دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

در هنگام خرید لنت با کیفیت خودروهای چینی به بوی ماهی دقت کنید

لنت جلو جک جی 5

خرید لنت با کیفیت خودروهای چینی

از دقدقه های صاحبان خودروهای چینی این است که بهترین لنت ترمز رابرای خودروی خود خریداری کنند. خرید لنت با کیفیت خودروهای چینی با شناخت کیفیت آن کار دشواری نیست. در مطالب گذشته با دسته بندی لنت ترمز ها از نظر کیفیت آشنا شدید. هدف ما از انتشار این مطالب آشنایی با مشخصات قطعه ی با کیفیت و همچنین قیمت این قطعات می باشد. در ادامه به نکاتی در رابطه با لنت ترمز خودروهای چینی اشاره می کنیم. همچنین در رابطه با نحوه انتخاب لنت مناسب نیز صحبت می کنیم.

بوی ماهی در لنت

یکی از باورهای رایج در بازار ایران این است که لنت خوب باید بوی ماهی بدهد!!! اما چرا بسیاری از لنت ها بوی ماهی می دهند و آیا اگر لنتی این بو را نداشته باشد مرغوب نیست؟

دلیل وجود بوی ماهی

بوی ماهی در لنت به دلیل وجود برخی مواد و رزین آلی ارگانیک در لنت می باشد که پس از حرارت دیدن در فرآیند تولید لنت این بو را ایجاد می کنند. بدیهی است که لنت های ارگانیک به دلیل داشتن مقادیر بیشتری از این مواد این بو را هم بیشتر ایجاد می کنند

انتخاب لنت مناسب

انتخاب لنت مناسب برای خودرو خودروسازان با بررسی گزینه های مختلف، بهترین نوع لنت را که سازگار با دیگر قسمت های خودرو باشد برای آن انتخاب می کنند.بنابراین بهتر است که در هنگام تعویض لنت از لنت های با نوع مشابه و هم خانواده نمونه نصب شده توسط کارخانه استفاده شود.

خرید لنت با کیفیت خودروهای چینی

برای تشخیص یک لنت با کیفیت

از روی ظاهر آن و قبل از نصب، روش تایید شده و مطمئنی وجود ندارد.بهترین روش برای انتخاب لنت مناسب توجه به برند لنت و استانداردهای آن می باشد.بهتر است از لنت هایی استفاده شود که دارای علامت استاندارد ایران و یا استانداردهای اروپا یا آمریکا باشد.همانگونه که قبل تر هم اشاره شد،لنت ترمز علی رغم سادگی در ظاهر،جزو مهمترین ادوات یک خودرو به حساب می آید.برای خرید غیر حضوری (فروشگاه آنلاین کارکیتس) میتوانید از سایت لوازم یدکی خودروهای چینی کارکیتس دیدن فرمایید.

خرید لنت از کارکیتس

در ادامه به چند لنت موجود در فروشگاه اشاره می کنیم. در صورتی که لنت ترمز مورد نظر خود را پیدا نکردید می توانید با فروشگاه در ساعات کاری تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق چت آنلاین سایت در تمام طول شبانه روز سوالات خود را مطرح کنید.

مطلب پایانی

در ادامه از شما دعوت می کنیم تا در شبکه های مجازی اینستاگرام و تلگرام ما را دنبال کنید.لینک مربوط به شبکه های ما در انتهای صفحه ی سایت موجود می باشد.برای مشاهده ی تمامی کلیپ های آموزشی ما در سایت آپارات وارد سایت شده و CARKITS را بنویسید.همچنین می توانید در کانال آپارات ما عضو شوید.

 

[aparat id=’bnkFe’]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *