دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

بررسی و نکات فنی چری تیگو 7 که قبل از خرید این خودرو باید بدانید

بررسی چری تیگو 7

گران ترین محصول کارخانه ی چری بلاخره به خیابان های ایران رسید.دراین قسمت از کارکیتس (carkits) به بررسی و نکات فنی چری تیگو 7 و ظاهری محصول جدید مدیران خورو می پردازیم.لطفا ا ما همراه باشید.

 

بررسی و نکات فنی چری تیگو 7

بهترین محصول چری نصیب ایران

چری تیگو 7 در ظاهر از طراحی مدرن برخوردار است که آن هم طبق اصول جدید و استفاده از طراحان خبره ی چینی ساخته شده.در نمای جلوی ماشین،چراغ‌های با طرح جدید و به روز دنیای خودرو سازی و جلو پنجره‌ی ذوزنقه‌ای قرار گرفته‌اند که طراحی هماهنگی با چراغ‌ها دارد.یک زه از جنس کروم نیز از میان جلوپنجره رد شده و به زیر چراغ‌ها کشیده شده است.در مجموع درنمای جلوی تیگو 7 اثری از کپی‌برداری مشاهده‌‌ نمی‌شود اما در نمای عقب آن،از نسل جدید کیا اسپورتیج ایده هایی گرفته شده.

طراحی نمای داخلی چری تیگو7

در طراحی نمای داخلی چری تیگو 7 تصمیم گرفته شده,که از هر گونه استفاده بی مورد از ادوات فیزیکی و اجزایی که باعث شلوغ به نطر رسیدن آن شود دوری نمایند.به همین خاطر با ورود به اطاق تیگو 7،با سادگی بیش از حد که تا حدی هم آزار دهنده است مواجه خواهیم شد.صفحه نمایش بزرگ بکار رفته در مرکز داشبورد و فرمان خوش ترکیب وهمچنین استفاده از پشت آمپر دیجیتالی از نکات جذاب کابین تیگو 7 محسوب می شوند.همچنین این کمپانی در مدل های فول  تیگو 7 از دو رنگ در روکش صندلیها،روکش درب ها و حتی داشبورد استفاده کرده که تا حدودی باعث شده جذاب تر به نظر برسد.

بررسی و نکات فنی چری تیگو 7

زیر درب موتور چری تیگو 7 چه چیزی قرار دارد؟

تیگو 7 در بازار چین دو پیشرانه 4 سیلندر دارد که مشخصاتشان را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.باتوجه به ضعیف‌تر بودن نسخه 2.0 لیتری،احتمال زیادی وجود دارد که مدیران خودرو، تیگو 7 را با پیشرانه توربو راهی بازار کند.

پیشرانه1.5L-Turbo1.5L-Turbo2.0L
گیربکس6 سرعته دستی6 سرعته دوکلاچه7 سرعته CVT
قدرت105hp145hp120hp
گشتاور205nm210nm180nm
وزن1,390kg1,440kg1,432kg
سرعت185km/h185km/h170km/h
مصرف ترکیبی6.3L-6.7L6.7L

بررسی و نکات فنی چری تیگو 7

OPTION های چری تیگو 7

چری تیگو 7 مثل تیگو 7، نسبتا کامل بوده و از امکانات خوبی برخوردار است.از جمله OPTION های چری تیگو 7می‌توان به رینگ‌های آلیاژی، چراغ‌های اتوماتیک، آینه‌های برقی،سانروف پانوراما،کروز کنترل،سیستم ورود بدون کلید(key less)،حالات رانندگی مختلف،سیستم صوتی با پورت USB و 6 باند،صفحه نمایش 9 اینچ لمسی با GPS و بلوتوث،کامپیوتر سفری 4.8 اینچی،DVD player،ایربگ‌های جلو و جانبی،دوربین دید 360 درجه و تهویه اتوماتیک دو منطقه‌ای اشاره کرد.

تست رانندگی چری تیگو 7

امروز قصد داریم مطلبی در رابطه با تست رانندگی چری تیگو 7 برای شما منتشر کنیم.این مطلب مخصوص طرفداران این خودرو می باشد.چری تیگو 7 دو بار از این خودرو تست رانندگی داده.بار دوم سعی شد از مشتریان این خودرو برای مشاهده قابلیت ها استفاده شود.در این مطلب نتیجه تست رانندگی چری تیگو 7 را برای شما شرح می دهیم.هم چنین کمی در رابطه با قیمت لوازم یدکی چری تیگو 7 هم صحبت می کنیم.

استقبال از تیگو 7 در پیست آزادی

شرکت مدیران خودرو برای دومین بار تست درایو عمومی تیگو ۷ را با حضور بیش از ۱۵۰ مشتری از چند نمایندگی تهران در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار کرد.

تست رانندگی چری تیگو 7

 

به گزارش اخبار خودرویی سایت کارکیتس،تیگو 7 که به عنوان سومین محصول با برند چری در ایران شناخته می شود. این خودرو از یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژر بهره می برد که قدرتی در حدود ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این قدرت و گشتاور را از طریق یگ گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می کند. خبرنگار ما با این پیشرانه مجهز به سیستم پرخوران توانست شتاب ۱۰٫۲ ثانیه ای را در پیست آزادی به ثبت برساند که عدد قابل توجهی در شهر تهران به شمار می رود.

تست درایو چری تیگو 7

در میان برنامه تست درایو عمومی که از ساعت ۱۶ تا ۱۹ روز جمعه در پیست آزادی برگزار شد. یک مسابقه درگ بین تیگو۷ و اپتیما ۲۰۱۴ انجام شد که در ۴ راند مسابقه رفت و برگشتی هر چهار بار تیگو۷ توانست با اختلاف فاحش از اپتیما پیش بیافتد. البته که این نتیجه برای ما هم تعجب آور بود. اما این خودرو توانست قابلیت های خود را به رخ بکشد. چری تیگو 7 در بازار هم توانسته نظر ها را به خود جلب کند. با این موفقیت در بازار باید شاهد ورود سایر خودروهای لاکچری کمپانی چری مانند چری تیگو 7 لاکچری در بازار ایران باشیم.

قیمت لوازم یدکی چری تیگو 7

در این قسمت قصد داریم تا مقداری در رابطه با قیمت لوازم یدکی چری تیگو 7 در بازار برای شما صحبت کنیم. این خودرو از لحاظ آپشن دست کمی از خودروهای اروپایی و کره ای ندارد.اما نکته اصلی و مهم اینجاست. شما برای حفظ کیفیت این خودرو باید از قطعات اصلی استفاده کنید.قیمت لوازم یدکی چری تیگو 7 با توجه به کیفیت آن متفاوت است.اما کیفیت اصلی و شرکتی دارای استاندارد بالاتری می باشد.البته در مطلبی کامل درباره دلیل استفاده از لوازم اصلی برای تیگو 7 صحبت کردیم.

 

تامین قطعات چری تیگو 7

خودروی چری تیگو 7 آخرین مدل از خودرو های وارداتی چینی شرکت مدیران خودرو به ایران بود که البته با استقبال زیادی رو یرو شد . حتی وقتی در برهه ای از زمان قیمت خودرو به شدت افزایش یافت این خودرو بیشترین افزایش را در بین خودروهای چینی داشت.هنگامی که با صاحبان این خودرو صحبت می کنیم کمتر از این خودرو شکایت دارند.تنها اعتراضی که صاحبان این خودرو دارند بحث لوازم و قطعات یدکی این خودرو می باشد.البته این امر به دلیل عدم واردات قطعات چری تیگو 7 از طریق مدیران خودرو می باشد.اما کم کم وارد کنندگان لوازم یدکی این کمبود را جبران می کنند.مثلا شاید شما برای سپر جلوی چری تیگو 7 یا سپر عقب چری تیگو 7 یا لوازم بدنه چری تیگو 7 و یا لوازم جلو بندی چری تیگو 7 و یا لوازم موتوری چری تیگو 7 در نمایندگی ها به مشکل بخورید.اما خوشبختانه مجموعه ی کارکیتس موفق شدخ برخی لوازم مصرفی مربوط به این خودرو را برای مشتریان خود تامین کند.

سفارش قطعات اصلی تیگو 7

شما برای سفارش لوازم اصلی چری تیگو 7 باید تلفنی سفارش دهید و هنوز داخل سایت قطعات مربوطه گنجانده نشده . همچنیم می توانید برای مشاهده ی سایر قطعات موجود در کارکیتس به فروشگاه موجود در همین سایت سر بزنید.از طریق فروشگاه وارد شوید در ادامه می توانید نظرات خود را در ارباط با مجموعه ی کارکیتس و خدمات ارائه شده در این سایت در آخر همین مطلب بیان کنید تا بتوانیم خدمات بهتری را به شما ارائه دهیم. در آخر کلیپی از تست رانندگی با خودرو چری تیگو 7 برای شما به نمایش در می آید . شما می توانید در کانال آپارات ما عضو شوید و سایر کلیپهای آموزشی را مشاهدخ نمایید.

[aparat id=”BzyXD”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *