رینگ موتور سایز استاندارد کی ام سی kmc t8
در تولیدات خودرو و صنعت خودرو یک سری قطعات یدکی پایه و اساس مشابه و کارایی مشابه دارند. و در راه اندازی خودرو نقش اصلی و اساسی دارند. بنابراین از ابتدای کار تولید تا به امروز در همه خودرو های احتراقی موجود بوده اند. رینگ موتور خودرو یکی از این قطعات می باشد. قطعه ای کار آمد و مهم در موتور خودرو. رینگ موتور قطعه ای فلزی می باشد. این قطعه بسته به نوع موتور خودرو و قدرت موتور خودرو ها در ساختار متفاوت می شود. رینگ موتور استاندارد t8 از سه لایه و قسمت تشکیل شده است که به صورت دست کامل و باهم مجموعه رینگ را تشکیل میدهد. این قطعه داخل بلوک سیلندر و درو قطعه ای به نام پیستون قرار می گیرد. به طور تخصصی این رینگ مانع از عبور هوا و روغن از دور پیستون می شود. تا پیستون بتواند کمپرس را به خوبی انجام دهد. علت خرابی رینگ موتور فرسودگی این قطعه و یا ممکن است در فشار های بالا که موتور خودرو وارد می شود رینگ در اثر احتراق نامناسب شکسته شود. و یا استفاده از روغن های نامناسب باععث خرابی شود. رینگ موتوردر سه سایز مختلف بسته به نوع تعمییر که چه صدمه ای به بلوک سیلندر وارد شده. که در واقع سیلندر خودرو به تراشکاری می رود. و با برداشتن لایه بسته به تشخیص تراشکار که با استفاده از دستگاه ساعت زن سایز آن را تعیین می کند. سایز رینگ موتور تغییر میکند. این قطعه در سه سایز استاندارد که فابریک خوده موتور می باشد. در سایز بعدی 0.25 می باشد. و در سایز آخر که 0.50 میباشد. در خودرو جک کی ام سی تی 8 هم چون در مواقعی فشار وارد شده به موتور بالا میباشد. باید همیشه حواس شما به فشار روغن و فشاری که به موتور میاورید باشد. به نظر شما روش تشخیص خرابی رینگ موتور استاندارد t8 چگونه می باشد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.