دیسک و صفحه کی ام سی kmc t8
درهمه محصولات خودرویی بعد از موتور خودرو مجموعه جعبه دنده یا همان گیربکس خودرو از ارکان اصلی هر کمپانی خودرو سازی می باشد. و این مسئله به قدری مهم می باشد که اگر خودرویی ظاهری زیبا داشته باشد. ولی موتور و گیربکس خوبی نداشته باشد. از سوی مشتریان نقد شده و بازار خوبی پیدا نمیکند. از همین رو بحث پیشرانه حرکتی خیلی مهم می باشد. خودروی KMC T8 توسط کرمان خودرو وارد بازار ایران شد.این خودروی زیبا برای رقابت با خودروهای آفرودی مانند هایلوکس وارد بازار شد. اما این چینی زیبا نتوانست قدرت فنی خوبی داشته باشد. مشکل اصلی در گیربکس ضعیف T8 می باشد. البته رانندگی ناشیانه با این خودرو سبب بروز مشکل هم میشود. اگر بخواهیم این موضوع را فنی بررسی کنیم به دلیل اینکه این خودرو دارای توربو شارژ می باشد. به همین دلیل در دور موتور بالا دور فرایویل زیاد می شود. دور بالای فرایویل هم روی دیسک و صفحه و بلبرینگ فشار وارد میکند. که در دور بالا سبب سوختن فرایویل می شود. و در مورد بلبرینگ کلاچ هم در نیم کلاج ها به بلبرینگ فشار وارد می شود. و سبب سوختن بلبرینگ می شود. بنابراین در سفر های آفرودی مخصوصا در کویر به این خودرو فشار زیاد در شیب ها وار کردند به مشکل خوردند. رانندگی با تی 8 با تمام خودرو های آفرودی متفاوت است. در کل دیسک و صفحه t8 از ضعف شدید برخوردار می باشد. که حتی منجر به این شده است که مشتریان این خودرو در کیلومتر های پایین این قطعه را تعویض می کنند. البته در مصارف شهری مشگلی به چشم نمی خورد. ولی در فشار باید رعایت خیلی از قطعات را انجام داد. در هنگام تعویض دیسک و صفحه t8 این موضوع را در نظر داشته باشید که به همراه بلبرینگ پمپی به صورت مجموعه کامل تعویض شود. و حتما از قطعه اصلی استفاده کنید. به نظر شما بهترین مارک دیسک و صفحه t8 چیست.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.