دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

برای خرید لوازم جیلی امگرند 7 اول باید مدل این خودرو را بدانید

مدل جیلی امگرند سواری

خودروی جیلی از جمله خودروهای چینی بود که به کشور وارد شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. اما به دلیل ورشکستگی شرکت جیلیران نتوانست آن طور باید سرویس به مشتریان خود ارائه دهد. خوشبختانه لوازم مربوط به بدنه و موتوری این خودرو در بازار زیاد است و می توان گفت مشکلی از بابت تامین قطعات نداریم. جیلی امگرند سواری در دو مدل دنده و اتومات وارد ایران شد. مدل دنده ای این خودرو در دو تیپ متفاوت موجود است. تفاوت این دو تیپ فقط در قدرت موتور است. جیلی امگرند دنده ای یورو 4 و مدل یورو 5 که از لحاظ قدرت موتور متفاوت است. این دو در قطعات موتوری کاملا باهم تفاوت دارند. اما گیربکس های یکسانی دارند. در ادامه توضیحاتی درباره ی دیسک و صفحه ی اصلی جیلی امگرند 7 سواری برای شما ارائه می دهیم. برای خرید لوازم یدکی جیلی امگرند 7 سواری تشخیص مدل جیلی امگرند سواری خیلی مهم می باشد.مشخصات فنی جیلی سواری را کامل بخوانید.

تشخیص مدل جیلی امگرند سواری

 

تشخیص جیلی امگرند یورو 4 و یورو 5

بسیاری از صاحبان خودروی جیلی امگرند نمیدانند خودروی آنها یورو 4 است یا یورو 5. یک راه تشخیص بسیار ساده وجود دارد. اگر فیلتر روغن خودروی شما آهنی باشد خودروی جیلی شما یورو 4 است. اما اگر فیلتر روغن کاغذی باشد خودروی شما جیلی یورو 5 است. دیسک و صفحه ی این دو مدل با هم یکسان است. اما نکته ی مهم خرید دیسک و صفحه ی با کیفیت است. در بازار دیسک و صفحه با مارک های مختلفی در بازار است. اما مارک هوانژی یا هانژی دیسک و صفحه ی اصلی این خودرو می باشد. عکس این دیسک و صفحه را برای شما قرار دادیم. کیفیت دیسک و صفحه و بلبرینگ جیلی امگرند 7 سواری اصلی درجه یک می باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروهای چینی کارکیتس تهیه نمایید.

تشخیص مدل جیلی امگرند سواری

خدمات کارکیتس برای خرید لوازم جیلی امگرند 7

شما میتوانید از این پس تمامی محصولا موجود د فروشگاه را از طریق اینترنت و سایت فروشگاه اینترنتی کارکیتس سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید . هدف از راه اندازی این فروشگاه صرفه جویی در وقت وهزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن می باشد. در ادامه تعدادی از قطعات مربوط به خودروی جیلی که در سایت موجود می باشد را برای شما قرار دادیم. با تشخیص مدل جیلی امگرند سواری به راحتی می توانید قطعات خودرو را دقیق خریداری کنید.مشتریان عزیز می توانید از چند طریق از فروشگاه کارکیتس خرید کنید. شما می توانید حضوری با مراجعه به فروشگاه, اینترنتی از طریق همین سایت و تلفنی از فروشگاه ما خرید کنید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی از اخبار فروشگاه با خبر شوید. در سایت آپارات می توانید تمامی کلیپ های آموزشی و فنی مربوط به خودروها را تماشا کنید. می توانید در پایین همین مطلب ما را ازنظرات خود مطلع کنید. برای خرید لوازم جیلی با ما تماس بگیرید.برای خرید لوازم جیلی امگرند 7 و سایر خودروهای چینی حتما به قسمت فروشگاه ما سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *