دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

با رفع کوبش جک j5 از فروش این خودرو منصرف می شوید

جلوبندی

رفع کوبش جک j5

در این مطلب می خواهیم یکی از اساسی ترین نقایص خودروی جک j5 را بر طرف کنیم. شاید اگر بخواهیم از نظر فنی تمامی خودروهای چینی موجود در ایران را در دسته ی سدان بررسی کنیم, جک j5 با کیفیت ترین و محبوب ترین خودرو شناخته شود. شاید به همین دلیل بود که افت قیمت که نداشت هیچ قیمت آن دو برابر شد. صاحبان این خودرو مخصوصا در مدل اتومات این خودرو از سواری خوب این خودرو بسیار تعریف می کنند. اما این خودرو با این همه مزیت ایراداتی هم دارد. ما در این مطلب قصد داریم یکی از ایرادات این خودرو یعنی مشکل کوبش جک جی 5 را حل کنیم. رفع کوبش جک j5 بسیار ساده انجام می پذیرد.

رفع کوبش جک j5

مشکل کوبش جک جی 5 از کجاست ؟

قبل از برطرف کردن مشکل باید اول ببینیم مشکل کار از کجاست.ما در مجموعه ی کارکیتس در این چند سال سعی کردیم روی بر طرف کردن مشکلات خودروهای چینی کار کنیم.تا حد زیادی این مشکلات را برطرف کردیم.نمونه های آن را می توانیم به مشکل دسته موتور جلوی ام وی ام 315 اشاره کنیم که با ارائه ی دسته موتور تقویت شده این مشکل کامل بر طرف شد.همچنین مشکل کوبش خودروهای ام وی ام و لیفان که کامل برطرف شد.حال با مطالعه روی مشکل کوبش جک j5 مشکل این خودرو نیز حل شده.خودروی جک جی 5 با وجود تمامی امتیازاتی که دریافت میکند در قسمت جلوبندی بسیار ضعیف است.در قسمت طبق های جلو بسیار آسیب پذیر بوده. در قسمت کمک فنر های این خودرو هم بسیار ضعیف می باشد. ما با کار کردن روی کمک فنر های این خودرو توانستیم ضعف کمک ها را برطرف کنیم.

رفع کوبش جک j5

رفع مشکل ارتفاع جک j5

برخی از صاحبان این خودرو با ارتفاع پایین جی 5 مشکل دارند.برخی به دنبال افزایش ارتفاع جک جی 5 هستند.برخی برای ورود و خروج به پارکینگ منزل با مشکل مواجه می شوند.اما برای تنظیم ارتفاع جک j5 چه باید کرد؟ این سوال بسیاری از جک سواران در ایران است.برای بالا آوردن ارتفاع جک جی 5 راه های زیادی پیشنهاد می شود.برخی با تعویض فنر لول به اندازه یک تا دو سانت رتفاع را بالا می آورند.اما بهتر است این کار را نکنید.با بالا بردن ارتفاع جک جی 5 خطرات زیادی شما را تهدید می کند.در سرعت های بالا فرمان پذیری به شدت کاهش پیدا می کند.امکان دارد با کمی انحراف فرمان خودرو واژگون شود.پس بهتر است این کار را نکنید.

تعمیر جلوبندی جک جی 5

با توجه به ارتفاع پایین خودروی جک جی 5 و کمک های نامرقوب فابریکی فشار زیادی به جلوبندی وارد می شود.این فشار باعث خرابی جلوبندی جک جی 5 می شود.اما یک راه حل ساده برای افزایش عمر جلوبندی جک جی 5 وجود دارد.استفاده از کمک فنر گازی جک جی 5 تمام فشار از روی جلوبندی خودروی شما برداشته می شود.برای همین عمر جلوبندی به شدت افزایش پیدا می کند.بهترین کمک فنر برای جک جی 5 همین کمک فنر گازی روغنی اصلاح شده می باشد.اما قبل از نصب کمک فنر ها باید یک نکته اصلی را در نظر داشته باشید.کمک فنر ها در صورتی به کامل کوبش شما بر طرف می کنند که جلوبندی جک j5 شما کاملا سالم باشد.قبل از نصب باید جلوبندی ساز تمام قطعات خراب را به صورت جفتی  یا چپ و راست تعویض کند.

کیت کامل جلوبندی جک جی 5

ما یک محصول دیگر در فروشگاه کارکیتس برای تعمیر جلوبندی جک جی 5 موجود کردیم.پک کامل جلوبندی جک جی 5 شامل تمام قطعات مصرفی در جلوبندی خودروی شما می باشد.این کیت جلوبندی شامل یک جفت بوش طبق گرد بوش طبق کوچک میل موجگیر سیبک طبق سیبک فرمان لاستیک چاکدار و قرقری فرمان می باشد.اگر مدت زیادی از خودرو استفاده کردید و یا یک خودروی کارکرده دارید این کیت به شما پیشنهاد می شود.این کیت برای اورهال جلوبندی خودروی شما می باشد.قبل از نصب کمک ها پیشنهاد می شود این کیت را استفاده کنید و بعد کمک فنر ها را تعویض کنید.کیفیت کیت کامل جلوبندی جی 5 مشابه اصلی می باشد.این کیت ساخت ایران و با بهتریمن متریال و مواد اولیه به صورت سفارشی برای فروشگاه کارکیتس تولید شده.برای خرید کیت کامل جلوبندی جی 5 می توانید به فروشگاه مراجعه کنید.

بهترین کمک فنر برای جک j5

کمک فنر های گازی اصلاح شده جک جی 5 را به عنوان بهترین کمک فنر برای جک j5 به شما معرفی کردیم.ما با توجه به تجربه ی موفقی که در رفع کوبش خودروهای ام وی ام و لیفان داشتیم, سعی کردیم برای خودروهای جک نیز استفاده کنیم. تنها راه حل برای رفع کوبش جک جی 5 فقط و فقط کمک فنر گازی روغنی جی 5 می باشد. کمک های فابریکی این خودرو از مکانیزم روغنی استفاده می کند. این مکانیزم به حدی قدیمی است که حتی در خودروهای ارزان ایرانی هم استفاده نمی شود. اما با توجه به سفارش ایران برای ارزان تر شدن قیمت این خودرو ها از این کمک ها استفاده شده. اما شما می توانید با تعویض کمکهای این خودرو با کمک های گازی اصلاح شده کاملا مشکل را حل کنید. توپی سر کمک این خودرو بسیار ضعیف است.حتما هنگام نصب کمک ها باید توپی سر کمک چک شود.

رفع کوبش جک j5

ضمانت خرید برای رفع کوبش جک j5

ما در این مجموعه سعی بر این داریم تا مشتریان با خیال راحت قطعات مورد نظر را سفارش دهند.برای این محصول ما دو ضمانت قرار دادیم.ضمانت اول رفع کوبش خودرو می باشد.با نصب این کمک ها در همان لحظه تغییر را حس می کنید و کوبش خودرو از بین می رود.ضمانت دوم سه ماه ضمانت تعویض قرار دادیم.این ضمانت برای زمانی است که کمک ها به اصطلاح روغن می زند.لازم به ذکر است اگر موردی باشد مشتری کمک را برای ما ارسال می کند. متخصص فنی ما کمک را چک می کند و اگر مشکل از کمک باشد شامل پارانتی می شود.به این خاطر این کار را انجام میدهیم چون در برخی مواقع علت موثر نبودن کمک ها مشکل از جلوبندی و یا درست نصب نشدن کمک ها می باشد.البته در هنگام خرید همکاران ما راهنمایی های لازم برای نصب را به مشتری گوشزد می کنند.

مطالب و قطعات مرتبط

در این سایت مطالب زیادی درباره ی کمک های اصلاح شده و طرز کار این کمک ها برای شما منتشر شده. در زیر به تعدادی از این مطالب و تعدادی از این محصولات اشاره می کنیم.به همین راحتی می توانید برای رفع کوبش خودروهای جک اقدام کنید.همچنین مشکل کوبش سایر خودروهای چینی مانند خودورهای جیلی و لیفان و ام وی ام نیز به همین صورت قابل انجام است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *