دسته موتور عقب جک kmc t8
در همه خودرو ها یکسری قطعات یدکی وجود دارند. که از الزامات خودرو می باشند. که از اتدای صنعت خودرو سازی روی خودرو وجود داشته اند. دسته موتور یکی از این قطعات می باشد. دسته موتور قطعه ای با بدنه فلزی و بوش لاستیکی می باشد. که از یک طرف به بدنه و از طرف دیگر به موتور خودرو وصل شده است. تعداد دسته موتور کار شده در خودرو ها معمولا بسته به طراحی موتور تغییر میکند. این تعداد بین 3 دسته موتور و 4 دسته موتور متغییر می باشد. که در خودرو جک کی ام سی تی 8 تعداد دسته موتور ها 4 عدد می باشد. بنابراین یکی از وظایف اصلی دسته موتور نگه داشتن موتور در مرکز و جلو گیری از کج شدن موتور می باشد. بوش لاستیکی که در دسته موتور کار شده است باعث می شود که یک سری از لرزش ها گرفته شود. و از انتقال این لرزش ها به اتاق خودرو جلو گیری میکند. دسته موتور عقب t8 از این قضیه پیروی می کند. دسته موتور یک عمر مفید دارد. البته به شرایط استفاده و کیفیت تولید این قطعه هم بستگی دارد. بنابراین باید در سرویس های دوره ای مورد بررسی قرار گیرد. دسته موتورر معمولا از قسمت بوش لاستیکی خراب می شود. البته ممکن است در ضربات پایه دسته موتور هم شکسته شود. که اگر دسته موتور خراب باشد. چون موتور از جای خود رها شده فشار زیادی به موتور وارد می شود. از این رو لرزش های زیادی به موتور وارد می شود. البته اگر در حرکت صدا تقه و یا حالت ضربه از سمت موتور احساس کردید. ممکن است علت خرابی دسته موتور باشد. به نظر شما آیا دسته موتور عقب t8 با خودرو دیگری مشابه می باشد. و آیا در صورت خرابی دسته موتور عقب t8 می توان به تنهایی بوش دسته موتور را تعویض نمود.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.