دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

با رفع کوبش چری آریزو 5 میتوانید سواری خودروهای اروپایی را تجربه کنید

رفع کوبش چری آریزو

فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی کارکیتس از ابتدای تاسیس تصمیم به رفع نقص در خودروهای چینی داشته. از این رو با توجه به تعداد زیاد درخواست مشتریان مشکلی را در خودروهای چینی سناسایی کردیم. 90 درصد چینی سواران از صدای کوبش خودروی خود بسایر ناراضی بودند. برخی خودروهای ایرانی را به این دلیل ترجیح دادند. اما ما این مشکل را ریشه یابی کردیم. توانستیم مشکل کوبش در خودروهای چینی را به طور کل برطرف کنیم و رضایت 100 درصدی مشتریان را به دست آوریم. بعد از سالها تجربه در این زمینه اقدام به رفع کوبش چری آریزو 5 کردیم. کمک های اصلاح شده آریزو این مشکل را کامل برطرف می کند.در این سایت مطالب دیگری در رابطه با پر مصرف ترین لوازم آریزو 5 و ارزش خرید آریزو 5 در ایران منتشر شده.

رفع کوبش چری آریزو 5

کمک های اصلاح شده آریزو

در این سایت در مطالب زیادی که در ادامه برای شما قرار می دهیم مکانیزم کمک ها را توضیح دادیم. اما نکته ی مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که عده ای سود جو به اسم کمک های گازی روغنی قطعات خود را در بازار به مشتریان می فروشند. البته مشتریان بعد از اینکه به مشکل می خورند پاسخی از این افراد دریافت نمی کنند. کا در این فروشگاه کمک ها را با دو ضمانت به مشتریان عرضه می کنیم. با این کار مشتری با خیال راحت می تواند این قطعه را خریداری کند. کمک های اصلاح شده آریزو 5 کاملا مشکل کوبش را دراین خودرو حل کرد.

سوالات متداول

در این قسمت به تعدادی از سوالات متداول شما مشتریان پاسخ می دهیم. در صورتی که توضیحات بیشتری لازم داشتید می توانید رد ساعات کاری با فروشگاه تماس بگیرید.

  • آیا این کمک ها برای خودروی دیگری است؟ 

خیر این کمک ها فابریکی و مخصوص همین خودرو می باشد ولی از مکانیزم گازی روغنی اصلاح و تقویت شده بهره می برد.

  • آیا این کمک ها ساخت ایران می باشد؟

خیر این کمک ها چینی درجه یک می باشد و متاسفانه در ایران کمک تولید نمی شود

  • ضمانت این کمک ها به چه صورت است؟

این کمک ها دارای دو ضمانت می باشد.یکی ضمانت رفع کوبش در صورت سالم بودن جلوبندی خودرو که پس از نصب متوجه می شوید. دوم اینکه سه ماه ضمانت مرجوعی در صورت روغن زدن این کمک وجود دارد که اگر مشکل از کمک باشد کمک نو به شما می دهیم.

  • آیا در شهر های دیگر نمایندگی دارید؟

خیر شما باید این کمک ها را مستقیم از فروشگاه کارکیتس خریداری نمایید. در غیر این صورت شامل گارانتی نمی شود.اما می توانید از فروشگاه آدرس جلوبندی سازی معتبر دریافت کنید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *