رینگ موتور سایز استاندارد چری تیگو 5
بین پیستون و سیلندر مقداری لقی وجود دارد تا در اثر حرارت، پیستون به دیواره ی سیلندر نچسبد. از طرف دیگر، این لقی را باید با وسیله ای مناسب آب بندی نمود این وظیفه ی مهم را رینگ به عهده دارد. رینگ ها در یک نقطه دارای بریدگی هستند و هنگامی که داخل سیلندر قرار می گیرند مقدار کمی جمع می شوند، به طوری که فاصله ی دهانه ی رینگ به حداقل می رسد.رینگ ها در داخل شیار پیستون با لقی کمی قرار می گیرند و دیواره ی سیلندر را جارو می کنند. حالت فنریت رینگ موجب می شود که همیشه به دیواره ی سیلندر بچسبد و از آن فاصله نگیرد. بنابراین عمل آب بندی را به خوبی انجام می دهد در ضمن رینگ، فشار احتراق و حرارت بالا را به خوبی تحمل می کند. به مرور زمان رینگهای پیستون دچار خوردگی شده و باید تعویض شود دود آبی خروجی از اگزوز در هنگام روشن کردن خودرو از علائم خرابی رینگ پیستونهاست. به نظر شما روش تست خرابی رینگ موتور استاندارد تیگو 5 چگونه می باشد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.