دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

بهترین برند لنت با کیفیت خودروهای چینی

تشخیص کیفیت لنت ترمز خودرو

نحوه ی ارسال سفارشات مشتریان عزیز

در فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی کارکیتس محصولاتی که عرضه میشوند عمدتا از نوع شرکتی و یا وارداتی درجه  یک میباشد .برای احترام به حقوق مشتریان وظیفه داریم مشتریان عزیز را از کیفیت لوازم مطلع کنیم تا به تصمیم مشتری با توجه به قیمت و کیفیت اجناس خود تصمیم بگیرد چه قطعه و با چه کیفیتی برای شما ارسال شود. جهت رفاه حال شما دوستان عزیز و برای صرفه جویی در وقت و هزینه تمامی خرید شما برایتان ارسال میشود.
مشتریان عزیز تهرانی در هر نقطه ی تهران میتوانند سفارش خود را ثبت کرده و بلا فاصله و با اپلیکیشن های موجود برای ارسال اقدام میشود دوستان عزیزی که از شهرستانها سفارش خود را ثبت میکنند نیز از دو طریق سفارش خود را دریافت میکنندروش اول ارسال با اتوبوس میباشد که با کمترین زمان ظرف 48 ساعت بدست عزیزان میرسد و روش دوم ارسال با باربری استکه نهایتا ظرف 72 ساعت بدست مشتریان میرسد دوستان عزیز میتوانید از طریق لینک وارد فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودروهای چینی کارکیتس شوید و سفارش خود را  ثبت کنید همچنین از طریق لینک میتوانید اطلاعات فنی در رابطه با خودروی ام وی ام چری 315 را بدست آورید.

لنتهای موجود در فروشگاه

ما در این قسمت تعدادی از لنتهای موجود در فروشگاه کارکیتس را برای شما قرار دادیم. شما به راحتی و تنها با یک کلیک می توانید از موجودی و قیمت لنتها با خبر شوید. در صورتی که لنت مورد نظر شما قیمت نداشت و یا آن را پیدا نکردید می توانید در ساعت کاری با فروشگاه تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق چت آنلاین داخل سایت سوالات خود را از ما بپرسید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *