دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

تشخیص کیفیت لنت خودروهای چینی به همین راحتی انجام می شود

لنت عقب جک j5

تشخیص کیفیت لنت خودروهای چینی

برای انتخاب لنت مناسب و مرغوب برای خودروی خود حتما باید به نکاتی توجه کرد. از جمله نکات قابل بحث شکل ظاهری لنت ترمز می باشد. همچنین جعبه ی بسته بندی لنت ترمز مهم است. در هنگام انتخاب لنت ترمز ابتدا به جعبه ی بسته بندی لنتها توجه کنید. لنتهای داخل جعبه به صورت وکیوم شده میباشد. فروشگاه لوازم یدکی خودروهای  چینی کارکیتس در نظر دارد تا با ارائه ی مطالب مفید در رابطه با تشخیص کیفیت لنت خودروهای چینی مشتریان عزیز را راهنمایی کرده تا اجناس را با کیفیت مناسب و بهترین قیمت خریداری نمایند.

انواع کیفیت لنت ترمز

امروزه در بازار لنت ترمز با کیفیت های مختلفی موجود می باشد. در کل ما لنت ترمز ها را به چهار دسته تقسیم می کنیم. کیفیت و قیمت این چهار دسته باهم متفاوت می باشد. در هنگام خرید لنت باید از فروشنده بخواهید که کیفیت لنت را به شما بگوید. اما با این مشخصات تشخیص کیفیت لنت خودروهای چینی کار سختی نیست.

دسته بندی ها برای تشخیص کیفیت لنت خودروهای چینی

  • دسته اول لنتهای شرکتی می باشد. این لنت ها توسط خود نمایندگی یا عاملان فروش این لنت ها به فروش می رسد. کیفیت این لنت ها همان کیفیت لنت فابریکی می باشد. البته قیمت این لنت ها در مقایسه با دسته های دیگر بالاتر می باشد.
  • دسته ی دوم لنتهای وارداتی درجه یک می باشد. این لنت ها دارای کیفیتی مشابه اصلی است. اما در مقایسه با لنت شرکتی قیمت پایین تری دارد.
  • لنتهای وارداتی درجه دو دسته ی سوم لنت ها می باشد. این لنتها قیمت و کیفیت پایینی دارند. اغلب این لنت صوت می کشند و یا سرامیک آنها به گونه ای است که زود تمام می شود.
  • دسته آخر لنت های ایرانی می باشد که با برند های مختلفی در بازار موجود می باشد. کیفیت این لنت ها در مقایسه با دسته ی سوم بالا تر است اما قیمت پایینی دارند. به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید لنتهای وارداتی درجه 2 را دارید این کار را نکنید. به جای آن از لنتهای ایرانی استفاده کنید.

تشخیص کیفیت لنت خودروهای چینی

خرید لنت از فروشگاه کارکیتس

برای آشنایی بیشتر با محصولات فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی کارکیتس میتوانید از طریق لینک وارد فروشگاه اینترنتی ما شوید همچینین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به خودروی جک اس 5 ار این لینک وارد شوید. در ادامه برای شما تعدادی از لنت ترمز های موجود در فروشگاه را قرار دادیم. کیفیت این لنت ها وارداتی درجه یک می باشد. البته با توجه به سفارش مشتری لنت شرکتی یا ایرانی نیز به فروش می رسد.

ارتباط با ما

شما دوستان عزیز می توانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. لینک کانال تلگرام و اینستاگرام ما در انتهای سایت موجود می باشد. می توانید با تنها یک کلیک وارد شوید و در این شبکه ها عضو شوید. همچنین می توانید برای مشاهده ی کامل کلیپ های آموزشی سایت داخل کانال آپارات ما شوید. در ادامه درخواست داریم تا برای بهبود خدمات ما را از نظرات خود بهره مند سازید و در زیر همین مطلب نظرات خود را بیان کنید. از شما دعوت می کنیم تا سایر مطالب مربوط به لنت ترمز خودرو را که در زیر قرار داده شده مطالعه نمایید.

[aparat id=’A3LCB’]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *