دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

آخرین و بهترین راه برای رفع کوبش خودروهای لیفان

رفع کوبش خودروهای لیفان

در ادامه بحث رفع کوبش در خودروهای چینی می خواهیم در این مطلب به طور کامل در رابطه با خودروهای کمپانی لیفان صحبت کنیم. در مطالب گذشته در رابطه با مکانیزم این کمک ها صحبت کردیم. اما باز تکرار میکنیم این مکانیزم روی کمک های فابریکی خودروها پیاده شده و کمک ها برای خودروی دیگری نمی باشد. رفع کوبش با استفاده از کمکهای اصلاح شده تقویتی در خودروهای لیفان انجام می پذیرد. در ادامه به نحوه ی صحیح استفاده و نصب این کمک ها صحبت می کنیم. رفع کوبش لیفان 620 لیفان x60 لیفان 520 و لیفان x50 انجام پذیر است.

نحوه ی صحیح نصب کمکهای تقویتی

جلوبندی خودروهای چینی ضعیف است. اما با نصب این کمک ها فشار به مقدار زیادی از روی جلوبندی خودرو برداشته می شود. جلوبندی شامل قطعات زیادی می باشد. توپی سر کمک طبق بوش طبق میل موجگیر سیبک طبق سیبک فرمان از جمله مهمترین آنها می باشد. البته از سر پلوس ها نمی توان غافل شد. برای نصب این کمک ابتدا باید جلوبندی ساز تمامی قطعات جلوبندی را چک کند و در صورت امکان به صورت جفت جفت آنها را عوض کند. زیرا این قطعات قیمت زیادی ندارد. کمک ها نیازی به تغییر روی بوش کمک ها نمی باشد و از لحاظ ظاهری یکی است. تنها تغییر در مکانیزم داخلی آن است.

رفع کوبش خودروهای لیفان

ضمانت کمک های اصلاح شده

این کمک ها دارای دو ضمانت می باشد. اول ضمانت رفع کوبش در صورت عدم خرابی جلوبندی می باشد. اگر جلوبندی شما نقصی نداشته باشد در صورت نصب این کمک ها متوجه بر طرف شدن کوبش می شوید. این را ضمانت می کنیم. ضمانت دوم ما گارانتی 3 ماهه برای این کمک ها می باشد. اگر در طول این مئت کمک ها روغن بزند و مشکل از کمک باشد ما به شما کمک نو می دهیم. البته این روغن زدگی نباید در اثر ضربه باشد. البته ما کمک ها را برای بخش کارشناسی ارسال می کنیم. اما جالب است بدانید تا به حال این کمک ها مرجوعی نداشته.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *