واشر سر سیلندر آهنی کی ام سی t8
در خودرو ها برای ایزوله کردن و یا در اصطلاح آب بندی کردن یک سری قطعات جزئی ولی مهم به کار می روند. این قطعات واشر نام دارند. حالا این آببندی می تواند در راستای ورود گرد و غبار باشد یا اینکه مثلا در راستای جلو گیری از ورود آب باشد. مورد استفاده قرار میگیرد. این واشر ها در موتور خودرو استفاده می شوند. و از قطعات اصلی جمع کردن موتور محسوب می شوند. موتور خودرو از ارکان مهم خودرو به شمار می آید. در موقع مونتاژ موتور چون قطعات آهنی و یا چدنی هستند. برای به اصطلاح آب بندی کردن از واشر استفاده می کنند. واشر مانع از ورود و خروج آب و یا روغن می شود. واشر سر سیلندر t8 هم دقیقا همین کار را انجام می دهد. واشر سر سیلندر قطعه ای هست که در انتها و کف سر سیلندر و در قسمت بالای سیلندر موتور قرار می گیرد. چون در سیلندر موتور و سر سیلندر گردش آب و روغن وجود دارد. این قطعه مانع از ورود و نفوز آب وروغن به قسمت های هم دیگر می شود. اگر توجه کرده باشید با خراب شدن واشر سر سیلندر ورودی این قطعه ها به هم دیگر راه پیدا کرده و اصطلاحا می گویند که خودرو آب روغن قاطی کرده است. خراب شدن واشر سر سیلندر هم ناشی از بالا رفتن دمای موتور ممی باشد. همچنیین موتور خودرو از واشر های دیگری هم تشکیل شده است. مثلا واشر بغل اگزوز واشر منی فولد هوا واشر دور شمع واشر درب سوپاپ و غیره و حتی کاسه نمد های میل سوپاپ و سر و ته میل لنگ که مجموعه این واشرجات واشر کامل جک تی 8 را تشکیل می دهد. همیشهبه یاد داشته باشید که اگر زمانی موتور را تعمیر کردید حتما از واشر کامل تهیه کنید و واشرجات را همه آکبند و نو استفاده کنید. چرا که این واشرها در برابر حرارت خواصیت خود را از دست می دهند. به نظر شما واشر سر سیلندر t8 چه جنسی باید داشته باشد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.