مقایسه خودروها

بررسی و اطلاعات فنی برلیانس h230 و h220 موجود در ایران

تاریخچه طراحی و بررسی برلیاتس h230

در این مطلب قصد داریم در رابطه با تاریخچه طراحی برلیانس h230 و چگونگی تامین و خرید لوازم یدکی برلیانس h230 در بازار تهران و انواع کیفیت لوازم یدکی برلیانس h230 صحبت می کنیم. دانستن تاریخچه ی طراحی خودرو به ما کمک می کند تا با اعتبار کمپانی اصلی در دنیا بیشتر آشنا شویم. همچنین سبک طراحی خودرو و هدف از ساخت آن, به ما در خرید خودروی مورد نظر و هم سان با سلیقه ما کمک می کند.همچنین به بررسی برلیاتس h230 h220 می پردازیم.

کیفیت ساخت این مدل از خودروهای چینی خوب بود.به دلیل برخی مشکلات میان پارس خودرو و شرکت چینی این خودرو ادامه دار نشد.قرار بود خط تولید برلیانس در پارس خودرو راه اندازی شود.حتی برخی قطعات یدکی این خودروها در ایران تولید شد.در حال حاضر صاحبان برلیانس برای خرید لوازم یدکی به مشکل خورده اند.قطعات با کیفیت شرکتی در بازار کم است.بیشتر قطعات ایرانی یا وارداتی می باشد.باید بدانید که برلیانس با قطعات با کیفیت خوب کار می کند.

درباره کمپانی برلیانس

برلیانس یک کارخانه ی تازه تاسیس و البته خصوصی چینی است که در سال 1371 شمسی تاسیس شده است. برلیانس توانسته  ظرف مدت زمان کوتاهی شرکای اروپایی و کره ای خوبی پیدا کند و محصولات بی ام و و تویوتا را در چین تولید کند. برلیانس تنها محصولات این کارخانجات را تولید نمیکند بلکه خود نیز به تولید محصولاتی می پردازد به همین دلیل برخی محصولاتش شبیه محصولات بی ام دبلیو می ماند .برلیانس در ایران با شرکت سایپا عرضه می شود 5 مدل از محصولات  برلیانس  H330 یا برلیانس H220  توسط سایپا عرضه شده است.سایر محصولات مثل این کمپانی توسط پارس خودرو نیز عرضه می شود.از جمله   h320  و h320و c30 cross  که یک مدل خودروی کراس شهری محسوب می شود.

 

بررسی برلیاتس h230

بررسی و اطلاعات فنی برلیانس h230

در ادامه مباحث قبلی در رابطه با بررسی و اطلاعات درباره ی خودروهای برلیانس این بار نگاهی دقیق تر به مدل h230  این کمپانی می اندازیم و این سدان پر طرفدار در بازار ایران را از نطر فنی و ظاهری مورد بررسی قرار می دهیم امیدواریم این مطالب بتواند شما دوستان عزیز را کمک کند تا بتوانید خودرویی مناسب با ویژگی هایی که مد نظر دارید انتخاب کنید.تا انتها با بررسی برلیاتس h220 , h230 با ما همراه باشید.

نظر منتقدان در رابطه با بررسی برلیانس h230

برلیانس H230 یک خودروی سدان با طراحی ایتالیایی است که در سال 2012 به بازارهای جهانی راه پیدا کرده  طراحی بدنه این خودرو به نسبت قیمت آن مناسب به نظر می رسد. از جلو که به این خودرو نگاه می کنید ابعاد جلوپنجره و چراغ ها با یکدیگر تناسب خوبی دارند و و حسی که از این خودرو به ما دست میدهد حسی تحاجمی است. همچنین اگرچه مه شکن های جلو حالتی دایره ای و ساده دارند اما شباهت شکل چراغ های جلو و قاب دور این مه شکن ها موجب حفظ هماهنگی عناصر نمای روبرو شده است. از کناره ها که به خودرو نگاهی می اندازیم اینگوه به نظر می رسد که خطوط روی بدنه تناسب خوبی باهم دارد و بسیار چشم نواز است.

طراحی برلیانس h230 زیر نظر ایتالیایی ها

برلیانس H230 برای نخستین بار در آگوست سال 2012 میلادی پا به عرصه بازار نهاد. طراحی این خودرو کار دست طراحان ایتالیایی می‌باشد. در وب‌سایت این شرکت تنها به نام جیوجیارو (GIUGIARO) بسنده شده است؛ اما از آنجایی که این فرد در شرکت ایتال دیزاین مشغول به فعالیت است، می‌توان این حدس را زد که طراحی بدنه آن دست‌پخت همین موسسه است. شرکت برلیانس به مدت 5 سال نیز با موسسه پنین فارینا ایتالیا ارتباط تنگاتنگی داشته و برخی از مدل‌های جدید این شرکت، از جمله H330 و H530 و…. هم با همکاری این مجموعه طراحی شده‌اند.

بررسی برلیاتس h230

اما چندی پیش، شرکت برلیانس، رئیس تیم طراحی شرکت پنین فارینا را به استخدام خویش درآورد. آن فرد هم کسی نبود جز دیمیتری ویکدومینی (DIMITRI VICEDOMINI)، که از 15 سال تجربه کاری در این زمینه برخوردار است. نامبرده، پیش از این، رهبری تیم پنین فارینا را در طراحی خودروهایی همچون برلیانس BS4 نیز به عهده داشته است.

 

طراحی اروپایی خودروهای چینی

در چند سال اخیر استفاده از طراحان غربی به پدیده‌ای نوین در میان خودروسازان چینی درآمده است. به طور مثال، شرکت BAIC از مشاوره طراح پیشین کمپانی فراری به نام لئوناردو فیوراونتی (LEONARDO FIORAVANTI)، برای طراحی برخی مدل‌هایش بهره برده است و یا می‌توان شرکت جیلی را مثال آورد که طراحی خودروهای جدید خود را به پیتر هاربی (PETER HORBUY)، رئیس تیم طراحی ولو سوئد، واگذار نموده است.

طراحی داخلی

اما به طراحی داخلی خودرو که میپردازیم کیفیت پایین قطعات به کار برده شده کمی توی ذوق میزند و شاید همین امر باعث شده قیمت این خودرو پایین باشد. استفاده از پلاستیک خشک و سخت یکی از معضلاتی است که در اغلب خودروهای زیر 60 میلیون تومان داخلی مشاهده می شود. با این حال، اگر مواد مورد استفاده در اتاقک را نادیده بگیریم، طراحی داخلی برلیانس H230 از جذابیت های زیادی برخوردار است. اما در کل طراحی داخلی

نکات فنی و ایمنی

برلیانس H230 به پیشرانه ای 1.5 لیتری با 102 اسب بخار قدرت و 138 نیوتن متر گشتاور مجهز است. ماکزیمم سرعت این خودرو 180 کیلومتر بر ساعت عنوان شده و مصرف سوخت آن نیز 6.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است. به لحاظ ایمنی H230 با 5 ستاره ایمنی از موسسه  C-NCAP از وضعیت مناسبی برخوردار است و به آپشنهایی مثل 2 کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سنسور دنده عقب، سیستم ترمز ABS  و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD مجهز است. از جمله امکانات دیگر این خودرو می توان به سیستم صوتی با 6 بلندگو، آینه های برقی، تنظیم کننده نور چراغ‌های جلو، آینه داخلی عقب ضد تشعشع و سانروف برقی برای مدل های اتوماتیک اشاره کرد. برلیانس h230  در دو مدل دنده ای و اتومات در بازار ایران وارد شده که مدل اتومات کمی قدرت بیشتری دارد.

کیفیت لوازم یدکی برلیانس h230

اگر شما هم خودروی برلیانس داشته باشید و قصد تهیه ی لوازم یدکی این خودرو را داشته باشید, حتما با تنوع کیفیت و قیمت برای لوازم یدکی این خودرو مواجه شدید. کیفیت لوازم یدکی برلیانس h230 در بازار تهران به سه دسته اصلی تقسیم می شود. بالاترین کیفیت مربوط به قطعات شرکتی این خودرو می باشد. این قطعات با لیلبل سایپا در نمایندگی ها و بازار موجود می باشد. دسته دوم قطعات وارداتی با کیفیت اصلی می باشد. این قطعات در بسته بندی برلیانس می باشد و کد فنی روی قطعه حک شده. دسته سوم قطعات ایرانی می باشد. این تولیدات بیشتر منحصر به لنت ترمز ها و جلوبندی و سپرهای این خودرو می باشد.

خرید لوازم یدکی برلیانس h230 در بازار تهران

برای خرید لوازم یدکی برلیانس h230 در بازار تهران باید چند نکته را توجه کنید. اول اینکه از فروشگاه معتبر قطعات را تهیه نمایید. با توجه به شناخت کیفیت سعی کنید کیفیت مد نطر خود را به فروشنده تاکید نمایید. در هنگام تحویل قطعه حتما از سلامت ظاهری قطعه اطمینان حاصل کنید. کد فنی روی قطعه را با کد فنی موجود روی کارتن قطعه چک کنید که یکی باشد. البته این مورد برای قطعات شرکتی می باشد.

حالا که با تاریخچه طراحی برلیانس h230 آشنا شدید, می خواهیم در این قسمت لینک قطعات موجود در فروشگاه کارکیتس را برای 4 مدل برلیانس موجود در بازار ایران برای شما قرار دادیم. برای استعلام قیمت و موجودی قطعات می توانید در ساعات کاری با فروشگاه تماس بگیرید.

اطلاعات فنی و بررسی برلیانس h220

در این قسمت از مطلب قصد داریم تا به بررسی برلیاتس h230 و h220 که وارد بازار ایران شده بپردازیم و این 5 مدل را جداگانه مورد بررسی قرار دهیم.در ابتدا به ارائه ی اطلاعاتی درباره ی مدل برلیانس h220  می پردازیم اما قبل ازآن کمی درباره ی کمپانی برلیانس صحبت می کنیم و اطلاعاتی راجع به تاریخچه ی کمپانی به علاقمندان این کمپانی می دهیم.

بررسی برلیاتس h230

 

 

برلیانس H220 در واقع مدل هاچ بک خودروی H230 محسوب می شود که از یک خودروی خانواده به محصولی جوان پسند تبدیل شده است . به لحاظ پیشرانه این خودرو با H230 تفاوتی ندارد و از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ با قدرت 102 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر برخوردار است که در نسخه های دستی با گیربکس 5 سرعته و اتوماتیک 6 سرعته عرضه می شود. این خودرو از فرمان الکترونیکی برخوردار است که به تعادل بیشتر در سرعت های بالا کمک بسیاری می کند.

تفاوت مدل دستی و اتومات

مدل دستی و اتوماتیک این خودرو به لحاظ امکانات شباهت بسیاری با هم دارند اما نسخه اتوماتیک آن آپشنهای بیشتری نسبت به مدل دستی دارد از جمله این آپشن ها می توان به سانروف برقی، سنسور دنده عقب، چراغ مه شکن جلو و سیستم صوتی پیشرفته تر اشاره کرد. نکته ی دیگر آنکه با توجه به شباهت های ظاهری این دو خودرو خریداران به راحتی می توانند تنها بر اساس علاقه خود به خودروهای سدان یا هاچ بک یکی از این دو خودرو را انتخاب کنند. البته که مدل هاچ بک نظر جوانان را بیشتر به خود جلب مب کند. و مدل سدان بیشتر خانوادگی می باشد.برای اطلاعات بیشتر راجع به لوازم یدکی خودروی برلیانس h220 از این لینک وارد شوید.نظرات خود را در رابطه با بررسی برلیاتس h220 و H230 برای ما در انتهای همین مطلب بیان کنید.

تاریخچه ی کمپانی برلیانس

در چند سال اخیر استفاده از طراحان غربی به پدیده‌ای نوین در میان خودروسازان چینی درآمده است. به طور مثال، شرکت BAIC از مشاوره طراح پیشین کمپانی فراری به نام لئوناردو فیوراونتی (LEONARDO FIORAVANTI)، برای طراحی برخی مدل‌هایش بهره برده است و یا می‌توان شرکت جیلی را مثال آورد که طراحی خودروهای جدید خود را به پیتر هاربی (PETER HORBU )، رئیس تیم طراحی ولو سوئد، واگذار نموده است.

 

بررسی نحوه ی طراحی برلیانس h230

برلیانس H230 برای نخستین بار در آگوست سال 2012 میلادی پا به عرصه بازار نهاد. طراحی این خودرو کار دست طراحان ایتالیایی می‌باشد. در وب‌سایت این شرکت تنها به نام جیوجیارو (GIUGIARO) بسنده شده است؛ اما از آنجایی که این فرد در شرکت ایتال دیزاین مشغول به فعالیت است، می‌توان این حدس را زد که طراحی بدنه آن دست‌پخت همین موسسه است. شرکت برلیانس به مدت 5 سال نیز با موسسه پنین فارینا ایتالیا ارتباط تنگاتنگی داشته و برخی از مدل‌های جدید این شرکت، از جمله H33  و H530 و…. هم با همکاری این مجموعه طراحی شده‌اند. اما چندی پیش، شرکت برلیانس، رئیس تیم طراحی شرکت پنین فارینا را به استخدام خویش درآورد. آن فرد هم کسی نبود جز دیمیتری ویکدومینی (DIMITRI VICEDOMINI)، که از 15 سال تجربه کاری در این زمینه برخوردار است. نامبرده، پیش از این، رهبری تیم پنین فارینا را در طراحی خودروهایی همچون برلیانس BS4 نیز به عهده داشته است.

استعلام قیمت قطعات برلیانس

شما از طریق لینک های زیر می توانید موجودی و قیمت قطعات خودروی خودر را بگیرید. برای راهنمای استعلام قیمت لوازم یدکی برلیانس به سه دو روش جستجو قطعات از طریق سایت و استعلام تلفنی از فروشگاه می توانید اقدام نمایید.

لوازم یدکی برلیانس h220

در این قسمت شما می توانید استعلام موجودی و قیت لوازم برلیانس h220 ار بگیرید.دسته بندی قطعات برای شما مشخص شده.همچنین می توانید وارد فروشگاه شوید.خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنبد.دسته بندی قطعه مورد نظر را باز کنید.قطعه مورد نیاز را پیدا کمنید.اکثر قطعات در فروشگاه قیمت و موجودی دارد.اما ممکن است برخی قطعات به دلیل نوسان قیمت ناموجود باشد.برای استعلام قیمت این قطعات می توانید در ساعات کاری با فروشگاه تماس بگیرید.همچنین می توانید نظرات خود را در رابطه با بررسی برلیاتس h220 در انتهای همین مطلب بیان کنید.

لوازم یدکی برلیانس h230

بیشتر لوازم خودروی H230 با مدل h220 یکسان است.اما ما دسته بندی قطعات این دو خودرو را به صورت جداگانه برای شما قرار دادیم.به راحتی می توانید وارد فروشگاه شوید و بعد انتخاب خودروی خود قطعه مورد نیاز را جستجو کنید.در صورتی که موفق به پیدا کردن قطعه نشدید می توانید در ساعات کاری با فروشگاه تماس بگیرید.همچنین می توانید از طریق چت آنلاین در سایت با ما در ارتباط باشید.بررسی برلیاتس H230 و h220 را برای شما انجام دادیم.شما هم می توانید نظرات خود را در رابطه با این خودرو بیان کنید.

لوازم یدکی برلیانس h320

بعد از بررسی برلیاتس h220 و h230 می توانید در مطلب جدا در رابطه با دو مدل سری 300 برلیانس بخوانید.این اطلاعات به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.در ادامه با دسته بندی لوازم برلیانس h320 آشنا می شوید.این لوازم برای دسترسی بهتر در فروشگاه دسته بندی شده.با انتخاب مدل خودرو می توانید به تمام قطعات موجود دسترسی داشته باشید.

لوازم یدکی برلیانس h330

در انتها و بعد از بررسی برلیاتس h220 h230 می توانید با لوازم مدل سدان برلیانس سری 300 آشنا شوید.ابن بررسی به شما در رابطه با انتخاب خودروی مناسب خیلی کمک می کند.شما هم می توانید نظرات و تجارب خود را در رابطه با خودروهای برلیانس در انتهای همین مطلب بیان کنید.

مطلب پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا مقداری شما را با خودروهای برلیانس سری 200 آشنا کنیم.در این سایت تاکید زیادی روی سرویس های دوره ای خودروهای چینی داریم.این سرویس های دوره ای منظم باعث با کیفیت ماندن خودرو می شود.همچنین باعث می شود وقتی قصد فروش خودرو را داشتید به قیمت و فوری خودرو فروش برود.در مطلب دیگری در رابطه با بهترین خودروی زیر یک میلیارد چینی صحبت کردیم.اگر قصد خرید خودروی چینی دارید مطالعه این مطلب خالی از لطف نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *