پیستون استاندارد کی ام سی kmc t8
در همه تولیدات موتور های احتراقی چه دیزل چه خودرویی حتی در موتور های کشتی و یا قطار یک سری قطعات به صورت مشترک میباشند. ولی این به آن معنی نمی باشد که باهم یکی هستند. کارایی مشابه دارند. بنابراین در پایه و اساس راه اندازی این قطعات لازم و ضروری هستند. که از ابتدای تولید و راه اندازی موتور حضور داشته اند. پیستون یکی از این قطعات میباشد. پیستون قطعه ای از آلیاژی است که باید در برابر گرما و احتراق های سنگین و زیاد مقاوم باشد. در موتور های گرم که احتراق بالاتر می باشد پیستون باید خیلی مقاوم باشد. پیستون استاندارد t8 از همین قبیل قطعات می باشد. این قطعه داخل سیلندر خودرو قرار دارد. از قسمتی به شاتون و از قسمت دور پیستون به رینگ متصل شده است. با حرکت پیستون هوا فشرده شده و احتراق انجام می شود. پیستون در اثر اصطحکاک ایجاد شده فرسوده می شود. و در مواقعی بر اثر استفاده از بنزین بی کیفیت و یا استفاده از روغن نامناسب پیستون دچار خرابی می شود. پیستون دارای سه نوع سایز می باشد. که یسته به نوع خرابی سیلندر خودرو که درچه مرحله ای از تراشکاری قرار مگیرد. توسط تراشکار به دستکاه تراش و سایز گیری میرود. که ساز پیستون و رینگ معلوم می شود. پیستون به سایز تقسیم می شود. سایز استاندارد که فابریک خوده ماشین می باشد. در مرحله بعد و تراش اولیه به سایزه 0.25 می رسد. و در مرحله آخر و سایزه آخر به 0.50 میرسد. بنابراین در خودرو هایی مثل جک کی ام سی تی 8 که خودرویی در فشارمی باشد. همیشه از روغن مناسب و بنزین با اکتان پیشنهادی برای موتور اتفاده کنید. که منجر به خرابی موتور نشود. به نظر شما روش تشخیص خرابی پیستون استاندارد t8 چگونه می باشد. و بهترین روش جلو گیری از خرابی موتور t8 چیست.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.