دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

دلیل تفاوت لنت عقب جک s5 در مدل دنده دستی و اتومات

ترمز ضد قفل abs

تفاوت لنت عقب جک s5

همانطور که در مطالب قبلی مربوط به انتخاب لنت اصلی برای خودرو عنوان کردیم,لنت عقب جک s5 دارای ویژگی هایی میباشد.از جمله ی این ویژگی ها شکل ظاهری لنتها می باشد.همانطور که در تصویر مشاهده میکنید لنت عقب جک s5 در مدل اتومات و دنده ای متفاوت است.تفاوت لنت عقب جک s5 در مدل اتومات و دنده ای باعث شده,برخی در خرید خود دچار اشتباه شوند.قیمت لنت عقب جک s5 با وجود ایت تفاوت یکسان است.

دلیل تفاوت لنت عقب جک s5

لنت عقب خودروی جک s5 در دو مدل اتومات و دنده ای متفاوت می باشد. در هنگام خرید حتما مدل خودروی خود را به فروشنده اعلام کنید.  دلیل این امر تفاوت در دیسک چرخهای عقب این خودرو می باشد. در مورد کیفیت لنت ها هم که در مطالب قبلی بسیار توضیح داده شده. نکته دیگر اینکه ما در فروشگاه لوازم یدکی کارکیتس با توجه به سفارش مشتری قطعه را ارسال می کینم. بدین صورت که قیمت کیفیت های مختلف قطعه را به مشتری اعلام می کنیم و قیمت می دهیم. مشتری تصمیم می گیرد که چه کیفیتی را با چه قیمتی خریداری کند.

 

تفاوت لنت عقب جک s5

خرید اینترنتی از فروشگاه

فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی کارکیتس در نظر دارد تا با ارائه ی مطالب مفید راجع به محصولات موجود در بازارمشتریان را راهنمایی کند تا اجناس باکیفیت و با قیمت مناسب خریداری کنند.مشتریان عزیز میتوانید برای آشنایی بیشتر با محصولات فروشگاه از طریق لینک وارد فروشگاه اینترنتی کارکیتس شده و شفارشات خود را ثبت کنید همچنین میتوانید با مراجعه به لینک اطلاعات فنی راجع به خودروی جک اس 5 را بدست آورید.

چ

خرید اینترنتی از فروشگاه کارکیتس

تعدادی از لنتهای موجود در فروشگاه در زیر برای شما قرار داده شده. شما می توانید با کلیک بروی لینک ها از موجودی و قیمت قطعه مطلع شوید. در صورتی که لنت مورد نظر شما در سایت موجود نبود می توانید در ساعات کاری با فروشگاه ما تماس بگیرید. همکاران ما بلافاصله موجودی و قیمت قطعه ی مورد نظر را برای شما چک می کنند. همچنین می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

[aparat id=’bnkFe’]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *