دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

چگونه لوازم یدکی جک J5 اصلی را تشخیص دهیم

کیفیت لوازم یدکی j5

با توجه به استقبال خوب از جی 5 در ایران,بازار لوازم یدکی این خودرو نیز به شدت فعال شد.تا آنجا که اگر کسی در بازار قصد خرید لوازم یدکی جک j5 را داشته باشد,با قیمت ها و کیفیت های زیادی مواجه می شود.این تفاوت قیمت بی دلیل نیست.در ادامه دلیل اختلاف قیمت لوازم جی 5 را به شما توضیح می دهیم.در ادامه باید بدانید ما در این فروشگاه لوازم بدنه جلوبندی موتوری J5 موجود داریم.

دلیل دسته بندی قطعات از لحاظ کیفی

لوازم جک جی 5 به طور کلی به 4 دسته در بازار تقسیم می شود.این تقسیم بندی بر اساس کیفیت می باشد.واضح است قیمت هر مدل نیز فرق می کند.قصد ما از نوشتن این مطلب راهنمایی کردن به مشتری است.گاهی برخی افراد سودجو هزینه قطعه اصلی را از مشتری دریافت می کنند.اما قطعه درجه دو به او می دهند.شما با بالا بردن اطلاعات خود مانع از این کار می شوید.

لوازم یدکی جک J5

بسته بندی AQBP

انواع لوازم j5 از لحاظ کیفی

همانطور که گفتیم لوازم جک و سایر خودروها به چهار دسته تقسیم می شود.دسته اول به نام شرکتی در بازار شناخته می شود.این همان کیفیتی است که از ابتدا فابریکی روی خودرو بوده.بالا ترین کیفیت و قیمت مربوط به همین دسته است.دسته دوم وارداتی درجه یک می باشد.برای خودروهای جک برند AQBP بهترین مارک وارداتی می باشد.کیفیت این مدل همانند اصلی می باشد.قیمت این قطعات کمی ارزان تر از نمونه شرکتی می باشد.کیفیت این دسته بسیار مورد تایید است.دسته بعدی وارداتی درجه دو می باشد.این دسته برند و بسته بندی خاصی ندارد.کیفیت و قیمت پایین از ویژگی این دسته است.پیشنهاد می کنیم هیچ گاه از این کیفیت خرید نکنید.دسته آخر ایرانی می باشد.شامل لوازم جلوبندی شده.خود قطعات ایرانی کیفیت متفاوتی دارد.

لوازم یدکی J5

لیبل قطعات شرکتی

کیفیت در فروشگاه کارکیتس

فروشگاه تخصصی کارکیتس در نظر دارد تا در این سایت به معرفی محصولات موجود در این فروشگاه بپردازد. ما در این مطالب به سعی در راهنمایی مشتریان عزیز در شناخت هرچه بیشتر قطعات موجود در بازار از لحاظ کیفیت و قیمت داریم. از آنجایی که برخی قطعات مربوط به خودرو های چینی در بازار کم است و نمایندگی ها و شرکت های مربوطه پاسخ درستی به مشتریان نمی دهند عده ای سودجو این قطعات را با کیفیت های پایین وقیمت های گزاف به بازار عرضه میکنند. لذا ما تصمیم به معرفی قطعات و نحوه ی شناسایی قطعات با کیفیت گرفتیم. ما در این فروشگاه به مشتریان عزیز این اطمینان را میدهیم تمامی قطعات موجود شرکتی اصلی یا وارداتی درجه یک که اکثرا با برند AQBP می باشد خدمتتان عرضه کنیم. امیدواریم بتوانیم با این خدماتی که به مشتریان عرضه میکینم سهمی در بهبود وضع نابسامان بازار لوازم یدکی خودرو های چینی لیفان داشته باشیم.

 

 لوازم یدکی جک J5

 

نحوه خرید لواز جک جی 5

بازرگانی نادری با واردات و پخش مستقیم لوازم خودروهای چینی در بازار تهران برای سهولت در تامین قطعات مورد نیاز مشتریان و مصرف کنندگان اقدام به راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارکیتس کرده که تمامی محصولات موجود در فروشگاه اصلی در این سایت گنجانده شده. از مزایای این سایت بروز بودن قیمت ها و خرید آسان با استفاده از درگاه اینترنتی بانک سامان که از لحاط امنیتی بسیار بالا می باشد است. از ویژگی های دیگر و منحصر به فرد سایت کارکیتس دارا بودن نماد اعتماد تجارت الکترونیک است که باعث میشود ضمن رعایت حقوق مصرف کننده مشتریان از خرید خود از این سایت مطمئن باشند. همچنین دوستان عزیز میتوانید با مراجعه به فروشگاه مرکزی ما خرید حضوری نیز داشته باشند.

لوازم یدکی موجود در فروشگاه:

تمامی قطعات یدکی که در فروشگاه کارکیتس به مشتری ارائه می شود با کیفیت شرکتی اصلی و یا وارداتی درجه یک بوده و با ضمانت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می شود این فروشگاه سفارشات  مشتریان شهرستانی را برای آنها ارسال کرده و در کمترین زمان به دست آنها میرساند لوازم یدکی جک جی 5 موجود در این فروشگاه شامل قطعات بدنه و موتوری ام وی ام , جک , لیفان و جیلی می باشد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *