دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

قبل از خرید لیفان X50 این مطلب را بخوانید

خرید لیفان X50

در این مطلب قصد داریم تا شما را با خودروی لیفان x50 بیشتر آشنا کنیم.افرادی را که قصد خرید این خودرو را دارند راهنمایی میکنیم,تا با دید باز خودروی مورد نظر را خریداری کنند.در ادامه به قیمت خرید لوازم یدکی لیفان x50 و معایب و ضعف های لیفان x50 نیز می پردازیم.پس قبل از خرید لیفان X50 این مطلب را بخوانید.

آشنایی با لیفان x50

لیفان X50 که محصول شرکت کرمان موتور است طبق ادعای سازنده این خودرو یک کراس اوور کوچک شهری به حساب می آید. لیفان X50 (لیفان ایکس۵۰) دارای ظاهر خوب و به روزی است. که همین زیبایی در کنار ابعاد خوب و مناسب شهری، حجم صندوق عقب خوب و… (در ادامه این مقاله به صورت کامل بررسی خواهیم کرد) باعث گرایش افراد زیادی از جامعه به سمت لیفان X50 شده است.

انواع مدلهای لیفان x50

لیفان X50 در دو مدل شامل مدل دستی و اتوماتیک است. اما بی شک لیفان X50 دارای معایبی هم هست. امروز قصد داریم نتایج بررسی هایمان را که از دارندگان لیفان X50 بدست آورده ایم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تا شما با معایب و محاسن لیفان X50 بیشتر از قبل آشنا شوید.فرم بدنه این خودرو مارو متوجه این می کند که از لحاظ شکل بدنه لیفان X50 دارای کلاس خودرویی کراس اوور کوچک شهری است ولی وقتی بیشتر در ابعاد این خودروی چینی زوم می کنیم آن را یک کراس اوور کوچک شهری به حساب نمی آوریم.

 

کیفیت مونتاژ لیفان x50

محصولات چینی مونتاژی در ایران اکثرا این ایراد را در خود دارند و دارای کیفیت ساخت بسیار پایینی هستند. از محصولات جک گرفته تا همین محصولات لیفان البته ناگفته نماند که در بعضی موارد بسته به نوع شانس و اقبال خریدار خودروی مذکور دارای مونتاژ خوبی هم هست. این کراس اوور کوچک شهری هم از این قاعده مستثنا نیست و دارای کیفیت ساخت کم و غیر قابل قبولی است. هرچند کرمان موتور در خدمات پس از فروش مناسبش سعی دارد تا این مشکل را رفع کند.

قبل از خرید لیفان X50 این مطلب را بخوانید

ضعف لیفان x50

در اکثر خودروهای چینی ما شاهد این ایراد یعنی ایراد کیربکسی هستیم. ایرادی که باعث عدم هماهنگی موتور و گیربکس لیفان ایکس۵۰ می شود.دارندگان این خودرو از تنبلی و کم شتاب بودن خودرو (که یکی از علت اصلی آن گیربکس خودرو است)گله مند هستند.در لیفان X50 شاهد یک گیربکس CVT متوسط هستیم.طبق گفته دارندگان X50 تعویض دنده ها اصلا رضایت بخش نیست.

قبل از خرید لیفان X50 این مطلب را بخوانید

معایب لیفان x50

وقتی به تعمیرگاه های سطح کشور سر زدیم شاهد آمار خرابی زیاد لیفان ایکس۵۰ بودیم به طوری که اکثر تعمیرکاران معتقد بودند که لیفان X50 خودروی با استهلاک بالاست، که این امر همواره برای دارندگانش دردسر ساز است.همین امر باعث گلایه خیلی از خریداران آن شده است.بد نیست شما هم قبل از خرید این خودرو نزد تعمیرکاران رفته و بعد از تحقیق کافی این خودرو را بخرید.البته هرگز فراموش نکنید که این کار را برای خودروهای رقیب لیفان X50 هم انجام دهید.

قیمت لوازم یدکی لیفان x50

و در آخر می خواهیم در رابطه با قیمت خرید لوازم یدکی لیفان x50 صحبت کنیم. لوازم این خودرو با چند خودروی لیفان دیگر یکسان می باشد. البته حتما باید کد فنی آن چک شود. اما در کل قطعات موتوری و جلوبندی این خودرو با برخی لیفان ها یکسان می باشد. اما قطعات بدنه برای این خودرو بسیار سخت در بازار پیدا می شود. دلیل این امر این است چون این مدل در چین تولید نمی شود کارخانجات تولیدی نیز فقط به صورت سفارشی و در تعداد بالا قطعات را تولید می کنند. برای همین برای وارد کنند به صرفه نیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *