دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

آموزش تعویض لنت ترمز خودرو در پارکینگ منزل

تشخیص کیفیت لنت ترمز خودرو

آموزش تعویض لنت ترمز خودرو

در این مطلب قصد داریم تا شما را با چگونگی تعویض لنت ترمز خودرو آشنا کنیم.البته توجه داشته باشید این کار به ابزار و مهارت نیاز دارد.اگر هم ابزار این کار را ندارید حداقل می توانید هنگامی که به تعمیرگاه مراجعه می کنید که لنت ترمز خودروی خود را تعویض کنید متوجه شوید که تعمیر کار چه خدماتی به شما ارائه کرده و هزینه ی اضافی نپردازید.قبل آن باید به چند نکته توجه کنید.آموزش تعویض لنت ترمز خودرو در این باره به شما کمک می کند. تعویض لنت ترمز خودرو های چینی به تعدادی ابزار نیاز دارد و کار سختی نیست.

آموزش تعویض لنت ترمز خودرو

آموزش تعویض لنت ترمز خودرو

زمان تعویض لنت ترمز در خودروهای چینی :

هر خودرویی با توجه به نوع رانندگی راننده و مسافتی که خودرو طی میکند باید لنت ترمز را تعویض کند .اما عمر لنت ترمز به عواملی بستگی دارد که به چند مورد آن اشاره می کنیم. 1- کیفیت لنت ترمز :کیفیت لنت ترمز با طول عمر آن رابطه مستقیم دارد .

جنس لنت ترمز خودروهای چینی

جنس سرامیکی لنت ترمز باید به گونه ای باشد که نه زیاد سخت باشد و نه زیاد نرم 2-نحوه ی رانندگی : از عواملی که در طول عمر لنت موثر است نحوه ی صحیح رانندگی است .رانندگانی که اصولی رانندگی می کنند لنت ترمز خودروی آنها دو برابر بیشتر عمر میکند .

آموزش تعویض لنت خودرو های چینی

در ادامه کلیپی برای شما نمایش می دهیم تا با نحوه ی تعویض لنت ترمز خودرو کامل آشنا شوید . ضمنا برای سفارش لنت ترمز های با کیفیت برای خودروی خود می توانید از طریق لینک های زیر وارد فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروهای چینی کارکیتس شوید و سفارش خود را ثبت کنید .برای خرید لنت ترمز جلوی خودروی ام وی ام 315 و لنت عقب ام وی ام 315 و سفارش لنت ترمز جلوی جک j5 و لنت ترمز عقب جک j5 از طریق لینک ها وارد شوید همچنین می توانید برای مشاهده محصولات کامل وارد فروشگاه شده و از موجودی و قیمت لوازم مورد نیاز خود دید فرمایید.

خرید لنت از فروشگاه

در صورتی لنت خودروی شما در لیست موجود نبود می توانید برای استعلام در ساعات کاری با فروشگاه تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین موجودی و قیمت را استعلام بگیرید. در ادامه از شما درخواست داریم تا در تلگرام اینستاگرام که در انتهای سایت لینک ورود قرار داده شده ما را دنبال کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *