موتور برقی گیربکس کی ام سی kmc t8
در خودرو های دو دیفرانسیل گردش اصلی و نیروی اصلی به محور عقب یا همان دفرانسیل عقب خودرو وارد می شود. و در شرایط عادی و وقتی که ما در حالت عادی حرکت میکنیم. تمام نیروی گیربکس به دف عقب منتقل می شود. در خودروهای دو دفرانسیل قدیمی برای استفاده از دفرانسیل جلو با قرار دادن دسته دنده کمک گیربکس در حالت های مختلف کمک دف جلو درگیر می شود. و در این حالت می توان از کمک گیربکس در حالت های مختلف گیربکس استفاده کرد. اما در خودرو های جدید و در خودروجک کی ام سی تی 8 دسته دنده کمک گیربکس از داخل خودرو حذف شده و به جای آن کلید و سلکتور برقی جایگزین شده است. که به کمک یک موتور برقی تغییر وضعیت کمک گیربکس به حالت های مختلف تبدیل می شود. که با رعایت اصول و شیوه فعال کردن کنترل یونیت به کار می افتد. این عمل کاملا به صورت برقی انجام می شود. این عمل با یک فرایند که با زدن دکمه کمک گیربکس که با نشان 2L /4H / 4L علامت گذاری شده است. اطلاعات را به ایسیو گیربکس انتقال می دهد. که این اطلاعات از ایسیو گیربکس به موتور تغییر وضعیت گیربکس انتقال داده می شود. در کل موتور برقی گیربکس t8 کاملا برقی و مصرفی می باشد. و با از کار افتادن این قطعه و یا سوختن این قطعه به هیچ عنوان نمی توان از کمک گیربکس اسفاده کرد. این قطعه معمولا در دید راننده نیست و راننده ها معمولا از وجود این قطعه مهم و کاربردی اطلاع ندارند. بنابراین در سرویس های دوره ای حتما این قطعه را مورد بازدید قرار دهید. تا در سفر های بیراهه به مشگل نخورید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.