دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

اگر با این روش کوبش ام وی ام 315 رفع نشد خودرو را بفروشید

در رابطه با خودروی 315 و مزایا و معایب 315 در مطلب دیگر بحث کردیم.اما نکته اصلی صدای کوبش دخل اتاق 315 و وضع نا بسامان راه ها و وضعیت بد آسفالتها مشکلاتی را برای صاحبان این خودروها به وجود آورده.این مشکل باعث دلسرد شدن ام وی ام سواران از این برند خودرو شده.اما با ورود کمکهای اصلاح شده این مشکل حل شده و کمکهای مدل گازی روغنی باعث شده تا حد بسیار بالایی این مشکلات حل شود.البته برخی افراد به غلط از کمک خودرو هایی مثل ماکسیما برای خودروی خود استفاده میکنند.این امر در ابتدا شاید باعث شوذ خودرو بسیار نرم شود.اما با گذشت مدت کوتاهی باعث میشود آسیبهای شدیدی به جلو بندی ماشین وارد شود.برای رفع کوبش ام وی ام 315 می توانید تنها از این کمک های اصلاح شده استفاده نمایید. در ادامه به مکانیزم کمک های اصلاح شده 315 و نحوه رفع کوبش 315 می پردازیم.در مطلبی در رابطه با ضعف جلوبندی 315 صحبت کردیم.

مشکل جلوبندی 315 چیست؟

جلوبندی خودروی ام وی ام 315 کپی برداری شده از گلف مدل 92 می باشد.برای همین بیشتر قطعات جلوبندی و حتی دسته موتور ها با هم یکسان است.طراجی جلوبندی در 315 مشکلی ندارد.مشکل اصلی در کمک های استفاده شده روی اسن خودروهاست.نکته دیگر این است که تمام مدل های 315 موجود در ایران دارای یک جلوبندی و موتور می باشد.پس این مشکل برای تمام مدل های 315 صدق می کند.کمک های استفاده شده دراین خودرو روغنی است.برای همین فشار زیادی روی جلوبندی وارد می کند و ضربه های وارد شده به جلوبندی را اصلا دفع نمی کند.تمام این فشار ها به بدنه و داخل اتاق این خودرو منتقل می شود.صدای زیاد کوبش در داخل اتاق به همین دلیل است.اما این مشکل یک راه کار بیشتر ندارد که در ادامه به آن می پردازیم.

 

راه حل رفع کوبش ام وی ام 315 چیست؟

با وجود مشکل در کمک فنر های 315 اصلا جای نگرانی نیست.برای رفع کوبش 315 تنها یک را بیشتر وجود ندارد.تعویض کمک های فابریکی با کمک های گازی روغنی اصلاح شده تنها راه است.در ادامه به مکانیزم داخلی کمک های اصلاح شده می پردازیم.اما در همین حد بدانید که این کمک ها از لحاظ ظاهری همان کمک فابریکی می باشد.اما نکته در مکانیزم داخلی این کمک فنر هاست.تعویض این کمک ها اصلا سخت نیست.فقط باید به یک جلوبندی ساز ماهر در زمینه خودروهای چینی مراجعه کنید.البته قبل از آن باید از سلامت جلوبندی خودرو اطمینان حاصل کنید.کمک فنر های اصلاح شده فقط در حالت استاندارد خودرو و با جلوبندی سالم درست عمل می کند. وجود ایراد در یک قطعه از جلوبندی هم باعث ایجاد مشکل می شود.

 

کمک فنر های گازی روغنی چری 315

در ادامه مطلب قبلی مبنی بر رفع نقایص چری 315 راه حلی برای رفع کوبش کمک های چری 315 ارائه میدهیم.همانطور که گفته شد کمک فنر های گازی روغنی چری 315 از نوع روغنی میباشد.این مسئله باعث شده تا ضربه و کوبش زیادی در اطاق احساس شود که به مرور زمان باعث میشود جلوبندی و حتی اجزای داخل اطاق صدمه ببیند.از این رو گروه بازرگانی کارکیتس محصولی وارد بازار کرده تا این مشکل به طور کامل حل شود.کمک فنر های 315 برای رفع این مشکل می باشد.

رفع کوبش 315

نحوه عملکرد کمک گازی 315 به چه صورت است؟

کمک فنرهای گازی باعث میشود این نقیصه رفع شود.کمک های فابریکی خودروهای چینی مخصوصا خودروهای ام وی ام دارای مکانیزم روغنی می باشد.وقتی کمک دارای مکانیزم روغنی باشد نمی تواند ضربه را برطرف کند.فقط جک کمک به نرمی و به راحتی بالا پایین می شود.اما در مکانیزم گازی روغنی اصلاح شده یک محفظه یا پیستون گازی هم در داخل کمک طراحی شده که جک کمک را با فشار به سمت بیرون هول می دهد. همین امر باعث می شود ضربه های ناشی از دست انداز ها به اتاق ضربه نزند.تمام ضربات کوچک و شدیدی که به خودرو وارد می شود توسط این کمک ها دفع می شود.برای همین شما صدایی داخل اطاق نمی شنوید.

مزایای کمک اصلاح شده گازی روغنی چیست؟

کمک اصلاح شده مزایای زیادی دارد.این کمک ها فشار را از روی جلوبندی خودروی شما بر می دارد. عمر جلوبندی به شدت افزایش می یابد.و سواری خودرو به شدت تغییر می کند.این تغییر به محض نصب شدن احساس می شود.تعدال خودرو در سرعت ها بالا بیشتر می شود . سر پیچ ها احساس بهتری از رانندگی دارید.کوبش خودرو بر طرف می شود.سواری خودرو نرم می شود.

آیا کمک گازی 315 ضمانت دارد؟

کمک های گازی روغنی به شرط سالم بودن جلوبندی و ارتفاع استاندارد خودرو کوبش شما را بر طرف می کند.اما ما سه ماه ضمانت برای شما روی این کمک ها قرار دادیم.این ضمانت شامل تعویض کمک ها در صورت روغن زدن می باشد.اگر کمک ها را نصب کردید و روغن زد و مشکل از کمک باشد برای شما تعویض می کنیم.البته باید به تایید کارشناس فنی ما برسد.

آیا هر چهار کمک باید تعویض شود؟

بهتر است هر 4 کمک با هم تعویض شود.اما اکثر مشتریان در ابتدا جفت کمک جلو را تعویض می کنند و وقتی رضایتشان جلب شد کمک های عقب را هم تعویض می کنند.در کا باید بدانید در صورتی که هر چهار کمک تعویض شود سواری خودرو بسیار نرم می شود.به این خاطر که مکانیزم هر چهار کمک روغنی است و باید با کمک های گازی روغنی اصلاح شده جایگزین شود.

در صورت خرابی جلوبندی چکار کنیم؟

در کل روال نصب کمک ها به این صورت است.شما باید در ابتدا به یک جلوبندی ساز ماهر در زمینه خودروهای چینی مراجعه کنید.جلوبندی ساز تمام نقایص در جلوبندی را تشخیص می دهد.می توانید تمام لوازم مورد نیاز را از ما سفارش دهید.ما در فروشگاه کارکیتس تمام قطعات مربوط به جلوبندی و موتور خودروی 315 را به طور تخصصی تامین می کنیم.همچنین محصول ویژه ای برای شما داریم.کیت کامل جلوبندی 315 و تمام خودروهای چینی در کارکیتس موجود می باشد.کیت جلوبندی کامل شامل تمام قطعات مصرفی و مورد نیاز می باشد.این کیت شامل یک جفت سیبک طبق سیبک فرمان بوش طبق ها میل موجگیر قرقری فرمان می باشد.تمام این قطعات با هم باید تعویض شود.حتی اگز یک سمت سالم باشد و سمت دیگر خراب باشد باید یکجا تعویض کنید.این کیت برای کسانی قصد خرید کمک گازی و اورهال جلوبندی و یا خرید خودروی دسته دوم دارند بسیار مناسب است.

مطلب پایانی

با استفاده از کمک های اصلاح شده برای خودروهای ام وی ام چری هم مشکل کوبش تا حد زیادی حل شده,هم هزینه های مربوط به جلوبندی تا حد زیادی کم می شود.لذا به شما مشتریان عزیز پیشنهاد میکنیم حتما از این کمک ها استفاده کرده.از نتیجه کار که بهبود سواری خودرو می باشد لذت ببرید.برای فهمیدن مکانیزم عملکرد کمک گازی روغنی اصلاح شده 315 مطالب در این سایت منتشر کردیم.می توانید این مطالب را مطالعه کرده تا بتوانید دلیل رفع کوبش را توسط این کمک ها متوجه شوید.در ادامه کلیپی از قدرت باطومی کمک ها از این مکانیزم بهره می برد به شما نمایش می دهیم.این قدرت گاز و روغن می باشد. همین امر و این قدرت ضربه ها را دفه می کند.در صورتی که کمک های فابریکی اصلا به این صورت نیست.

خدمات فروشگاه کارکیتس

فروشگاه کارکیتس به طور تخصصی روی لوازم موتوری 315 و لوازم جلوبندی 315 و سایر خودروهای چینی کار می کند.ما علاوه بر فروش کمک های گازی روغنی تمام قطعات جلوبندی و موتوری این خودرو را به مشتریان عرضه می کنیم.می توانید با مراجعه به فروشگاه می توانید استعلام موجودی و قیمت تمام قطعات مورد نظر خود بگیرید.اگر موفق به پیدا کردن قطعه مورد نظر خود نشدید در ساعات کاری با فروشگاه تماس بگیرید.در این کلیپ نحوه ی عملکرد کمک گازی روغنی به نمایش در آمده.اگر سوالی دارید در انتهای همین مطلب بیان کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *