دنده vvt دود کی ام سی kmc t8
در صنعت خودرو سازی و به روز شدن خودرو ها از حالت قدیمی درآمده و دائما در حال به روز شدن هستند. در این حین هم موتور خودرو ها از حالت قدیمی و کاربراتی درآمده به سمت انژکتور رفته است. البته همین موتور انژکتور هم دائما در حال به روز شدن می باشد. در این مطلب می خواهیم یکی از تکنولوژی هایی که روی موتور های انژکتور اضافه شده است را بررسی کنیم. شاید درباره موتور خودرو که صحبت می شود این جمله به گوش شما برخورد کرده باشد. که موتور مجهز به vvt می باشد. vvt مخفف کلمه Variable Valve Timing می باشد. در حقیقت این سیستم مربوط به سوپاپ و میل سوپاپ خودرو می شود. البته در بعضی از خودرو ها این سیستم VVA خوانده می شود. دنده vvt t8 زمان حرکت سوپاپ ها و در اصل زمان بالا و پایین شدن حرکت سوپاپ ها را تنظیم می کند. به طور خلاصه بخواهیم توضیح دهیم با حرکت پیستون ها که بالا و پایین حرکت می کنند هوا و سوخت را متراکم می کنند. بنابراین در دور های بالا این زما بندی تغییر میکند. یهنی باید سریع تر این کار انجام شود. و در دور های آرام نیز باید هوای کمتری وارد شود. ولی اگر این زمان بندی مخصوصا در دور های بالا اتفاق نیوفتد. سوخت و هوا به طور نامناسب وارد میشود. و سبب خفگی موتورمی شود. این سیستم این مشگل را برطرف میکند. یعنی با وجود سیستم VVT سوپاپ ها می توانند مدت بیشتری بازمانده و دود را خارج نمایند. و یا بلعکس که هوای بیشتری را برای احتراق وارد نماید. روی دنده vvt t8 تسمه تایم قرار می گیرد. بنابراین باید به این موضوع توجه داشت که با خراب بودن دنه ممکن است تسمه تایم پاره شود. به نظر شما روش تشخیص خرابی دنده vvt t8 چگونه می باشد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.