دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

اصلی ترین تفاوت لنت سیم دار و بدون سیم در خودروهای چینی که شما نمیدانید

ترمز ضد قفل abs
در نوشته های قبلی مطالبی را در خصوص انواع لنتها و تشخیص اصل بودن لنتها عنوان کردیم و تا حدودی نشان دادیم که لنتهای اصلی دارای چه ویژگیهای ظاهری میباشد. در این مطلب قصد داریم به تفاوت لنت سیم دار و بدون سیم اشاره کنیم. برخی خودروهای چینی دارای یک آپشنی می باشد. این آپشن هنگامی که لنت ترمز در حال تمام شدن باشد, آلارم می زند یا چراغ چک آن روشن می شود.  لنت جلوی چری 530 در دو مدل سیم دار و بدون سیم در بازار موجود است . مدل سیم دار لنت جلوی چری 530 داری یک سیم نازک با روکش در کنار خود لنت میباشد این سیم , سیم سنسور لنت است که در بعضی مدلهای ام وی ام 530 این ویژگی موجود می باشد که هنگام اتمام لنت به راننده هشدار میدهد. همانطور که مشاهده میکنید دو رشته سیم که سیم سنسور لنت میباشد در تصویر مشخص است.

تفاوت لنت سیم دار و بدون سیم

فرق لنت ترمز سیم دار و بدون سیم

فرق لنت ترمز سیم دار و بدون سیم در یک نکته می باشد. در بیشتر مدل های ام وی ام 530 و 550 یک آپشنی وجود دارد که راننده را از تمام شدن لنت ترمز با خبر می کند. یعنی یک چراغ چک وجود دارد که وقتی لنت ترمز رو به اتمام است آلارم می دهد. سیم لنت به سنسور این آپشن وصل می شود. می توانید این سیم را قطع کنید تا آلارم ندهد. اما بهتر است این کار را نکنید. در نظر داشته باشید لنت جلو و عقب در خودروهای چینی در برخی مدل ها با هم یکی است. مثلا همین لنت جلوی ام وی ام 530 با خودروی 550 یکی می باشد. در سایر مدل ها هم لنت مشترک زیاد به چشم می خورد.

انواع لنت جلوی ام وی ام چری 530

البته این نکته شایان ذکر است که هر دو مدل لنت از لحاظ کارایی همانند هم میباشد. میتوان با قطع کردن سیم لنتهای سیمدار را برای مدلهای چری 530 که آپشن سنسور اتمام لنت را ندارد استفاده کرد. ما در فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی کارکیتس قصد داریم ضمن ارائه ی اجناس با کیفیت و با قیمت مناسب مشتریان عزیز را از کیفیت جنس نیز مطلع کنیم تا مشتریان عزیز با دید باز لوازم مورد نظر خود را خریداری کنند. شما دوستان عزیز میتوانید با مراجه به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی کارکیتس از طریق لینک با محصولات ما بیشتر آشنا شوید همچنین میتوانید با مراجعه به لینک زیر اطلاعات کاملی درباره نکات فنی خودروی ام وی ام چری 530 بدست آورید.

تفاوت لنت سیم دار و بدون سیم

خرید لنت ترمز از فروشگاه

در ادامه برای شما دوستان عزیز تعدادی از لنت ترمز های با کیفیت موجود در فروشگاه را قرار دادیم. می توانید با کلیک روی این لینک ها می توانید به راحتی از موجودی و قیمت لنت مطلع شوید. در صورتی که لنت ترمز مورد نظر خود را پیدا نکردید می توانید در ساعات کاری با فروشگاه تماس بگیرید. در غیر ساعات کاری نیز می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

سایر مطالب

در این سایت مطالب کاملی در رابطه با لنت ترمز برای شما قرار دادیم. برای بالا بردن اطلاعات فنی خود می توانید این مطالب را مطالعه نمایید. کلیپ های آموزشی زیادی نیز در کانال ما در آپارات موجود می باشد که با جستجوی ساده می توانید کانال ما را پیدا کرده و تمامی کلیپ ها را مشاهده نمایید. همچنین برای اطلاع از تخفیفات و اخبار فروشگاه می توانید در شبکه های اینستاگرام و تلگرام مارا دنبال نمایید.

[aparat id=’A3LCB’]

3 دیدگاه در “اصلی ترین تفاوت لنت سیم دار و بدون سیم در خودروهای چینی که شما نمیدانید

  1. عبدالرضا نینوا گفت:

    مطالب وتوضیات َشما سودمند بود با تشکر از شما.

    1. alinaderi گفت:

      ممنون از لطف شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *