پلوس کامل چپ کوتاه کی ام سی kmc t8
در همه خودرو ها چه سواری چه خودرو های شاسی بلند و چه ماشین های سنگین از یک سری قطعات یدکی اصلی استفاده می کنند. که این قطعات ضمینه اولیه راه اندازی خودرو می باشد. بنا براین در همه خودرو ها هستند. سر پلوس یکی از این قطعات می باشد. در خودرو هایی که دفرانسیل جلو هستند مجموعه پلوس در قسمت جلو قرار دارد. و در خودرو هایی که دیفرانسیل عقب هستند مجموعه پلوس در قسمت عقب قرار دارد. البته در خودرو جک کی ام سی تی 8 چون این خودرو به صورت دو دیفرانسیل می باشد. مجموعه پلوس هم در جلو و هم در عقب قرار دارد. پلوس کامل چپ t8 به طور کامل و مجموعه ای از سر پلوس و سه شاخ پلوس که همان سر پلوس سمت گیربکس میباشد از سر چرخ به سرگیربکس متصل شده است. داخل این قطعه اصطلاحا از یک هزار خاری درست شده که میله پلوس به داخل آن متصل می شود. که سر دیگر آن هم که دارای خار می باشد داخل گیربکس وارد می شود. این قطعه در صورت استفاده نادرست و البته به مرور زمان خراب می شود. البته یکی از علل خرابی پلوس کامل ضربه خوردن و یا کج شدن میله پلوس و یا خرابی این خار ها و یا شکستگی همین دندانه های سر پلوس می باشد. که در هنگام حرکت سبب رد کردن می شود. که باعث ایجاد صدا می شود. که خرابی این قطعه می تواند خطرناک باشد. که در صورت خرابی باید اقدام به تعویض نمود. البته در بعضی مواقع اگر سر پلوس موجود نباشد باید اقدام به تعویض کامل کرد. که باید پلوس کامل عوض کنیم. به نظر شما در صورت خرابی پلوس کامل چپ t8 آیا می توان آن را تعمییر کرد. و به نظر شما نحوه تشخیص خرابی سر پلوس چگونه می باشد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.