دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

چرا باید ام وی ام 315 بخریم ؟

ویژگی ام وی ام 315

در این مطلب قصد داریم دید شما را برای خرید ام وی ام 315 باز تر کنیم.شاید اگر تمام نکات فنی این خودرو را بشناسید,راحت تر آن را با خودروهای هم سطح مقایسه کنید.در این مطلب مشخصات خودروی 315 نیو لاکچری یعنی نسل دوم این خودرو را مورد بحث قرار دادیم.البته همان طور که می دانید.تمامی قطعات موتوری جلوبندی ترمز و گیربکس این چهار نسل با هم یکسان می باشد.تنها در قسمت ظاهری با هم متفاوت می باشد.دلیل اینکه چرا باید ام وی ام 315 بخریم در ادامه آمده همچنین راجع به قیمت خرید قطعات یدکی ام وی ام 315 نیز صحبت می کنیم.

تاریخچه ی تولید ام وی ام 315

ام وی ام 315 جدید یا چری فالوین،برای نخستین بار در ماه آوریل سال 2010 میلادی به بازار معرفی شد.عرضه و معرفی این خودرو در آن زمان،گام بزرگی از سوی شرکت چری قلمداد می‌شد.زیرا تا قبل این خودرو محصولاتی که از طرف این سازنه ارایه می شد دارای شمایل قابل توجهی نبود.اما با معرفی این خودرو،چری نشان داد که مقوله طراحی را جدی‌تر گرفته و در مسیر نوینی گام نهاده.اثراتش بعدها در تکوین مدل‌هایی همچون ARRIZO 7 و TIGGO 5 و …. مشاهده گردید.در سال 2012 میلادی،این خودرو دگرباره دستخوش تغییر شد و یک عمل فیس لیفت ماژور بر روی بدنه و نیز کابین آن صورت گرفت.تا اندازه بسیاری آن را نسبت به نمونه اولیه‌اش متحول نمود و همچنین تغییراتی در سیستم گیربکسی آن ایجاد شد و بهبود پیدا کرد.

چرا باید ام وی ام 315 بخریم

فیس لیفت شدن ام وی ام 315

بدون شک فیس لیفت ام وی ام 315 جدید را می‌توان گامی بزرگ برای این سازنده نوبنیاد دانست؛نمای جلوی آن به‌تمامی تغییر یافته و با چراغ‌هایی که چشمان عقاب را تداعی می‌کند و نیز سپرها و جلوپنجره ای اسپرتی،بیش‌ از پیش بهبود یافته است و علاوه بر آن، از تناسب ابعادی برخوردار شده است. همچنین بخش پشتی آن نیز چندان دچار تغییر نشده و تنها به تعویض فرم چراغ‌ها و باز طراحی سپر عقب اکتفا گردیده است، که آن هم به خوبی صورت پذیرفته و جلوه بصری بهتری را به این خودرو بخشیده است.

چرا باید ام وی ام 315 بخریم

در کل طراحی این مدل را می‌توان متناسب، جذاب و عامه‌پسند دانست.شاید کمتر خودرویی را در این رنج قیمتی بیابید که طراحی آن چنین مدرن و دل‌نشین باشد.از دگرسوی، چنانچه نشان جلویی این خودرو را از پیشانی آن برداریم، ناخودآگاه خودروهای روز اروپایی و ژاپنی را به ذهن مان تداعی می‌نماید.می‌توان رگه‌هایی از طراحی اپل آسترا و MG3 و یا حتی هوندا فیت را در آن پیدا نمود.

طراحی مفهومی ام وی ام 315

بنا به ادعای وب‌سایت شرکت چری، طرح داشبورد این خودرو از «GULL WING» و یا بال‌های مرغ نوروزی الهام گرفته است. داشبورد این خودرو نسبت به مدل قبلی آن تغیراتی پیدا کرده و کاملا دگرگون شده است. همچنین بهبود کیفیتی در آن رخ داده است و به سبکی مدرن و عامه پسند روی آورده است. اگرچه جنس این داشبورد از پلاستیک بوده.ولی اگر با مدل قبلی قیاس شود پیشرفت این ماشین احساس می شود.همچنین طرح کیلومتر این ماشین عوض شده.طرح کیلومتر آن شبیه به خودرو های هیوندا گردیده که البته کیفیت این متریال نسبت به خودروهای کره ای پایین تر است.این امر موجب پایین آمدن قیمت خودرو شده.

تفاوت 315 اسپرت لاکچری با نسل قبلی

و اما ام وی ام 315 اسپرت یکی از محصولاتی است که با توجه به نیازها و نظرات مشتریان طی دو مرحله بعد از نسل های قبلی خود روانه بازار شده. در سری اول و دوم خود تجربه خوبی را برای خریداران خود به جا گذاشته است.حالا با تغییراتی در سری سوم خود آماده عرضه به بازار خودرویی کشور است.تغییرات سری سوم ام وی ام 315 اسپرت شامل طراحی فرم جلو پنجره است.با بهره‌مندی از متریال کروم و هماهنگی این طراحی در درب های خودرو و سپر عقب و جلو و همچنین تعبیه لوگوی زیباتر ام وی ام 315 new sبر روی درب صندوق عقب چهره ام وی ام 315 را اسپرت تر از گذشته کرده است.اما هنوز مشکل کوبش در 315 حل نشده.ولی ما می توانیم این مشکل را به راحتی حل کنیم.

رفع نقایص جلوبندی خودروهای 315

با توجه به تبلیغات منفی در رابطه با این خودروها که اغلب به این خاطر است که قیمت مناسب و تنوع بالای این خودروها باعث رکود چشمگیر فروش خودروهای بی کیفت داخلی شده و خودرو سازان داخلی به جای بالا بردن کیفیت خودروهای ساخت داخل و رقابت سالم دست به تخریب خودروهای وارداتی رقیب موجود در بازار که عمدتا چینی می باشند کرده البته از این مطلب نمیتوان چشم پوشی کرد که خودروهای چینی دارای نقایصی هم میباشند که در مقایسه با نقایص موجود در خودروهای ساخت داخل این مسائل قابل چشم پوشی است. با انجام یکسری رسیدگی ها و تغییرات می توانید برای رفع نقایص جلوبندی خودروهای چینی اقدام نمایید. می توانید سواری بهتری از این خودروها بگیرید.

رفع کوبش ام وی ام 315

کمک فنر گازی روغنی ام وی ام 315 با توجه به کوبش مدلهای موجود خودروهای ام وی ام چری و با توجه به وضع نا بسامان راه ها و وضعیت بد آسفالتها مشکلاتی را برای صاحبان این خودروها به وجود آورده.این مشکل باعث دلسرد شدن ام وی ام سواران از این برند خودرو شده.اما با ورود کمکهای اصلاح شده این مشکل حل شده و کمکهای مدل گازی روغنی باعث شده تا حد بسیار بالایی این مشکلات حل شود.البته برخی افراد به غلط از کمک خودرو هایی مثل ماکسیما برای خودروی خود استفاده میکنند.این امر در ابتدا شاید باعث شوذ خودرو بسیار نرم شود.اما با گذشت مدت کوتاهی باعث میشود آسیبهای شدیدی به جلو بندی ماشین وارد شود.برای رفع کوبش ام وی ام 315 می توانید تنها از این کمک های اصلاح شده استفاده نمایید.

کمک فنر گازی روغنی اصلاح شده 315

با استفاده از کمک های اصلاح شده برای خودروهای ام وی ام چری هم مشکل کوبش تا حد زیادی حل شده,هم هزینه های مربوط به جلوبندی تا حد زیادی کم می شود.لذا به شما مشتریان عزیز پیشنهاد میکنیم حتما از این کمک ها استفاده کرده.از نتیجه کار که بهبود سواری خودرو می باشد لذت ببرید.برای فهمیدن مکانیزم عملکرد کمک گازی روغنی اصلاح شده 315 مطالب در این سایت منتشر کردیم.می توانید این مطالب را مطالعه کرده تا بتوانید دلیل رفع کوبش را توسط این کمک ها متوجه شوید.در ادامه کلیپی از قدرت باطومی کمک ها از این مکانیزم بهره می برد به شما نمایش می دهیم.این قدرت گاز و روغن می باشد. همین امر و این قدرت ضربه ها را دفه می کند.در صورتی که کمک های فابریکی اصلا به این صورت نیست.

نحوه عملکرد کمک اصلاح شده

این محصول کمک فنرهای گازی روغنی است که باعث میشود این نقیصه رفع شود.کمک های فابریکی خودروهای چینی مخصوصا خودروهای ام وی ام دارای مکانیزم روغنی می باشد.وقتی کمک داراری مکانیزم روغنی باشد نمی تواند ضربه را برطرف کند.فقط جک کمک به نرمی و به راحتی بالا پایین می شود.اما در مکانیزم گازی روغنی اصلاح شده یک محفظه گازی هم در داخل کمک راحی شده که جک کمک را با فشار به سمت بیرون هول می دهد. همین امر باعث می شود ضربه های ناشی از دست انداز ها به اتاق ضربه نزند.

فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی کارکیتس با ارائه ی محصول جدید خود به اسم دسته موتور تقویت شده تا حد زیادی این مشکل را حل کرده در این محصول با جایگزینی قسمتی آهنی به جای قشای پلاستیکی مقاومت دسته موتورها را تا حد زیادی بالا برده و باعث استحکام بیشتر دسته موتورها شده. البته باید این نکته را ذکر کنیم که این دسته موتور برای گلف مدل 90 می باشد. جلوبندی و دسته موتورهای این خودرو با 315 تقریبا یکسان می باشد. برای همین ما دسته موتور جلوی گلف را جایگزین کردیم.شما می توانید دسته موتور تمامی خودروهای چینی که در فروشگاه موجود می باشد را از طریق لینک های مربوط سفارش دهید.

 

ادامه دار مثل ام وی ام 315

تغییرات داخلی 315 اسپرت

این تغییرات تمام نشده.در داخل خودرو با اضافه کردن امکاناتی چون کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان,تعبیه سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگوی استریو,نمایشگر 7 اینچی لمسی که مجهز به یک نرم‌افزار جامع از برنامه های کاربردی صوتی و تصویری و امکان استفاده از کارت حافظه Sd و تجهیز به سیستم  GPS با زبان فارسی است،همچنین راننده میتواند با استفاده از سیستم بلوتوث تماس های تلفنی و آهنگ مورد علاقه خود را از گوشی همراه خود در داخل خودرو پخش کند.

مقایسه با خودروهای داخلی

از موارد دگر که میتوان در باره خودرو ام وی ام 315 جدید اشاره کرد,کیفیت مونتاژ آن است که تا حد زیادی از محصولات هم قیمت داخلی بهتر به نظر می‌رسد. به‌عنوان مثال،در حالی که درب‌های بدنه اکثر نمونه‌های صفر داخلی (به علت کهنگی قالب‌های تولید) به راحتی باز و بسته نشده و احتیاج به رگلاژ مجدد دارند، درب‌های این خودرو با یک اشاره و به‌مراتب راحت‌تر باز و بسته می‌گردند.البته از این نکته نمی توان غافل شد که این خودرو های مونتاژی بی عیب و نقص هستند.ولی از لحاط آماری و با توجه به بازار خودرو نیاز روز را بر طرف کرده و به نسبتی از خودرو های ساخت داخ بهتر و مشتری پسند تر هستند.تنها مشکل شدید کوبش 315 نقطه ضعف اصلی این خودرو می باشد.ما در این فروشگاه این مشکل را به کلی برطرف کردیم.

مقایسه ام وی ام 315 با پژو 206

خودروی ام وی ام چری 315 محصول کازخانه ی چری چین می باشد.از جمله اولین خودروهای چینی موفق بازار ایران می باشد.این خودرو در ابتدا با دو مدل هاچ بک و صندوق دار برای رفع نیاز جوانان و خانواده ها وارد بازار شد.جدی ترین رقیب این خودرو در آن زمان پژو 206 است.

206 دیگر خیلی قدیمی شده و آپشن های 206 خیلی کمی دارد.این خودروی داخلی از آنجایی که رقیبی جدی نداشت زیاد روی بروز کردن خود کاری نکرده بود و با ورود ام وی ام 315 که دارای آپشن های جدید بود از بازار عقب ماند.با ورود ام وی ام 315 خیلی از کسانی که طرفدار 206 بودند به سمت ام وی ام 315 رفتند و از خرید این خودرو راضی بودند.البته که نقص هایی هم داشت اما با ورو مدل جدید ام وی ام 315 نیو فیس خیلی از این نقص ها برطرف شد.تفاوت ام وی ام 315 با 206 همین است.

موتور ام وی ام 315 جدید

نشان ACTECO را بر پیشانی خود حمل می‌کند، که از ملحقات چری است و همکار AVL اتریش. پیشرانه چهار سیلندر و 1.5 لیتری این خودرو توانی معادل 107 اسب بخار و گشتاوری معادل 140 نیوتن متر را از خود ارائه می‌دهد. در وقت استارت، خودرو با نرمی هر چه تمام‌تر روشن می‌شود و صدای پیشرانه چنان پایین است که گاهی اوقات شک می‌کنید که در درون خودرویی چینی نشسته‌اید.

چرا باید ام وی ام 315 بخریم ؟

البته این صدا در دورهای بالا کمی افزایش می‌یابد ولی برخلاف شنیده‌ها، آوای آن به درون کابین خودرو چندان راه نیافته و گوش‌خراش نیز نیست! به نظر می‌رسد که چری سطح عایق‌بندی را در این خودرو ارتقاء بخشیده است. فرمان آن نیز تا حد زیادی خوش‌دست بوده و از نرمی درخوری برخوردار است که وجود همین امر به‌تنهایی کار راننده را در ترافیک‌های سخت کلان‌شهرها و همچنین پارک خودرو، سهل‌تر و آسان‌تر می‌نماید.

نمونه های عرضه شده ام وی ام 315 جدید

در کشورمان از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی سود می‌برند، در حالی که در بازار چین گزینه 5 سرعته AMT نیز در دسترس خریداران می‌باشد. در کل دنده‌های گیربکس آن نیز نسبتاً نرم جا می‌روند و بهتر از نمونه غیر فیس لیفت آن است و تنها جاگذاری دنده عقب آن کمی دقت می‌خواهد.

بنا به ادعای چری سیستم انتقال قدرت این خودرو نسبت به نمونه غیر فیس لیفت کاملاً اصلاح شده است که برای ثابت شدن صحت این اظهارات باید منتظر کارکرد بالاتر خودرو ماند. علاوه بر این، سیستم فنربندی این خودرو به‌مراتب نرم‌تر از رقبای هم قیمت داخلی می‌باشد و با توجه به ناهموار بودن بیشتر جاده‌های موجود در کشورمان، می‌توان آن را کاربردی‌تر از رقبایش ارزیابی نمود و از این لحاظ شباهت بسیاری با نمونه‌های قدیمی‌تر کره ای دارد.

315 نیو لاکچری

در این مطلب قصد داریم تا به صورت تخصصی در رابطه با تجربه رانندگی با 315 نیو لاکچری و قیمت خرید لوازم یدکی 315 نیو لاکچری صحبت کنیم. این مدل 315 نسل دوم از خانواده ای می باشد که چهار مدل از آن در بازار ایران وجود دارد. این مطلب به شما کمک می کند که با دید بازتری این خودرو را خریداری کنید. البته در مطالب قبلی 315 را با سایر خودروهای ایرانی مقایسه کردیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

آیا 315 نیو لاکچری یک اسپرت شهری است؟

ام وی ام 315 نیو لاکچری  محصول شرکت مدیران خودرو بیشتر محصولات چینی خودروهایی جهت تردد روزانه به کار گرفته می شوند.به این لحاظ ضرایب دنده گیربکس در آنها نیز با محصولات اروپایی متفاوت است. همچنین امکان ندارد که ما در وب‌سایت‌ها و نیز بروشورهای این محصولات با لغت «اسپرت» مواجه شویم. پس بی‌تعارف می‌توان گفت که این خودرو نیز مانند بیشتر هم‌وطنان خویش از مایه‌های اسپرتی چندانی برخوردار نیست. اگر چنانچه در این باره، تنها نسبت وزن به اسب بخار این خودرو را مدنظر قرار دهیم و آن را با برخی دیگر از همتایانش قیاس نماییم این امر برایمان بهتر روشن می‌گردد.

بررسی فنی 315 پلاس

خودروی 315 پلاس با همان ویژگی های قبل اما فقط چند تغییر وارد بازار شد.این تغییرات در گیربکس و کمی در ظاهر اتفاق افتاده.تغییرات ظاهری در قسمت جلوی این خودرو و در سپر و جلوپنجره اتفاق افتاد.البته که بسیار زیباتر شده.چراغ های رانندگی در روز هم جلوه ی ویژه ای به خودرو داده.اما تغییر اصلی در گیربکس این خودرو است.گیربکس اتومات چهار سرعته جدید روی این خودرو نصب شده.هماهنگی کامل با موتور از نقاط مثبت است.

نظر کارشناس کارکیتس در رابطه با 315 پلاس اتومات

علیرغم ظاهر سدان، درب صندوق عقب همراه با شیشه عقب بالا می رود، بنابراین چری 315 نمونه نادری از هاچ بک اقتصادی است. در فضای داخلی هیچ افراط در طراحی وجود ندارد, همه چیز کم است، اما منطقی است. فضای داخلی در رنگ های مشکی و خاکستری ساخته شده است. پلاستیک سخت، دکمه های مربعی، چرخش های گرد. صفحه ابزار با رنگ قرمز مشخص شده است و یک دستگاه miniUSB را می توان به ضبط کننده رادیویی متصل کرد.

قیمت خرید قطعات یدکی ام وی ام 315

همانطور که توضیح دادیم کیفیت قطعات متفاوت است. این تنوع به دلیل مواد اولیه استفاده شده می باشد. هرچه کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد قیمت تمام شده بالاتر است. دلیل اختلاف قیمت قطعات همین است.البته برخی افراد سودجو قطعات درجه دو را به مشتری می دهند و پول اصلی را میگیرند.برای جلوگیری از این اتفاق باید سعی کنید از فروشگاه معتبر قطعات را خریداری کنید.اعتبار فروشگاه را می توانید از جواز کسب و سایر جواز ها چک کنید.ما در فروشگاه کارکیتس هم جواز کسب فروشگاه و هم نماد اعتماد الکترونیک را برای جلب اعتماد مشتری داریم.

حالا که همه چیز را درباره 315 می دانید, بد نیست مقداری هم در رابطه با قیمت خرید قطعات یدکی ام وی ام 315 بدانید. این مسئله در خرید خودرو بسیار مهم می باشد. حتما قبل از خرید خودرو کمی راجع به قطعات یدکی و قیمت خرید قطعات 315 در بازار آزاد تحقیق کنید. با توجه به خدمات پس فروش ضعیف تمام کمپانی ها در ایران شاید مجبور باشید قطعه ای را از بازار آزاد تهیه کنید. حتی اگر خودرو گارانتی داشته باشد. حالا می توانید این سوال که چرا باید ام وی ام 315 بخریم پاسخ دهید؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *