دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

تامین لوازم یدکی پیکاپ ریچ در تهران

لوازم یدکی پیکاپ ریچ

خودروی وانت پیکاپ ریچ ساخت کشور چین می باشد که در سال 1393 طراحی شد.پیکاپ ریچ توسط شرکت پارس خودرو به بازار ایران عرضه شد و اغلب در شرکت های راهداری در ایران مورد استفاده قرار گرفت.با توجه به مشخصات فنی ریچ در بازار نگرانی هایی برای تامین لوازم یدکی پیکاپ ریچ وجود داشت اما می توان گفت در بازار قطعات این خودرو تا حدودی زیاد است.می توانید در مطلبی در رابطه با پیکاپ های برتر دنیا بیشتر بدانید.

لوازم یدکی پیکاپ ریچ

مشخصات فنی پیکاپ ریچ

خودروی پیکاپ ریچ دارای حجم موتور 2500 سی سی و دارای یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ می باشد.حد اکثر قدرت آن در 5000 دور در دقیقه 132 اسب بخار است.حد اکثر سرعت این خودرو 160 کیلومتر در ساعت است.جعبه دنده آن 5 سرعته با دنده کمکی می باشد که می تواند در جاده های کوهستانی براحتی حرکت کند.مصرف در هر 100 کیلومتر 11 لیتر می باشد اما مصرف کنندگان این خودرو می گویند که مصرف بین 15 تا 20 لیتر است. حجم باک این خودرو 60 لیتر می باشد.

آپشن های پیکاپ ریچ

این خودرو داری دو ایربگ در جلو می باشد.سیستم صوتی دارای قابلیت پخش mp3 و ورودی usb می باشد.توانایی حمل 700 کیلو بار دارد.شیشه های برقی دارد و تنظیم نور ارتفاع چراغ جلو را دارد.آینه های این خودرو تاشو برقی می باشد و می توانید به صورت سفارشی سنسور دنده عقب نیز برای خودرو قرار دهید.

لوازم جانبی پیکاپ ریچ

در این مطلب قصد داریم تا درباره لوازم جانبی پیکاپ ریچ صحبت کنیم.همچنین نکاتی را برای تقویت پیکاپ ریچ ارائه می دهیم.البته باید بدانید این خودرو برای آفرودها و مسیرهای خیلی سخت مناسب نیست.اما می توانید با برخی لوازم این خودرو را تقویت کنید.

تقویت پیکاپ ریچ

خودروی پیکاپ ریچ از جمله خودروهایی می باشد که برای آفرود مناسب است.البته که این خودرو باید کمی تقویت شود اما با کمی تغییر و تقویت این خودرو می توانید یک خودروی آفرودی خوب داشته باشید.از جمله تغییراتی که برای تبدیل شدن به یک آفرود خوب می باشد تقویت سیتستم جلوبندی مخصوصا کمک فنر ها می باشد.همچنین می توانید با قرار دادن گارد سپر جلو و عقب علاوه بر زیبایی این خودرو بدنه ی این خودرو را نیز تقویت نمایید. همچنین باید رینگ های این خودرو را تعویض کنید که هم قدرت و هم فرمان پذیری این خودرو بیشتر شود. لوازم جانبی پیکاپ ریچ

لوازم جانبی پیکاپ ریچ

فروشگاه لوازم یدکی کارکیتس

بازرگانی نادری که وارد کننده و پخش کننده لوازم یدکی خودروهای چینی در بازار تهران برای سهولت در تامین قطعات مورد نیاز مشتریان و مصرف کنندگان اقدام به راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارکیتس کرده که تمامی محصولات موجود در فروشگاه اصلی در این سایت گنجانده شده.از مزایای این سایت بروز بودن قیمت ها و خرید آسان با استفاده از درگاه اینترنتی بانک سامان که از لحاط امنیتی بسیار بالا می باشد است .از دیگر نکات قابل توجه درباره سایت کارکیتس دارا بودن نماد اعتماد تجارت الکترونیک است که باعث میشود ضمن رعایت حقوق مصرف کننده مشتریان از خرید خود از این سایت مطمئن باشند.

فروشگاه لوازم یدکی کارکیتس

بازرگانی نادری که وارد کننده و پخش کننده لوازم یدکی خودروهای چینی در بازار تهران برای سهولت در تامین قطعات مورد نیاز مشتریان و مصرف کنندگان اقدام به راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارکیتس کرده که تمامی محصولات موجود در فروشگاه اصلی در این سایت گنجانده شده.

نمایندگی قطعات پیکاپ ریچ

خودروی پیکاپ ریچ که ساخت کشور چین می باشد توسط شرکت پارس خودرو وارد بازار ایران شد.این خودرو بیشتر برای مناطق کوهستانی و استفاده در شرکت های راهداری استفاده می شود.در ابتدا اکثر منتقدان این خودرو به نبود لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز این خودرو اعتراض می کردند اما رفته رفته لوازم این خودرو به بازار عرضه شد و امروز برای تامین قطعات مشکلی وجود ندارد.میتوانید در نمایندگی قطعات و لوازم پیکاپ ریچ,خرید لوازم پیکاپ ریچ را انجام دهید.

نمایندگی قطعات پیکاپ ریچ

شرکت سازنده پیکاپ ریچ

کارخانه چینی دانگ فنگ از جمله چینی هایی می باشد که از قدیم با ایران کار میکند.دانگ فنگ خودروهای سنگین و سبک مخصوص باربری تولید می کند.تعدادی از آنها به بازار ایران راه یافته.معروفترین آنها پیکاپ ریچ می باشد.از سال 1393 توسط زامیاد که شاخه ای از سایپا می باشد تولید می شود.موتور این خودرو 2400 چهار سیلندر می باشد.اما برای شرکتهای راه سازی و نفتی برای انجام ماموریت ساده بسیار مفید است.

خرید لوازم پیکاپ ریچ

از دقدقه اصلی ارگانهایی که از این خودرو استفاده می کنند,خرید لوازم پیکاپ ریچ می باشد.فروشگاه نادری به عنوان تامین کننده قطعات می تواند با تمامی ارگانها همکاری داشته باشد.شما می توانید با تماس با فروشگاه لیست قطعات مورد نیاز را سفارش دهید.ما به عنوان نمایندگی قطعات پیکاپ ریچ در خدمت شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *