سنسور اکسیژن کی ام سی t8
اززمان تولید خودرو تا به امروز این صنعت همیشه در حال به روز شدن و پیشرفت می باشد. چرا که باید خود را با بازار های جهانی خودرو و بازار مشتریان به روز کند. شاید درگذشته چون خودرو به اندازه امروز در خیابان ها نبوده بحث محیط زیست و آلودگی آنقدر به اندازه امروز داغ نبوده. بنابراین شرکت های تولید کننده خودرو به دنبال راه کار برای کم کردن این آلودکی هستند. چون خودرو ها ازسوخت با مشتقات نفتی استفاده می کنند تولید آلاینده در اثر سوخن از خودرو ها بسیار زیاد می باشد. سنسور اکسیژن قطعه ای کاربردی در خودرو می باشد. که در مسیر خروجی دود خودرو قرار میگرد و با حسگری که در آن وجود دارد مقدار آلایندگی را سنجش میکند. در بسیاری از خودرو های امروزی دو عدد سنسور استفاده شده است. که سنسور اکسیژن t8 هم دو عدد می باشد. یکی در بالا و یکی روی کاتالیز که مقدار دود خروجی را آنالیز کرده و به کامپیوتر خودرو میدهد. در صورت خرابی این سنسور چون حسگر سر سنسور بر اثر دوده گرفتن یا سوختن خوده قطعه خطا روی کامپیوتر خودرو ایجاد میکند سنسور های انژکتور به خوبی سوخت رسانی نمی کنند. و باعث بد کار کردن خودرو می شود. گاهی اوقات شاید مشاهده کرده باشید که در هنگام خرابی سنسور اکسیژن بوی خام سوزی بنزین یا بوی نا مطبوع از اگزوز احساس می شود. البته در خودرو های جک t8 با خراب شدن سنسور اکسیژن آلارم یا همان چراغ چک خودرو روشن می شود. که با دیاگ زدن مشخص می شود که اشگال از کدام سنسور اکسیژن می باشد. باید در نظر داشت که که اگر سنسور اکسیژن خراب باشد ایجاد ریپ زدن در حرکت می کند. به نظر شما روش تشخیص خرابی سنسور اکسیژن t8 چگونه می باشد. و اینکه جای سنسور اکسیژن t8 کجای خودرو می باشد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.