کوچک و ایده ال، کاملا مناسب برای کلان شهرها، که دارای طراحی مدرن و پویا و جذاب با خطوط نرم و ملایم می باشد. بال عقب ام وی ام 110طبق اصول اولیه آیرودینامیک، باعث بهبود پایداری خودرو در سرعت های بالا می شود.  ام وی ام 110کم مصرف ترین و اقتصادی ترین خودروی موجود در کشور است، که امکانات رفاهی و ایمنی مناسب، مصرف سوخت پایین، استهلاک کم باعث محبوبیت این کوچولوی دوست داشتنی شده است و آن را به مناسب ترین خودرو برای کاربردهای شهری بدل نموده است . این ها از مزایای ام وی ام 110 می باشد. در ادامه مطلب در رابطه با معیب ام وی ام 110 نیز صحبت می کنیم.

همچنین می توان به موارد زیر هم برای مزایای 110 اشاره کرد:

  • لوازم یدکی با قیمت مناسب
  • کم جا بودن و مناسب برای شهر های شلوغ
  • تشابه برخی قطعات با خودروهای ایرانی
  • تولید قطعات در ایران
  • موتور ساده و راحت برای تعمیر
  • امکانات ایمنی بیشتر نسبت به خودروهای ایرانی هم قیمت

معایب 110

معایب ام وی ام 110 چیست؟

از معایب ام وی ام 110 می توان به قدرت موتور و گیربکس پایین اشاره کرد. البته می توان گفت با توجه به کوچک بودن ابعاد, این خودرو برای دو نفر مناسب است. ام وی ام 110 اصلا برای مسافت بین شهری مناسب نیست. جلوبندی این خودرو کمی ضعیف می باشد. اما در کل ارزش خرید دارد.در ادامه به سایر نقاط ضعف و معایب 110 اشاشره می کنیم. اگر مصرف کننده این خودرو هستید می توانید در رابطه با سایر معایب 110 در انتهای همین مطلب برای ما بنویسید.

  • گران بودن قطعات بدنه آهنی مانند درب ها و گلگیر ها
  • قدیمی بودن طراحی ظاهری
  • ادامه دار نبودن مدل های جدید از این خودرو
  • صدای کوبش داخل اتاق که قابل حل است
  • ترمز ها نسبتا ضعیف

حجم موتور ام وی ام 110 چقدر است؟

این خودرو با داشتن موتورهای 800 و 1100 سی سی که دارای قدرت 51 و 68 اسب بخار می باشند که با توجه به مصرف پائین سوخت و قدرت مناسب مزیت مهم و بزرگی برای این خودرو می باشد. خودروی  ام وی ام 110خودروی بسیار ایمنی در کلاس خود می باشد.اما اگر بخواهید فشار زیادی به 110 بیاورید ترمز ها جوابگو نیست.این سیستم ترمز برای سرعت خای شهری و استاندارد بسیار ایمن است.اما در سرع های خیلی بالا و تحت فشار کمی سخت میگیرد. این خودرو دارای سر سیلندر کوچکی است.برای همین قطعات کوچک و سبک وزن کلی خودرو هم کم شده.اگر سیلندر 110 را ببینید واقعا تعجب می کنیدسایز این سیلندر در مدل سه سیلندر کوچکتر است.اما با این وجود قدرت موتور در این خودرو قابل قبول تر از خودروهای ایرانی است. به نظر می رسد قدرت پایین این خودرو یکی از معایب ام وی ام 110 سه سیلندر است.

معایب 110

بررسی معایب ایمنی ام وی ام 110

وجود یک کلاف تقویتی دور تا دور اطاق خودرو و همچنین سپرهای ضربه گیر، ضریب ایمنی داخل اطاق را به طرز محسوسی افزایش می دهد. وجود دو عدد ایربگ و سیستم ترمز ABS ضریب ایمنی این خودرو را به طرز محسوسی افزایش داده. فضای داخلی خودرو بسیار راحت و جادار بوده و برای خودرویی در این کلاس کاملا ایده ال است. فضای داخل دلباز بوده که این خود نشان دهنده طراحی دقیق و مناسب این خودرو است. صندلی های این خودرو راحت و با فیزیک راننده همخوانی دارد، که به راحتی قابلیت کاهش فشار مستقیم را با توزیع فشار صندلی به پاها به منظور کاهش خستگی در مسافرت های طولانی به راننده می دهد. امکانات رفاهی داخل خودرو، مناسب و ایده ال بوده و آن را بدل به خودروئی مجهز و راحت نموده است. با اینکه ایمنی خودروی 110 در حد خودروهای جهانی نیست و یکی از معایب 110 است اما بهتر است بدانید ایمنی آن از 90 درصد خودروهای ایرانی بیشتر است. حداقل در تصادفات شدید شاهد کشته شدن سرنشین نیستیم.

دلیل تشابه دوو ماتیز با ام وی ام 110 چیست؟

110 همچنان در کانون بحث‌های مربوط به کپی‌رایت و حقوق معنوی صنعتی باقی ماند، زیرا جنرال موتورز ادعا کرد ام وی ام 110 بسیار شبیه به شورولت اسپارک/دوو ماتیز است. مدیران جنرال موتورز گستردگی طراحی تکراری را نشان دادند و به عنوان مثال اشاره کردند که درهای چری 110 و درهای شورولت اسپارک بدون تغییر قابل تعویض هستند.

گروه جنرال موتورز چین نشان داد که این دو خودرو “ساختار بدنه، طراحی بیرونی، طراحی داخلی و اجزای کلیدی به طور قابل توجهی یکسان هستند.”
اینترنشنال هرالد تریبون در مقاله ای در سال 2005 از 110 به عنوان یک کلون یاد کرد.
با نگاهی به این جنجال در صحنه جهانی، دیترویت نیوز گزارش داد که “این مناقشه منعکس کننده سردرگمی، خطرات و جاه طلبی ها در صنعت خودروی جدید چین است، جایی که خودروسازان جهانی در حال مبارزه با شروع های سخت برای بخشی از چیزی است که ممکن است به بزرگترین بازار خودروی جهان تبدیل شود.”

معایب 110

در ایران، شورولت اسپارک/ دوو ماتیز توسط شرکت داخلی کرمان خودرو از سال 2000 در یک سرمایه گذاری مشترک با جنرال موتورز دوو کره جنوبی مونتاژ می شد. با این حال، بحران در دوو منجر به تصاحب شرکت آمریکایی جنرال موتورز شد که پس از آن ایران را ممنوع کرد و عرضه کیت‌های CKD به شرکت ایرانی را متوقف کرد. در نتیجه کرمان خودرو مجوز خودرو چری 110 را به عنوان جایگزین صادر کرد و آن را در شرکت زیرمجموعه خود MVM به تولید رساند.

ام وی ام 110 بخریم یا پراید؟

جواب این سوال کمی سخت است.ابتدا باید از خودتان بپرسید برای چه کاری خودرو را می خرید.اگر برای انجام کارهای روزمره یک خودروی کم جا و کم مصرف می خواهید و قصد فروش خودرو را ندارید ام وی ام 110 مناسب است.حتی اکر قصد مسافرت های کوتاه بین شهری داشته باشید 110 امن تر از پراید است.

اما اگر قصد دارید با خودرو امرار معاش کنید پراید بهتر است.این خودرو برای کار در کردن در اسنپ یا انجام کارهای فنی کوچک و باربری های کوچک مناسب تر است.در هر صورت باید فرهنگ نگهداری از خودرو را داشته باشید.این فرهنگ شامل نحوه رانندگی با خودرو در خیابان و نگهداری و سرویس دوره ای خودرو می باشد.در مطلب دیگری در رابطه با خرید خودروی زیر یک میلیارد چینی صحبت کردیم.مطالعه این مطلب خالی از لطف نیست.

معایب mvm 110

آیا 110 کارکرده ارزش خرید دارد؟

در انتهای تمام توضیحات قصد داریم تا به این سوال پاسخ دهیم.خودروی ام وی ام 110 و تمام خودروهای چینی یک امر مفید دارند.این عمر مفید 5 سال بیششتر نیست.بعد از این زمان خودروی شما با خرج های عجیبی مواجه می شود.مثلا امکان دارد با خرابی قطعاتی مواجه شوید که حتی در خودروهای ایرانی با آن مواجه نمی شوید.البته بستگی دارد که سرویس های دوره ای را درست رعایت کرده باشید یا نه.اگر قصد خرید خودروی کارکرده چینی را دارید باید به نکاتی دقت کنید.این نکات در مطلب خرید خودروی کارکرده چینی برای شما جمع آوری شده.

اما در کل در هنگام خرید اول از همه باید به گیربکس و موتور سلامت توجه کنید.کوچکترین نقص در این موارد خرج زیادی روی دست شما می گذارد.مثلا اگر دنده دو در خودروی 110 خراب باشد خیلی سخت درست می شود.گاهی با تعویض دنده و ماهک دنده کار انجام می شود.اما در بعضی موارد باید گیربکس را تعویض کنید.

موتور این خودرو اگر خراب باشد خیلی سخت تر از خودروهای ایرانی تعمیر می شود.این تعمیر احتمال دارد با تعویض میل لنگ همراه باشد.به دلیل ضعیف بودن قطعات موتوری تراشکار با سختی های زیادی روبرو می شود و نمی تواند به راحتی ایراد موتور را بگیرد.

اما اگر با یک ام وی ام 110 واقعا سالم روبرو شدید که قیمت مناسبی داشت حتما آن را بخرید.110 سالم خیلی بهتر از پراید به شما سواری می دهد.در صورتی که شما هم بعد از خرید سرویس دوره ای را رعایت کنید می توانید چندین سال از این خودرو سواری بگیرید.

قیمت خرید لوازم یدکی ام وی ام 110

با توجه به مشخصات فنی ام وی ام 110 و قیمت خرید لوازم یدکی ام وی ام 110 می توانید به این سوال پاسخ دهیم. اگر از این خودرو برای مصارف داخل شهری استفاده می کنید, این خودرو بسیار مناسب است. مصرف سوخت پایین لوازم ارزان و کوچک بودن این خودرو از نقاط مثبت این خودرو می باشد. قدرت موتور پایین و فضای داخلی کوچک از نقاط ضعف 110 می باشد. در ادامه لینک خرید لوازم یدکی 110 قرار داده شده.

دلیل اختلاف قیمت لوازم 110 در بازار

خودروی ام وی ام 110 سالهاست که در بازار ایران وارد شده این خودرو جزو کم مصرف ترین خودروهای ایران می باشد.با استقبال خوبی که ازین خودرو شد وارد کنندگان زیادی قطعات این خودرو را وارد کردند.حتی تولید کنندگان ایرانی هم قطعات این خودرو را تا حدودی تولید کردند.مانند لنت و لوازم جلوبندی و سپرهای این خودرو تولید شده.کیفیت قطعات بسیار با هم متفاوت است.دلیل اختلاف قیمت لوازم 110 در بازار همین تفاوت کیفیت می باشد.بالاترین کیفیت مربوط به قطعات اصلی شرکتی و کمترین قیمت مربوط به قطعات وارداتی درجه دو و ایرانی می باشد.

کیفیت لوازم 110 در کارکیتس

در فروشگاه اینترنتی کارکیتس سعی بر این است که مشتریان عزیز ضمن افزایش اطلاعات خودرویی براحتی بتوانند از طریق درگاه اینترنتی خرید امن خود را انجام دهند.در کمترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنند.همچنین می توانید در فروشگاه لوازم مورد نیاز خود را جستجو کنید.از طریق سایت و یا حضوری یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.در ضمن تمامی قطعات با ضمانت اصالت فیزیکی تقدیم مشتریان میشود تا با خیال آسوده از خرید مطمئن باشند.راحت ترین روش خرید لوازم 110 را برای شما در این فروشگاه فراهم کردیم.

معایب ام وی ام 110

انواع لوازم یدکی 110 در فروشگاه کارکیتس

در این مطلب قصد داریم تا بیشتر برای صاحبان خودروی ام وی ام 110 امکانی را در سایت فراهم کنیم تا بتوانند با یک نگاه اجمالی لوازم و قطعاتی که در فروشگاه لوازم یدکی کارکیتس موجود می باشد را با موجودی و قیمت بررسی کنند.بتوانند سفارش خود را خیلی راحت تر ثبت کنند.در این مطلب دسته بندی قطعات را برای شما نشان دادیم.قطعاتی که در این دسته ها قرار میگیرند با لینک مربوط به همان قطعه در فروشگاه اینترنتی نیز قرار میگیرد.با تنها یک کلیک به صفحه ی مربوطه به آن قطعه در فروشگاه اینترتی وارد شده و سفارش خود را ثبت کنید.اینگونه می توانید راحت ترین روش خرید لوازم یدکی ام وی ام 110 در هرجای ایران را تجربه کنید.

لوازم گیربکس ام وی ام 110 و معایب گیربکس آن

لوازم گیربکس ام وی ام 110 شامل شفتها و دنده ها می باشد.از آنجایی که این قطعات مشابه هم بوده و هر کدام دارای کد مخصوص می باشد,باید حتما عکس یا خود قطعه باشد.برای همین اگر به این قطعات نیاز دارید حتما با همکاران تماس بگیرید تا راهنمایی دقیق کنند.برای خرید لوازم گیربکس 110 از ما می توانید تلفنی یا حضوری یا اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید.سایر قطعات مصرفی گیربکس مانند دیسک و صفحه و بلبرینگ کلاچ را می توانید با کیفیت اصلی از کارکیتس سفارش دهید. باید سرویس گیربکس 110 را جدی بگیرید. یکی از معایب 110 حساس بودن گیربکس آن است. گاهی برخی قطعات گیربکس مانند دنده های برنجی در بازار کم می شود. پس با کوچکترین صدا در گیربکس به سرعت به گیربکس کار مراجعه کنید.

لوازم موتوری 110 را با چه کیفیتی بخریم؟

خودروی ام وی ام 110 با دو موتور در ایران موجود است.یک مدل سه سیلندر و دیگری مدل چهار سیلندر می باشد.اگر دنبال خودرویی خیلی کممصرف برا امور شهری هستید خودروی 110 سه سیلندر بسیار خوش قیمت و به صرفه است.نکته اساسی در مورد لوازم موتوری 110 می باشد.در هنگام تعمیر موتور باید از قطعات اصلی برای این خودرو استفاده کنید.منظور از قطعات اصلی همان کیفیت شرکتی اصلی می باشد.البته در حال حاضر مدیران خودرو قطعات 110 را موجود ندارد.بیشتر تمرکز را روی خودروهای جدید گذاشته.برای همین مصرف کننده مجبور است از بازار آزاد قطعات مورد نیاز را بخرد.قطعات اصلی هم در بازار کم شده.اما شما می توانید قطعات وارداتی با کیفیت اصلی را جایگزین کنید.حتما باید خودروی خود را به یک تعمیرگاه ماهر نشان دهید.اگر نیاز به تراشکار دارید حتما باید بهترین تراشکار را انتخاب کنید.چون 50 درصد کار با مکانیک و تراشکار و 50 درصد کار به قطعات اصلی بستگی دارد.برای استعلام قیمت لوازم موتوری 110 می توانید به فروشگاه مراجعه نمایید.

لوازم جلوبندی ام وی ام 110 شامل چه قطعاتی است؟

خودروی ام وی ام 110 جلوبندی ضعیفی دارد.برای همبن باید حتما کمک های گازی روغنی روی این خودرو نصب شود.این کمک ها تمام فشار را از روی جلوبندی 110 بر می دارد.همچنین کوبش شدید این خودرو را از بین می برد.اگر قصد اورهال یا نوسازی جلوبندی و یا خرید خودروی کارکرده ی 110 را دارید می توانید از کیت کامل جلوبندی 110 استفاده کنید.باید تمام قطعات زیربندی را نو کنید.سپس کمک ها را تعویض کنید و از سواری خودرو لذت ببرید.پک جلوبندی کامل 110 شامل یک جفت طبق لاستیک موجگیر لاستیک چاکدار سیبک فرمان قرقری فرمان می باشد.کل لوازم مورد نیاز جلوبندی در این پک موجود است.برای مشاهده قیمت لوازم جلوبندی 110 می توانید فروشگاه مراجعه کنید. از معایب 110 کوبش وسر و صدا در اتاق می باشد. البته این مشکل به راحتی با تعویض کمک ها با کمک اصلاح شده گازی رفع می شود.

چگونه بهترین لوازم بدنه 110 را بخریم؟

لوازم بدنه 110 در بازار کم شده.برای همین باید در هنگام رانندگی خیلی دقت کنید.قطعات آهنی بدنه در حال حاضر در بازار قیمت بالایی دارد.البته سپر ها و شلگیر ها در ایران تولید میشود.بهترین قطعات مربوط به کیفیت شرکتی اصلی می باشد.اما این کیفیت در بازار خیلی کم شده و قیمت بالایی دارد.می توانید قطعات با کیفیت اصلی را از فروشگاه کارکیتس سفارش دهید.برای استعلام قیمت لوازم بدنه 110 می توانید به فروشگاه مراحعه نمایید.بعد از خرید قطعات حتما به صافکار با تجربه مراجعه کنید.اگر چه اجرت بالاتری میدهید اما باعث می شود خودروی شما افت قیمت کمتری داشته باشد.همچنین کیفیت رنگ در صافکاری معتبر خیلی فرق دارد. شاید یکی از معایب ام وی ام 110 کم بودن لوازم بدنه فلزی و قیمت بالای این لوازم در بازار است. نمایندگی ها هم پاسخگوی 110 نیستند و شما مجبورید از بازار قطعات را تهیه کنید.

لوازم مصرفی در ام وی ام 110 چیست؟

وقتی شما یک خودروی چینی دارید باید بدانید سرویس دوره ای در این خودروها از واجبات است.این سرویس ها هر 5 هزارتا انجام می شود.البته لیست کامل چک لیست سرویس دوره ای مخصوص خودروهای چینی را در مطلبی جدا برای شما قرار دادیم.شما با رعایت این سرویس ها می توانید کیفیت خودرو را همواره خوب نگه دارید.باید دقت کنید لوازم اصلی می تواند هزینه های شما را به حد زیادی کاهش دهد.

درباره خدمات بازرگانی نادری

بازرگانی نادری که وارد کننده و پخش کننده لوازم یدکی خودروهای چینی در بازار تهران lمی باشد.برای سهولت در تامین قطعات مورد نیاز مشتریان و مصرف کنندگان اقدام به راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارکیتس کرده.تمامی محصولات موجود در فروشگاه اصلی در این سایت گنجانده شده.از مزایای این سایت بروز بودن قیمت ها و خرید آسان با استفاده از درگاه اینترنتی بانک سامان که از لحاط امنیتی بسیار بالا می باشد.از دیگر نکات قابل توجه درباره سایت کارکیتس دارا بودن نماد اعتماد تجارت الکترونیک است.باعث میشود ضمن رعایت حقوق مصرف کننده مشتریان از خرید خود از این سایت مطمئن باشند.مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به فروشگاه اصلی خرید حضوری نیز داشته باشند.

لوازم یدکی خودرو های چینی :

فروشگاه تخصصی کارکیتس در نظر دارد تا در این سایت به معرفی محصولات موجود در این فروشگاه بپردازد.ما در این مطالب به سعی در راهنمایی مشتریان عزیز در شناخت هرچه بیشتر قطعات موجود در بازار از لحاظ کیفیت و قیمت داریم.از آنجایی که برخی قطعات مربوط به خودرو های چینی در بازار کم است و نمایندگی ها و شرکت های مربوطه پاسخ درستی به مشتریان نمی دهند عده ای سودجو این قطعات را با کیفیت های پایین وقیمت های گزاف به بازار عرضه میکنند.لذا ما تصمیم به معرفی قطعات و نحوه ی شناسایی قطعات با کیفیت گرفتیم.ما در این فروشگاه به مشتریان عزیز این اطمینان را میدهیم که بهترین محصول را با بهرین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمتتان عرضه کنیم.امیدواریم بتوانیم با این خدماتی که به مشتریان عرضه میکینم سهمی در بهبود وضع نابسامان بازار لوازم یدکی خودرو های چینی لیفان داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *