دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

کمک فنر گازی روغنی لیفان 620 سواری خودرو را به کل تغییر می دهد

کمک فنر گازی روغنی لیفان 620

با توجه به مشکل کوبش در همه ی خودروهای چینی تصمیم گرفتیم مطلبی را راجع به حل این مشکل در خودروی لیفان 620 ارائه کنیم. ما با مطالعه روی این مشکل توانستیم مشکل کوبش را در لیفان 620 و تمام خودروهای چینی برطرف کنیم. کمک فنر گازی روغنی لیفان 620 اصلاح شده و تقویت شده می باشد. این کمک ها سواری خودروی شما را به کلی تغییر می دهد. رفع کوبش لیفان 620 تنها با کمکهای اصلاح شده قابل انجام می باشد.

رفع کوبش لیفان 620

همان طور که در مطالب زیادی در این سایت برای شما توضیح دادیم مشکل اصلی تمام خودروهای چینی در جلوبندی این خودروها می باشد. البته با تعویض کمک ها این خودروها با کمک های اصلاح شده سواری خودروی شما بسیار عوض می شود. همچنین کوبش خودرو کامل برطرف می شود و عمر جلوبندی خودروی شما بسیار بیشتر می شود.

دلیل رفع کوبش با کمک های اصلاح شده

این رفع کوبش دلیل بسیار روشنی دارد. اگر کمکهای فابریکی خودروهای چینی را دیده باشید متوجه می شوید که باطومی کمک به راحتی حتی با فشار انگشت جا به جا می شود. حتی وقتی باطومی را ته انتها فشار می دهید این باطومی به جای اول خود باز نمی گردد. اما در کمک های اصلاح شده در محفظه ی کمک علاوه بر روغن یک محفظه فشار گاز نیز وجود دارد. محفظه روعنی برای نرم شدن خودرو و محفظه ی گازی برای اینکه باظومی را با فشار زیاد به سمت بیرون هل می دهد. این فشار باعث می شود ضربه به اتاق وارد نشود.

کمک فنر گازی روغنی لیفان 620

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “کمک فنر گازی روغنی لیفان 620 سواری خودرو را به کل تغییر می دهد

  1. علی شیخ زاده گفت:

    باسلام من کمک های جلو لیفان بااین مشخصات که معرفی کردید برای لیفان 620باموتور 1600میخواهم قیمت چند میشه از شهرستان مزاحم میشم باتشکر از راهنمایی شما

    1. لوازم یدکی کارکیتس گفت:

      سلام برای استعلام قیمت ها می تونید در ساعت کاری با فروشگاه تماس بگیرید ممنون

  2. رسول گفت:

    درود بر شما…هنوز کمک های روغنی گازی برای لیفان ۶۲۰ موجود هست در فروشگاه؟؟؟؟؟

    1. alinaderi گفت:

      سلام ارادت برای استعلام موجودی و قیمت با فروشگاه در تماس باشید.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *