دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

رانندگی با خرابی دسته موتور خودرو چه عواقبی دارد؟

خرابی دسته موتور در خودروهای چینی

در هر خودرویی تعداد سه یا چهار عدد دسته موتور وجود دارد.این دسته موتور ها وظیفه در جای خود قرار دادن موتور خودرو و گیربکس خودرو را دارند.هر دسته موتور به واسطه ی پایه های فلزی به بدنه آهنی خودرو یا رام زیر موتور وصل می شود.ما در این مطلب قصد داریم علایم و دلایل خرابی دسته موتور در خودروهای چینی را بررسی کنیم.این خرابی دسته موتور بیشتر به دلیل پارگی دسته موتور در خودروهای چینی می باشد.منظور از پارگی ترکیدن بوش پلاستیکی داخل دسته موتور می باشد.همچنین از قیمت خرید دسته موتور خودروهای چینی صحبت می کنیم.در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.در انتها متوجه می شوید چرا نباید با دسته موتور خراب رانندگی کنیم.

خرابی دسته موتور

شناخت دسته موتور خودروهای چینی

ابتدا باید بدانیم که دسته موتور چیست و چه نقشی در خوردو دارد.دسته موتور ها اغلب ظاهری شبیه هم دارند.البته مکانیزم ساخت ساده ای هم دارند.با توجه به طراحی خودرو و موتور و گیربکس ظاهر آنها با هم متفاوت است.دسته موتور از دو قسمت فلزی و یک بوش پلاستیکی داخل قسمت فلزی ساخته شده.جنس بوش هم که شامل یک قسمت پلاستیک فشرده و یک قسمت دایره ای فلزی می باشد.با چسب مخصوص داخل هم قرار دارند. البته از دیگر دلایل خرابی دسته موتورها باز شدن همین چسب می باشد.

محل قرار گرفتن دسته موتور کجاست؟

محل قرار گرفتن دسته موتور در خودروهای چینی  و سایر خودروهااغلب یکسان می باشد.دسته موتور جلوی در پشت رادیاتور آب نصب شده و در بیشتر مواقع ابعاد کوچکتری نسبت به سایر دسته موتور ها دارد.دسته موتوری که سمت راننده و در زیر باطری نصب شده چپ است.آنکه سمت شاگرد نصب شده دسته موتور راست می باشد.دسته موتور چپ اغلب به اسم دسته گیربکس شناخته می شود. دسته موتور عقب نیز در روی رام زیر موتور نصب شده. البته برای خرید خیلی بهتر است که ابتدا تعمیرکار بفهمد کدام دسته موتور پاره شده.بعد آن را باز کند و با عکس دسته موتور در داخل سایت ما تطبیق دهید یا با همکاران فروش ما مشاوره کنید.

دلیل پارگی دسته موتور در خودروهای چینی

در خرابی دسته موتور عوامل زیادی نقش دارند.رانندگی بد و دنده عوض کردن های اشتباه و فرسودگی دسته موتور از عوامل پارگی دسته موتور خودروهای چینی می باشد. به این نکته دقت داشته باشید که دسته های خودروهای چینی بسیار ضعیف و حساس می باشند و خرابی دسته موتور های خودروهای چینی بسیار متداول می باشد.اما می توانید با رانندکی درست عمر مفید دسته موتورها را افزایش دهید.

خرابی دسته موتور

قیمت خرید دسته موتور خودروهای چینی

قیمت خرید دسته موتورهای چینی در بازار بسیار متفاوت می باشد.دلیل این امر کیفیت های مختلف موجود در بازار می باشد.دسته موتور ها امروزه با سه کیفیت ایرانی وارداتی و اصلی شرکتی در بازار موجود می باشد.بالا ترین قیمت و کیفیت مربوط به کیفیت شرکتی است.پایین ترین قیمت و کیفیت مربوط به کیفیت ایرانی می باشد.ما در این فروشگاه قیمت هر سه کیفیت را به مشتری اعلام می کنیم.با توجه به تصمیم مشتری قطعه ارسال می شود. در صورتی که دسته موتور خودروی شما در لیست نبود می توانید از فروشگاه استعلام موجودی و قیمت بگیرید.

آیا دسته موتور قطعه ای مصرفی است؟

دسته موتور خودرو از جمله قطعات مصرفی در خودرو می باشد.بسته به جنس و آلیاژ ساخته شده عم دسته موتور متفاوت است.در خودروها چینی خرابی دسته موتور بسیار رایج است.خرابی به دلیل فشار زیاد روی موتور و کیفیت پایین ساخت می باشد.در مطلب دیگری در رابطه با قطعات مصرفی در خودروهای چینی صحبت می کنیم.البته باید سعی کنید در سرویس های دوره ای دسته موتور ها را چک کنید.در صورت پاره شدن دسته موتور باید فورا قطعه را تعویض کنید.دسته موتور خراب آسیب جدی به سایر قطعات خودرو می زند.

خرید دسته موتور

شما به سه صورت اینترنتی تلفنی و حضوری می توانید از فروشگاه کارکیتس قطعه ی خود را سفارش دهید.برای دیدن قطعات موجود در فروشگاه ما می توانید در پیج اینستاگرام ما عضو شوید.عکس با کیفیت از قطعات موجود را مشاهده نمایید.همچنین برای دیدن کلیپ های آموزش فنی ما می توانید در کانال آپارات ما عضو شوید.اگر می خواهید از قیمت خرید دسته موتور خودروهای چینی مطلع شوید با فروشگاه در ساعات کاری تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *