مقایسه خودروها

بهترین ماشین چینی تا 1 میلیارد موجود در ایران

خرید خودروی چینی در ایران

با افزایش واردات خودروهای چینی به بازار ایران تنوع این خودروها به شدت افزایش یافته.تنوع این خودروها با تنوع قیمت همراه است.اما ما در این مطلب قصد داریم تا شما را برای خرید بهترین خودروی چینی راهنمایی کنیم.این مطلب برای کسانی است که قصد خرید خودروی زیر یک میلیارد تومانی را دارند.البته خودروهای صفر کیلومتر چینی در بازار ایران زیر یک میلیارد نیست.باید خودروی کارکرده بخرید.اما ما شما را با بیشتر این خودروها و نکات فنی و نقاط ضعف و قدرت آن ها بیشتر آشنا می کنیم.البته این خودروها بیشتر محصولات کرمان موتور و مدیران خودرو می باشند.خرید خودروهای چینی در ایران کمی سخت است.دلیل این امر کمبود لوازم یدکی برخی خودروها در بازار ایران است.اگر قصد خرید خودروی چینی با بودجه ای بالای یک میلیارد دارید یا می خواهید بهترین ماشین چینی در ایران را بشناسید حتما مطلب دیگر ما را بخوانید.

بهترین خودروی چینی

برخی شرکت های رانتی برندهایی از خودروهای چینی را به ایران وارد کردند.اما امروزه اثری از این شرکت ها نیست.صاحبان این خودروها حتی نمی توانند سپر خودروی خود را در بازار پیدا کنند.برای همین هر خودرویی را نخرید.حتی اگر شرایط فروش خوبی داشت.برای خرید خودروی کارکرده چینی باید نکاتی را بدانید.ما در مطلبی تمام این نکات را برای شما بازگو کردیم.در ادامه به برسی خودروهای زیر یک میلیارد چینی می پردازیم.این خودروها اکثرا در بازار معتبر است و هنور لوازم یدکی این مدل از خودروها در بازار موجود می باشد.حتی می توانید قیمت لوازم یدکی خودروهای چینی را از فروشگاه کارکیتس استعلام بگیرید.

ارزان ترین خودروی چینی در ایران چیست؟

خودروی شهری کوچک و ایده ال، کاملا مناسب برای کلان شهرها، که دارای طراحی مدرن و پویا و جذاب با خطوط نرم و ملایم می باشد. بال عقب ام وی ام 110طبق اصول اولیه آیرودینامیک، باعث بهبود پایداری خودرو در سرعت های بالا می شود.  ام وی ام 110کم مصرف ترین و اقتصادی ترین خودروی موجود در کشور است، که امکانات رفاهی و ایمنی مناسب، مصرف سوخت پایین، استهلاک کم باعث محبوبیت این کوچولوی دوست داشتنی شده است و آن را به مناسب ترین خودرو برای کاربردهای شهری بدل نموده است . این ها از مزایای ام وی ام 110 می باشد.

بهترین خودروی چینی

از معایب ام وی ام 110 می توان به قدرت موتور و گیربکس پایین اشاره کرد. البته می توان گفت با توجه به کوچک بودن ابعاد, این خودرو برای دو نفر مناسب است. ام وی ام 110 اصلا برای مسافت بین شهری مناسب نیست. جلوبندی این خودرو کمی ضعیف می باشد. اما در کل ارزش خرید دارد.این خودرو در دو مدل سه سیلندر و چهار سیلندر در بازار موجود می باشد.قیمت مدل سه سیلندر زیر 100 میلیون است و خیلی مصرف کمی دارد.اگر قصد خرید این خودرو را دارید حتما باید موتور سالمی داشته باشد.در غیر این صورت خرج زیادی روی دست شما می گذارد.بهترین خودروی چینی ارزان قیمت در ایران شاید همین باشد.

آیا ام وی ام 110 جدید بخرم ؟

آیا ام وی ام 110 جدید بخرم ؟ این سوالی است که بسیاری از افراد از ما می پرسند. اما قصد داریم در مطلبی درباره ام وی ام 110 جدید یا همان ام وی ام 110 اس مطالبی برای شما قرار دهیم. با مطالعه این مطلب می توانید به سوال, آیا ام وی ام 110 جدید بخرم ؟ پاسخ دهید. همچنین در رابطه با مشخصات فنی ام وی ام 110 جدید و قیمت خرید لوازم یدکی ام وی ام 110 جدید بحث می کنیم.این خودرو در بازار ایران زیر 300 میلیون است.فقط به صورت کارکرده در بازار موجود می باشد.سواری این خودرو بد نیست.اما قیمت لوازم بدنه و موتوری این خودرو کمی بالاست.اما اگر خودرویی ایمن و با مصرف کم و کم جا برای خانم ها بخواهید این یک پیشنهاد خوب است.نظر خود را در رابطه با رانندگی با این خودرو برای ما بیان کنید.

ام وی ام 315 بهتر است یا پژو 206؟

خودروی ام وی ام چری 315 محصول کازخانه ی چری چین می باشد.از جمله اولین خودروهای چینی موفق بازار ایران می باشد.این خودرو در ابتدا با دو مدل هاچ بک و صندوق دار برای رفع نیاز جوانان و خانواده ها وارد بازار شد.جدی ترین رقیب این خودرو در آن زمان پژو 206 است.206 دیگر خیلی قدیمی شده و آپشن های 206 خیلی کمی دارد.این خودروی داخلی از آنجایی که رقیبی جدی نداشت زیاد روی بروز کردن خود کاری نکرده بود و با ورود ام وی ام 315 که دارای آپشن های جدید بود از بازار عقب ماند.با ورود ام وی ام 315 خیلی از کسانی که طرفدار 206 بودند به سمت ام وی ام 315 رفتند و از خرید این خودرو راضی بودند.البته که نقص هایی هم داشت اما با ورود مدل جدید ام وی ام 315 نیو فیس خیلی از این نقص ها برطرف شد.تفاوت ام وی ام 315 با 206 همین است.

این خودرو در بازار ایران تقریبا با 206 هم قیمت است.اما می توان گفت آپشن های بیشتری دارد و جدید تر و بروز تر است.لوازم موتوری و جلوبندی و گیربکس مانند دیسک و صفحه این خودرو در بازار ایران با قیمت مناسب موجود است.اما قطعات بدنه برای این خودرو کمی سخت پیدا می شود.بهترین خودروی چینی هم تراز با 206 ام وی ام 315 است.

رقیب ام وی ام 530 در ایران چه خودرویی است؟

چری A5 در بازارهای مختلف با موتورهای چهارسیلندر 1.6، 1.8 و 2 لیتری بنزینی و با گیربکس‌های 5 دنده دستی و 4 دنده اتوماتیک ارائه شده.نمونه وطنی آن از قویترین موتور بهره می‌برد.با باز کردن درب موتور ام وی‌ام 530 مجموعه موتور و متعلقات فنی را به صورت منظم و بدون شلوغی مشاهده می‌کنید.موتور 2 لیتری با آرایش خطی و 16 سوپاپ آن که طبق ادعای چری استاندارد یورو 3 را پاس می‌کند.به صورت عرضی نصب شده و توانایی تولید حداکثر 139 اسب بخار در 5750 rpm و حداکثر گشتاور 182 نیوتن متر در 4500 rpm دارد.از طریق گیربکس 5 دنده دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌گردد. سیستم تعلیق در جلو مک فرسون مجهز به میله ضدلغزش بوده و جالب آنکه تعلیق محور عقب آن مولتی لینک می‌باشد. وزن این خودرو با توصیفات فوق 1290 کیلوگرم می‌باشد.

رقیبان ایرانی این خودرو را می توان پژو پرشیا یا پارس و 405 و سمند نامید.نکته جالب اینکه هزینه های 530 با خودروهای ایرانی یکسان است.اما برخی قطعات بدنه و داخل اطاق این خودرو در بازار کم است.می توانید اطلاعات فنی کامل در رابطه با ام وی ام 530 را در همین سایت بخوانید.

ام وی ام 550 اتومات ارزش خرید دارد؟

نسل سری E شرکت چری به سال 2012 میلادی باز می‌گردد،کماکان مدل E5 یک خودروی چینی ارزان اتومات در بازار محسوب می‌شود.550 با خودرو هایی همچون جک J5 و نیز خودروی کره ای کیا سراتو رقابت می کند.با بازار قیمت و رقابت قیمتی بین خودرو سازان که به‌وضوح به نفع مشتری ارزیابی می‌شود،چری E5 مدل 2014 در مسیری صحیح از موفقیت گام نهاده است.

خودروی ام وی ام 550 اتومات را می توان اولین خودروی با کیفیت اتومات چینی در ایران نامید.این خودرو به قصد رقابت با ال 90 و پرشیا و سراتو با قیمت خیلی کمتر وارد بازار شد.این خودرو طراحی ظاهری خوبی داشت.اطاق جادار و صندلی راحت از ویژگی های این خودرو می باشد.اما می توان گفت نسبت به رقبای ایرانی رشد قیمت زیادی نکرد.اما صاحبان این خودرو از سواری 550 راضی هستند و کسی تا به حال از این خودرو شکایتی نداشته.اطلاعات فنی کامل ام وی ام 550 اتومات را می توانید در سایت کارکیتس بخوانید.

ایکس 33 برای چه افرادی مناسب است؟

و بازهم سومین نسخه جدید از X33  کراس اور شهری نسبتا محبوب که پس از رونمایی در نمایشگاه مشهد  مشخص شد که علاوه بر داشته های جدید،پسوند S را نیز با خود حمل می کند.حال باید دانست که این S نشانه اسپرت تر بودن آن است یا تنها یک پسوند معمولی است.اما باید خاطر نشان کرد که این نسخه تغییرات بیشتر و البته همگون تری را نسبت به نسخه دوم تولیدی آن داشته و چهره کسل کننده خود را به چهره شاد و جوان پسند داده است.شرکت مدیران خودرو تولید کننده رسمی محصولات چری یا همان ام وی ام چندی است پا به جمع شرکت هایی گذاشته که اهمیت مقوله تست را به خوبی درک کرده.مانند سایر محصولات جدید،X33S نیز طبق برنامه ریزی قبلی برای تست درایو به دست خبرنگاران خودرویی سپرده شد و حاصل نخستین تجربه را در ادامه می خوانید.

البته خودروی ایکس 33 تا به امروز در 5 مدل وارد ایران شده و غیر از آخرین مدل بقیه مدل ها زیر یک میلیارد قیمت دارد.اگر شما یک خانواده 5 نفره با کودک هستید می توانید روی ایکس 33 حساب کنید.قطعات موتوری این خودرو با 550 و 530 و تیگو 5 یکسان است.جلوبندی این خودرو هم با لیفان ایکس 60 یکی است.بیشتر قطعات بدنه این 5 مدل هم با هم یکسان است.در نتیجه مشکلی برای تامین قطعات این خودرو ها نیست.به نظر من اگر یک کراس اوور جمع و جور شهری لازم دارید خودروی خوبی برای خرید است.اطلاعات فنی ایکس 33 را می توانید در مطلب دیگری بخوانید.

ایکس 22 جوان پسندترین خودروی ارزان چینی در ایران

به عنوان یک جوان اگر با بودجه 600 تا 800 میلیون خودرو بخواهید چند انتخاب دارید؟از یک سو می توانید خودروهای بی کیفیت ایرانی مانند 207 انتخاب کنید.اما در این بین یک خودرو خیلی وسوسه کننده است.چری ایکس 22 را می توان با کیفیت ترین خودروی ارزان چینی دانست.این خودرو در دو مدل معمولی و پرو در ایران موجود است.شخصا ایکس 22 پرو با موتور جدید 1.5 لیتر دنده اتومات را خیلی توصیه می کنم.اما اگر بودجه شما کمتر است می توانید مدل دنده دستی معمولی را انتخاب کنید.کیفیت ساخت بالا فضای داخلی زیبا بازدهی خوب و قیمت مناسب از مزایای این خودرو می باشد.در مطلبی در رابطه با تفاوت های ایکس 22 معمولی و پرو به طور کامل صحبت کردیم.اگر قصد خرید این خودرو را دارید حتما این مطلب را بخوانید.به نظر شما بهترین خودروی چینی این خودرو است؟

تفاوت تیگو 5 قدیم و جدید چیست؟

خودروی چری تیگو 5 در سال 95 توسط مدیران خودرو وارد بازار ایران شد. طراحی زیبای این خودرو باعث شد رقیب خودروهای کره ای بازار شود. قیمت بسیار مناسب و شرایط فروش خوب هم دلیل دیگری برای استقبال از این خودرو می باشد. اما در انتهای سال 96 مدل فیس لیفت تیگو 5 با نام تیگو 5 اکسلنت یا تیگو 5 نیو وارد  بازار شد. تغییرات در این خودرو در ناحیه ی چراغ ها و جلوپنجره و برخی آپشن های داخلی می شود. تفاوت چری تیگو 5 جدید با قدیم در قیمت لوازم یدکی تیگو 5 نیز می باشد. البته 90 درصد قطعات این دو مدل یکسان می باشند.

بهترین خودروی چینی

این خودرو در لب مرز خودروهای زیر 1 میلیاردی است.اما نمونه تیگو 5 جدید بالای 1 میلیارد است.کیفیت این خودرو بالاست ولی از طرفی سن ساخت این خودرو بالا رفته و با این بودجه خودروهای بهتری می توان خرید که کم کارتر و زیبا تر باشد. بهترین خودروی چینی در اوایل ورود همین بود.

جک j3 در بازار ایران موفق بوده؟

خودروی جک جی 3 از اولین خودروهای وارداتی از چین به ایران بود.این خودرو توسط کرمان موتور وارد بازار شد.دو مدل از این خودرو به بازار آمد. هدف از واردات این خودرو رقبت با خودروی 206 بود.نمونه هاچ بک جی 3 بسیار موفق تر از نمونه سدان بود.اما به دلیل خدمات پس از فروش ضعیف و ادامه دار نبودن این خودرو زیاد موفق نبود.بهترین خودروی چینی یقینا این خودرو نیست.

خودروی جک j3 در دو مدل سدان و هاچ بک وارد بازار ایران شد.اما مشخصات فنی هردو مدل جی 3 یکسان می باشد.پیشرانه آن 1.3 لیتر یورو 4 می باشد.93 اسب بخار نیرو تولید می کند.باک این خودرو 45 لیتر گنجایش دارد.مصرف سوخت این خودرو 9 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد.البته بهتر است از بنزین سوپر برای این خودرو استفاده نمایید.بیشترین سرعت جی 3 می تواند به 160 کیلومتر بر ساعت برسد.گیربکس این خودرو 5 سرعته دستی می باشد.پیشرانه نصب شده روی این خودرو میتسوبیشی می باشد که کیفیت خوبی دارد.

لوازم یدکی جک جی 3 در بازار کمی سخت پیدا می شود.با پول این خودرو می توانید خودروهای بهتری بخرید.اما اگر یک جی 3 خیلی سالم پیدا کردید که هم موتور و جلوبندی و بدنه ی خیلی سالمی داشت و خیلی به قیمت بود خرید آن خالی از لطف نیست.اما باید بدانید در بازار کمی بد فروش است.

بهترین خودروی زیر 1 میلیارد جک چیست؟

خودروی جک جی 5 که از محصولات کارخانه خودرو سازی جک موتورز چین می باشد توسط کرمان موتور وارد ایران شد. در کنار خودروی شاسی بلند جک اس 5 توانست موفقیت های زیادی کسب کند. خودروی جک j5 در بازار ایران توجه مصرف کنندگان را از جهت کیفیت و مشخصات ظاهری جلب کند . البته این نکته قابل ذکر است که مصرف کنندگان این خودرو از خدمات پس از فروش کرمان خودرو در برطرف کردن نیاز مشتریان بسیار ناراضی بودند. به نحوی ترجیح دادند به جای مراجعه به نمایندگی ها مشکل خودروی خودر را در تعمیرگاه های متفرقه حل کنند. از طرفی قیمت خرید لوازم یدکی جک j5 در نمایدگی ها بسیار بالا تر از بازار است و ضمانتی هم روی این قطعات ارائه نمی شود.

بهترین خودروی زیر یک میلیارد جک را می توان جک جی 5 دانست.این خودرو در مدل اتومات به اندازه ای با کیفیت است که کمتر کسی قصد فروش را دارد.موتور و بدنه این خودرو از میتسوبیشی الهام گرفته شده.گیربکس با کیفیتی دارد.سواری خشکی دارد که به راحتی قابل حل است.لوازم یدکی این خودرو در بازار فعلا زیاد است.قیمت لوازم یدکی جی 5 مناسب تر از ایرانی است.اگر مدل کم کار و سلامت جی 5 را پیدا کردید حتما بخرید.بهترین خودروی چینی سدان شاید همین باشد.

جک s3 بخریم یا جک جی 4؟

جک s3 محصول جدید کرمان موتور در خیابان ها زیاد است, از پیشرانه ‌ی 1.5 لیتری با قدرت 111 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن متر برخوردار است. در بخش سیستم انتقال قدرت نیز این خودرو از یک جعبه‌ دنده ‌ی 6 سرعته ‌ی دستی و یا گیربکس خودکار CVT بهره می ‌برد. در این قسمت از بررسی تخصصی کارکیتس carkits به شناخت هر چه بیشتر این محصول کرمان موتور می پردازیم.از لحاظ ایمنی این خودرو دارای استاندارد های بالا می باشد و در شرایط نسبتا خوبی قرار دارد. همان طور که سازندگان این خودرو ادعا کرده اند، 46 درصد از بدنه ‌ی آن از ورق ‌های فولادی مستحکم و 33 درصد آن نیز از فولاد گالوانیزه تشکیل شده است.بهترین خودروی چینی

همین مشخصات برای جک جی 4 هم صدق می کند.در حقیقت کرمان خودرو دو مدل خودرو با مشخصات خیلی یکسان و با ظاهر متفاوت به ایران آورده.طراحی هردو زیاد جالب نیست.اما امکانات خوبی دارد.شرایط فروش جی 4 در نمایندگی بهتر است.بازار فروش جک اس 3 بهتر از جی 4 است.اگر قصد خرید خودروی ارزان چینی اتومات با آپشن منطقی دارید این دو خودرو پیشنهاد می شود.سواری هر دو خوب است.لوازم یدکی هردو مدل در بازار موجود است.اما برخی قطعات بدنه در بازار سخت پیدا می شود و گران است.خودم به شخصه جک اس 3 را بیشتر می پسندم.می توانید اطلاعات فنی  و معایب جک اس 3 را در سایت کارکیتس بخوانید.شاید بتواند بهترین خودروی چینی همین باشد.

پرچمدار خودروهای جک موتور در ایران کدام است؟

خودروی جک اس را می توان با کیفیت ترین خودروی suv چینی در بازار ایران نامید.این خودرو در دو مدل دنده دستی و دنده اتومات در بازار ایران یافت می شود.مدل فیس لیفت اس 5 به تازگی وارد بازار ایران شده.تغییراتی در قسمت جلو و موتور این خودرو اتفاق افتاده.اما جلوبندی تمام مدل ها یکسان است.

این مدل با پیشرانه‌ای 2 لیتری در بازار کشور عرضه شده است که از سیستم توربو شارژر بهره مند است.توان موتور این خودرو معادل 174 اسب بخار بوده و گشتاور خوروجی آن هم برابر با 235 نیوتن متر است.این ارقام تا حد زیادی مشابه با همتایان کره‌ای آن از جمله کیا اسپورتیج و هیوندای IX35 است. در سیستم انتقال قدرت هم از گیربکس 6 دنده دستی سود می‌برد.تکنولوژی به کار رفته در آن متعلق به کشور آلمان است.این خودرو به صورت گیربکس اتومات هم در بازار به مشتریان عرضه می شود.

بهترین خودروی چینی

جک اس 5 برای رقبت با خودروهای کره ای وارد بازار شد.با توجه به شرایط واردات به ایران و قدیمی شدن خودروهای کره ای این خودرو می تواند گزینه ی خوبی باشد.قیمت خرید جک اس 5 اتومات در بازار بالاتر از یک ملیارد شده اما می توان کم کار سالم را با قیمت بهتر پیدا کرد.لوازم یدکی اس 5 در بازار زیاد است.قیمت لوازم بدنه مناسب است.در بازار به خوبی فروش می رود و حتی قیمت آن بالا هم می رود.در کل این خودرو پیشنهاد می شود.اطلاعات کامل فنی جک اس 5 در سایت کارکیتس موجود می باشد.به نظر این گزینه بهترین خودروی چینی در بازار است.

کدام مدل جیلی در بازار بهتر است؟

خودروهای کمپانی جیلی در ابتدا توسط جیلیران وارد بازار ایران شد.اما این شرکت منحل شد.کرمان موتور دو مدل خودروی جیلی به نام gc6 الیت و اکسلنت را وارد بازار ایران کرد.در ابتدا جیلی در سه مدل جیلی امگرند 7 و جیلی امگرند rv هاچ بک و جیلی امگرند x7 شاسی بلند وارد بازار ایران شد.انصافا هر سه مدل خیلی کیفیت خوبی دارند.اما ادامه دار نبودند.

 

بهترین خودروی چینی

در مطلب”انواع مدل های جیلی” قصد داریم تا در رابطه با این خودروها در بازار ایران صحبت کنبم. شاید برای شما هم مفید باشد کمی در رابطه با این کمپانی معتبر چینی بیشتر بدانید. انواع مدلهای جیلی در بازار ایران زیاد نیست اما خودروهای با کیفیتی هستند. در ادامه در رابطه با قیمت لوازم یدکی جیلی امگرند 7 و امگرند rv, امگرند x7 و gc6 نیز بحث می کنیم.به نظر شما بهترین خودروی چینی از کمپانی جیلی کدام است؟

با کیفیت مانند خودروهای برلیانس

کمپانی برلیانس در چین اعتبار خوبی دارد.همچنین خودروهای با کیفیتی هم تولید می کند.چندی قبل این کمپانی با سایپا و پارس خودرو قراردادی امضا کرد.قرار بود خط تولید خودروهای برلیانس به سایپا داده شود.حتی 4 نمونه برلیانس هم به ایران آمد و با قیمت و امکانات خوبی به فروش رسید.کیفیت این خودروها خوب بود.اما این قرار داد به هم خورد و برلیانس به ایران نیامد.اما 4 خودروی برلیانس در مدل های h230, h220, h320, h330 در ایران موجود است.

اطلاعات فنی تمام مدلهای برلیانس در سایت کارکیتس موجود است.برای شناخت اطلاعات فنی برلیانس سری 200 و اطلاعات فنی سری 300 برلیانس می توانید مطالب ما را بخوانید.

اما خودروهای برلیانس در ایران کیفیت خوبی دارند.مخصوصا سری 300 هم زیباست هم مقاط قوت زیادی دارد.قیمت این خودروها در بازار زیر یک میلیارد است.امام باید بدانید قطعات بدنه برلیانس در بازار خیلی بالاست.مثبلا سپر جلوی این خودرو هم قیمت سپر جلوی بنز سری 200 مدل 2013 است.دلیل این امر نبود قالب بدنه این خودرو ها در چین و ایران است.اگر این خودرو را دارید خیلی مراقب باشید.لوازم جلوبندی و موتوری این خودرو فعلا در بازار موجود است. به دلیل قدیمی شدن برلیانس در ایران این خودرو زیاد پیشنهاد نمی شود.

مزایا و معایب لیفان x60 چیست؟

موتور Lifan X60 کاملا قابل اعتماد و شایسته هر ستایش است. این یک موتور تویوتا 1ZZ-FE کمی تغییر یافته است. تا 120-130 هزار کیلومتر هیچ شکایتی در مورد آن وجود ندارد، پس از بسته به سرویس دوره ای دارد. بعد از 160 هزار شاید افزایش مصرف روغن اما با تعویض رینگ ها این کاستی اصلاح می شود.
شاسی ساخته شده برای جاده های ایران به لطف سیستم تعلیق، لیفان X60 بدون هیچ شکایتی از جاده های خاکی ناهموار عبور می کند. اما به دلیل عدم وجود سیستم چهار چرخ محرک، حومه شهر شاید کمی به مشکل بخورید. لاستیک ها مشخصات بالایی دارند و کشش عالی را ارائه می دهند. ترمزهای دیسکی در ترکیب با ABS به وضوح به پدال ترمز پاسخ می دهند. سیستم تعلیق تحت پوشش گارانتی یک ساله یا تا رسیدن به مسافت 30000 کیلومتر است.
یک ماشین زمستان اردبیل را کاملاً تحمل می کند ، از دمای منفی 25 درجه شروع می شود ، اما برای مدت طولانی گرم می شود ، گاهی اوقات می توانید به کار خود برسید و ماشین تازه گرم شده است. اما بی عیب و نقص کار می کند.
از نظر کیفیت لوازم داخلی نمره قبولی می گیرد. آینه جانبی های بزرگ رانددگی را خیلی آسوده تر می کند.
مزیت اصلی کراس اوور قیمت رقابتی در مقایسه با سایر خودروها می باشد.

معایب ایکس 60

یکی از معایب لیفان ایکس 60 چینی جعبه دنده است. هنگام خرید یک x60 دست دوم، باید با دقت به سر و صدای اضافی گوش دهید و به وضوح تعویض دنده توجه کنید. احتمال خرید گیربکسی با چرخ دنده های فرسوده، شفت ها و دنده های خراب بسیار زیاد است. گیربکس را نمی توان پیش بینی کرد، موارد مکرر تعویض گیربکس در 50 هزار کیلومتر وجود دارد.
مشکلات گیربکس هنگام بررسی رنگ آمیزی در پس زمینه به چشم نمی آید. در ابتدا، از کارخانه، لایه LKP بسیار نازک است، روی درب 55-60 میکرون است و به ندرت می تواند به 70-80 میکرون برسد. یک خودروی سه ساله در حال حاضر نشانه‌هایی از زنگ زدگی را نشان می‌دهد و نه تنها در شهرهای بزرگ، جایی که جاده‌ها یک معرف مداوم هستند، بلکه در سراسر ایران نیز وجود دارد. زنگ زدگی به سرعت در گلگیرها، پایین در و لبه های قوس چرخ ظاهر می شود، سپس کل درب عقب و ستون های جانبی را می پوشاند. به طور کامل، زنگ زدگی در خودروهای پنج ساله قابل مشاهده است.

در کل اگر قصد دارید با قیمت 206 یک خودروی شاسی بلند سوار شوید این خودرو پیشنهاد خوبی است.لوازم یدکی لیفان ایکس 60 در بازار زیاد است و قیمت مناسبی دارد.این خودرو موتور و گیربکس خوبی دارد.ایکس 60 اصلا به درد آفرود نمی خورد و نباید زیاد به آن فشار بیاورید.باید تمام سرویس های دوره ای را منظم انجام دهید.در کل با بودجه کم انتخاب خوبی است.

کدام مدل لیفان 620 را بخریم؟

لیفان 620 در دو مدل 1800 و 1600 وارد بازار ایران شد.مدل 1800 متوری مشابه با لیفان ایکس 60 دارد و امکانات بیشتری دارد.روی مدل 1600 یک موتور بی ام دبلیو قدیمی نصب شده.برای لوازم موتوری این مدل قیمت بالایی دارد.سواری هردو خوب است اما مدل 1600 سنروف ندارد.گیربکس این دو مدل هم با هم فرق دارد.در مطلبی در رابطه با تفاوت 620 مدل 1800 با مدل 1600 گفته شده.

اگر دنبال یک خودرو کم استهلاک و کم خرج هستید مدل 1800 پیشنهاد خوبی است.لوازم یدکی این مدل در بازار موجود است.قیمت قطعات بدنه کمی بالاست.یکسری ایرادات در گیربکس دارد که اگر به موقع بر طرف نشود به مشکل می خورید.در بازار کمی بد فروش است.سواری خوبی دارد.طراحی ظاهری متوسط است.از سمند و 405 کم خرج تر است.هم قیمت همین دو مدل خودروی ایرانی است.در کل با بودجه کم این مدل پیشنهاد می شود.اما اگر پول بیشتری دارید این خودرو را نخرید.مخصوصا مدل 1600.

چرا نباید لیفان x50 بخرید؟

لیفان X50 در دو مدل شامل مدل دستی و اتوماتیک است. اما بی شک لیفان X50 دارای معایبی هم هست. امروز قصد داریم نتایج بررسی هایمان را که از دارندگان لیفان X50 بدست آورده ایم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تا شما با معایب و محاسن لیفان X50 بیشتر از قبل آشنا شوید.فرم بدنه این خودرو مارو متوجه این می کند که از لحاظ شکل بدنه لیفان X50 دارای کلاس خودرویی کراس اوور کوچک شهری است ولی وقتی بیشتر در ابعاد این خودروی چینی زوم می کنیم آن را یک کراس اوور کوچک شهری به حساب نمی آوریم.

در اکثر خودروهای چینی ما شاهد این ایراد یعنی ایراد کیربکسی هستیم. ایرادی که باعث عدم هماهنگی موتور و گیربکس لیفان ایکس۵۰ می شود.دارندگان این خودرو از تنبلی و کم شتاب بودن خودرو (که یکی از علت اصلی آن گیربکس خودرو است)گله مند هستند.در لیفان X50 شاهد یک گیربکس CVT متوسط هستیم.طبق گفته دارندگان X50 تعویض دنده ها اصلا رضایت بخش نیست.

در کل لوازم لیفان ایکس 50 در ایران سخت پیدا می مشود.دلیل این امر نبود قطعات این خودرو در چین است.به دلیل تعداد کم ایکس 50 در ایران برای تاجر صرفه اقتصادی ندارد.برای همین خرید این خودرو پیشنهاد نمی شود.دارندگان این خودرو خیلی باید با احتیاط رانندگی کنند چون امکان دارد برای تامین لوازم یدکی این خودرو به مشکل بخورند.

مطلب پایانی

این مطلب راهنمای شما برای خرید بهترین خودروی چینی می باشد.در طی چندین سال فروش لوازم یدکی خودروهای چینی این تجارب به دست آمده.البته هر کس نظر کارشناسی خود را دارد.ما سعی کردیم زیاد سلیقه ای عمل نکنیم و واقعیت را به شما بگوییم.در مطلب دیگر در رابطه با بهترین خودرو میلیاردی چینی در بازار ایران با شما صحبت می کنیم.در انتهای این مطلب تجربه یا نظر خود را در رابطه با این خودرو ها با ما در میا بگذارید.در صورتی که هریک از این خودروهای چینی را خریدید باید به سرویس های دوره ای دقت زیادی داشته باشید.کیفیت خودروهای چینی فقط با انجام به موقع سرویس های دوره ای بالا می ماند.

[aparat id=’P0rm4′]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *