دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

چگونه کیفیت لوازم یدکی لیفان x60 را در هنگام خرید تشخیص دهیم

کیفیت لوازم یدکی لیفان x60

خودروی لیفان x60 از جمله خودروهای چینی محبوب در ایران می باشد.البته لیفان x60 معایبی دارد که در یک مطلب کامل دراین باره صحبت کردیم.اما نکته ای که ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده,کیفیت قطعات این خودرو در بازار است.از آنجایی تعداد این خودرو در ایران زیاد شده,و مدل های دیگری از این خودرو به ایران آمده,عده ای سود جو اقدام به واردات لوازم یدکی لیفان x60 بی کیفیت کرده اند.ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع کیفیت قطعات لیفان x60 آشنا کنیم.

لوازم یدکی لیفان x60

دلیل کیفیت پایین قطعات

برعکس تصور افراد جامعه مبنی بر بی کیفیت بودن قطعات و لوازم چینی,باید بدانید که اینگونه نیست.در چین انواع قطعات و لوازم با کفیت های مختلف موجود می باشد.بستگی دارد وارد کننده چه کیفیتی را از کارخانه درخواست کند.اکثر افراد قصد دارند تا ارزان ترین قطعه را از چین وارد کنند.اما این قطعات ارزان کیفیت پایینی دارد.اما اگر شما در چین قطعات با کیفیت خریداری کنید با وجود پرداخت مبالغ بالا تر جنس بهتری دریافت می کنید.

لوازم یدکی لیفان x60

انواع کیفیت قطعات

با توجه به موارد ذکر شده قصد داریم کیفیت قطعات را برای شما دسته بندی کنیم.دسته اول که بالاترین کیفیت را دارد مربوط به کیفیت شرکتی اصلی می باشد که خود نمایندگی فروش خودروها می باشد.مانند کرمان موتور و مدیران خودرو که خودرو می فروشند.دسته دوم وارداتی درجه یک می باشد که وارد کننده ها از همان کارخانه های اصلبی خرید می کنند.کیفیت این قطعات خیلی بالاست اما قیمت کمتری نسبت به قطعات شرکتی دارد.دسته سوم وارداتی درجه دو می باشد.این قطعات بی کیفیت و ارزان می باشد.

خرید قطعات با کیفیت

هرچه قدر هم که در شناخت قطعات حرفه ای باشید باز امکان دارد فروشنده ها قطعات بی کیفیت به شما بفروشند.برای همین شما حتما باید از فروشگاه معتبر خرید کنید.فروشگاه های معتبر دارای جواز کسب و مکان مشخص دارند.ما در این فروشگاه تمامی جوازهای کسب و نشان های معتبر تجاری را دریافت کردیم.برای همین باید قطعات با کیفیت به مشتری ارائه کنیم.لوازم یدکی لیفان x60 موجود در این فروشگاه تماما شرکتی یا وارداتی درجه یک می باشد.

معمولا زمانی که خودروی جدید می خریم به دنبال لوازم جانبی برای آن خودرو می گردیم. این لوازم شامل انواع قفل های ضد سرقت و روکش صندلی و دزدگیر می باشد. گاهی هم به دنبال دودی کردن شیشه های خودرو می باشیم. در این مطلب قصد داریم تا تعدادی از لوازم جانبی لیفان x60 را به شما معرفی کنیم. هم چنین در رابطه با قیمت خرید لوازم جانبی لیفان x60 در تهران نیز صحبت می کنیم.در رابطه با معایب لیفان ایکس 60 هم که جداگانه بحث کردیم.

لوازم جانبی مورد نیاز لیفان

خودروی لیفان ایکس 60 از جمله خودروهای شاسی بلند چینی محبوب در کشور می باشد.سه سری از این خودرو وارد بازار ایران شد. تفاوت عمده این سه مدل در گیربکس آنها می باشد. این خودرو دارای آپشن های خوبی می باشد. البته باید دانید از لیفان ایکس 60 اصلا توقع عبور از مسیر های سخت و آفرود نداشته باشید. اما می توانید با یکسری لوازم جانبی کمی این خودرو را مجهز تر کنید. البته لوازم جانبی لیفان ایکس 60 بیشتر جنبه زیبایی دارد.

لوازم جانبی لیفان x60

گارد و رکاب مناسب لیفان x60

از جمله لوازم جانبی مخصوص لیفان ایکس 60, می توان به نصب گارد و رکاب روی این خودرو اشاره کرد. باید دقت کنید اصلا از گارد های فلزی موجود در بازار برای این خودرو استفاده نکنید. زیرا گارد فلزی برای ایکس 60 خیلی سنگین است. وزن این خودرو بالا می رود و فشار زیادی به موتور می آورد. همچنین اگر ضربه ای وارد شود شاسی خودرو خیلی صدمه می بیند. می توانید از فلاپ های پلاستیکی موجود استفاده کنید. این فلاپ ها بیشتر جنبه ی زیبایی دارد.

خرید لوازم جانبی لیفان x60

ما در این فروشگاه لوازم یدکی و لوازم جانبی خودروی ایکس 60 را با بالاترین کیفیت به دست مشتریان میرسانیم. البته می توانید قطعات مورد نظر خود را حضوری و تلفنی نیز سفارش دهید. در این قسمت لینک خرید قطعات موجود را در فروشگاه اینترنتی قرار دادیم. در صورتی که قطعه مورد نظر را پیدا نکردید در ساعات کاری با فروشگاه تماس بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *