دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

با انواع مدلهای جیلی امگرند 7 سواری آشنا شوید

انواع مدلهای جیلی امگرند 7

در این مطلب قصد داریم راجع به یک خودروی با کیفیت چینی صحبت کنیم. این خودرو در سال 2013 وارد بازار ایران شد.از آنجایی که شباهت هایی با بنز سری s آن سال داشت,به آن اس کوچک نیز می گویند.اما جالب است بدانید این خودرو از لحاظ گیربکس و موتور سه دسته دارد.در ادامه با با انواع مدلهای جیلی امگرند 7 سواری آشنا می شوید.راهنمای خرید لوازم یدکی جیلی امگرند سواری نیز در انتها قرار دارد.همچنین مشخصات فنی جیلی امگرند 7 را جداگانه توضیح دادیم.

جیلی امگرند سواری چند مدل دارد؟

خودروی جیلی در مدل سواری با چند ورژن وارد ایران شد که در کل از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با هم نمیکنند اما در برخی لوازم موتوری و بیشتر از لحاظ گیربکسی با هم متفاوتند.جیلی امگرند 7 از نظر گیربکس به دو مدل دنده دستی و اتومات و از نظر موتوری به دو دسته یورو 4 و یورو 5 تقسیم بندی میشوند.البته از داخل کارت خودرو می توانید مدل آن را دقیق مشاهده کنید چون برای تهیه ی برخی قطعات حتما مدل خودرو باید قید شود.قیمت لوازم یدکی جیلی امگرند سواری در بازار با توجه به کیفیت های مختلف متفاوت می باشد.

اطلاعات فنی در کارکیتس

اما فروشگاه کارکیتس با ارائه اطلاعات کامل راجع به کیفیت و قیمت قطعات سعی در شفاف سازی برای مشتریان عزیز دارد.در ادامه برای شما مطالبی در باره ی لوازم یدکی انواع مدلهای جیلی و قیمت لوازم یدکی جیلی امگرند شاسی بلند و مشخصات فنی جیلی امگرند 7 سواری منتشر میکنیم. هدف از انتشار این مطالب بالا بردن سطح دانش فنی مشتریان عزیز می باشد.

قیمت لوازم یدکی جیلی امگرند سواری

کیفیت لوازم یدکی جیلی امگرند سواری

قطعات موجود در فروشگاه از نظر کیفی,شرکتی اصلی و یا وارداتی درجه یک می باشد. لوازم یدکی موجود با ضمانت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می شود.این فروشگاه سفارشات مشتریان شهرستانی را برای آنها ارسال کرده و در کمترین زمان به دست آنها میرساند.لوازم یدکی موجود در این فروشگاه شامل قطعات بدنه جیلی و موتوری جیلی لوازم یدکی ام وی ام,لوازم یدکی جک ,لوازم یدکی لیفان می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *