دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

بهترین راه حل برای رفع کوبش خودروهای جیلی

رفع کوبش خودروهای جیلی

کمپانی جیلی در ابتدا با سه مدل خودروی جیلی وارد بازار ایران شد.اما با منحل شدن شرکت جیلیران وارد کننده این خودروها مدل دیگری وارد نشد.تا اینکه کرمان موتور یک مدل از این خودرو را به دو تیپ مختلف وارد بازار ایران کرد.همان طور که می دانید کمپانی جیلی چین از معتبر ترین کمپانی های خودرو سازی دنیا می باشد.خودروهای جیلی کیفیت خیلی بالایی دارد.تنها ایرادی که به این خودروها می توان گرفت مشکل کوبش و خشکی این خودروها می باشد.ما در فروشگاه کارکیتس برای رفع کوبش جیلی امگرند 7 سواری,x7 شاسی بلند,هاچ بک,gc6 راه حل اساسی و دائمی داریم.

دلیل کوبش در خودروهای جیلی

همان طور که می دانید ما در این سایت به طور تخصصی روی مشکلات خودروهای چینی مطالعه کردیم.برای هر کدام راه حل دائمی ارائه می کنیم. مشکل کوبش در تمام خودروهای چینی به چشم می خورد.دلیل این امر کمک های بسیار ضعیفی می باشد که روی این خودروها نصب شده.مکانیزم کمک های فابریکی روغنی می باشد.این مکانیزم دیگر روی هیچ خودرویی نصب نمی شود.اما به دلیل پایین آوردن هزینه تولید روی خودروهای چینی نصب می شود.ضعیف بودن این کمک ها فشار زیادی به جلوبندی خودرو وارد می کند.اگر توجه کرده باشید جلوبندی خودروهای چینی خیلی سریع خراب می شود.

رفع کوبش خودروهای جیلی

راه حل رفع کوبش در خودروهای جیلی

ما در این فروشگاه بیش از 5 سال است که کمک هایی با مکانیزم روز دنیا ارائه می دهیم. البته در ابتدا برای خودروهای ام وی ام و لیفان این کمک ها را به مشتریان عرضه کردیم.با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان برای خودروهای جک و جیلی هم این کمک ها را وارد کردیم.این کمک ها از لحاظ ظاهری همان کمک های فابریکی می باشد.اما مکانیزم داخلی آن جزو بروز ترین مکانیزم کمک در دنیا می باشد.باعث می شود تمامی ضربات ناشی از راه توسط کمک ها دفع شود.به همین دلیل شما دیگر احساس کوبش و خشکی داخل خودرو را ندارید.

ضمانت کمک های تقویتی

ما برای اظمینان خاطر مشتریان عزیز از خرید دو ضمانت روی کمک ها قرار دادیم.همان طور که می دانید هیچ فروشگاهی رو کمک هیچ ضمانتی نمی دهد.ضمانت اول رفع کوبش خودرو می باشد. قبل از نصب باید جلوبندی را کامل تعویض یا تعمیر اساسی کنید.زیرا کمک های قبلی فشار زیادی روی جلوبندی آورده.در صورت خرابی جلوبندی کمک ها هم کوبش را رفع نمی کند. در صورت سالم بودن جلوبندی بلافاصله بعد نصب کوبش خودرو از بین می رود. ما این را ضمانت می کنیم. ضمانت دوم اگر کمک ها تا سه ماه روغن زد و مشکل از کمک باشد ما به شما کمک نو می دهیم. البته دلیل روغن زدن نباید ضربه یا تصادف باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *