دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

اصلی ترین دلیل ضعف جلوبندی ام وی ام 315 که به راحتی قابل حل است

دلیل ضعف جلوبندی ام وی ام 315

ما در این فروشگاه به صورت تخصصی روی ضعف جلوبندی در خودروهای چینی تحقیق کردیم.در این مطلب در رابطه با دلیل ضعف جلوبندی ام وی ام 315  صحبت میکنیم. این راه ها برای تمامی خودروهای چینی یکسان می باشد. رفع نقایص جلوبندی خودروهای چینی و دلیل ضعف در جلوبندی خودروهای چینی و دلیل ضعف و نقایص جلوبندی ام وی ام چری 315 را در این مطلب می خوانید.

تشخیص خرابی جلوبندی ام وی ام 315

رفع نقایص جلوبندی خودروهای چینی

با توجه به تبلیغات منفی در رابطه با این خودروها که اغلب به این خاطر است که قیمت مناسب و تنوع بالای این خودروها باعث رکود چشمگیر فروش خودروهای بی کیفت داخلی شده و خودرو سازان داخلی به جای بالا بردن کیفیت خودروهای ساخت داخل و رقابت سالم دست به تخریب خودروهای وارداتی رقیب موجود در بازار که عمدتا چینی می باشند کرده البته از این مطلب نمیتوان چشم پوشی کرد که خودروهای چینی دارای نقایصی هم میباشند که در مقایسه با نقایص موجود در خودروهای ساخت داخل این مسائل قابل چشم پوشی است. با انجام یکسری رسیدگی ها و تغییرات می توانید برای رفع نقایص جلوبندی خودروهای چینی اقدام نمایید. می توانید سواری بهتری از این خودروها بگیرید.

جلوبندی ام وی ام چری 315

دلیل ضعف در جلوبندی خودروهای چینی

خودروهای چینی با استاندارد های جاده ای چین هماهنگی کامل دارد.این استانداردهای جاده ای در ایران اصلا وجود ندارد.برای تولید خودروهای اقتصادی باید یکسری قطعات را با کیفیت پایین تری به ار برد.در خودروهای چینی این کسری کیفیت روی قطعات جلوبندی می باشد.البته باز تاکید می شود این جلوبندی مناسب استانداردهای جاده ای چین می باشد.البته شما می توانید با کمی تغییر در جلوبندی مانند تعویض کمک های این خودرو با کمک های اصلاح شده مقدار زیادی از ضعف را جبران کنید.

نقایص جلوبندی ام وی ام چری 315

با توجه به نظر مصرف کنندگان این مدل پر طرفدار کارخانه چری بیشترین نقص متوجه قسمت جلوبندی و سیستم تعلیق این خودرو میباشد.طراحی ام وی ام چری 315 به گونه ای است که حالت اسپرت دارد.ارتفاع این خودرو از زمین کم است.از آنجایی که در کشور راه ها و آسفالت خیابانها وضعیت مناسبی ندارد.با توجه به اینکه سیستم جلوبندی ام وی ام چری 315 برای چنین راه هایی طراحی نشده.پس از مدتی این جلوبندی آسیب میبیند و قطعاتی از آن باید تعویض شود.از دیگر نواقص چری 315 ضعف کمک فنرهای آن است.از آنجایی که کمک فنرهای چری 315 روغنی است نمیتواند زیاد شدت ضربه را بگیرد و برای همین ضربه ی زیادی به اطاق وارد میکند

خرید قطعات جلوبندی با کیفیت خودروهای چینی

در ادامه لینک خرید قطعات جلوبندی برای خودروهای چینی موجود در فروشگاه کارکیتس برای شما قرار داده شده.ضمنا از شما در خواست داریم تا نظرات خود را راجع به این مطلب در انتها بنویسید تا ما هم نقایص کار خود را برطرف کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *