دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

دلیل پوسته شدن رنگ سپر خودروهای چینی

دلیل پوسته شدن رنگ

بنا به درخواست شما دوستان عزیز و سوالا زیاد شما در این رابطه, قصد داریم در این مطلب درباره انواع کیفیت سپرهای خودروهای چینی و بهترین نحوه ی رنگ کردن سپر خودروهای چینی و دلیل پوسته شدن رنگ سپر خودروهای چینی صحبت کنیم.اگر قصد تعمیر سپر خودرو را دارید حتما به مطلب دیگر ما سر بزنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد.

انواع کیفیت سپرهای خودروهای چینی

در ابتدا باید شما بدانید در هنگام خرید چه کیفیت سپری را از فروشنده دریافت می کنید. سپر خودرو با کیفیت خیلی خوب در جای خود قرار میگیرد و رنگ خیلی یکنواخت روی آن قرار میگیرد. کیفیت سپرها در کل به سه دسته شرکتی اصلی و وارداتی درجه یک وارداتی درجه دو تقسیم میشود. کیفیت اصلی شرکت بالا ترین کیفیت را دارد و فابریکی خود خودرو می باشد. البته قیمت خیلی بالا تری دارد. کیفیت وارداتی درجه یک همان کیفیت اصلی است که توسط وارد کننده های بازار تهیه و عرضه می شود. البته قیمت پایین تری نسبت به شرکتی دارد. دسته سوم وارداتی درجه دو می باشد. این کیفیت توسط سودجویانی که قطعات بی کیفیت را وارد و با قیمت بالامی فروشند وارد می شود.

بهترین نحوه ی رنگ کردن سپر خودروهای چینی

بعد خرید سپر مهمترین عامل برای اینکه سپر در جای خود به خوبی قرار بگیرد رنگ کردن سپر است. روش های مختلفی برای رنگ کردن وجود دارد. اما دو روش اصلی آن رنگ کوره ای و رنگ پیستوله ای می باشد. در روش اول قطعه داخل اطاق رنگ قرار گرفته. این اطاق کاملا ایزوله می باشد. گرد و غبار بروی رنگ خشک نشده نمی شیند. دمای بالایی نیز دارد و باعث می شود رنگ سپر فری خشک شود. روش دوم رنگ با پیستوله می باشد. این روش کم هزینه تر می باشد. اما کیفیت رنگ کاری خیلی پایین تر است. نکته خیلی مهم قبل از رنگ کردن قطعه این است حتما باید یک لایه آستر طوسی روی قطعه قرار بگیرد. در مطالب بعدی در رابطه با بهترین نحوه ی رنگ کردن سپر خودروهای چینی بیشتر صحبت می کنیم

دلیل پوسته شدن رنگ سپر خودروهای چینی

گاهی اوقات بعد از مدتی که سپر های جدید رنگ شده روی خودرو نصب می شود, مشاهده می کنید لایه های رنگ از روی سپر در حال بلند شدن میباشد. دلیل پوسته شدن رنگ سپر  قرار نگرفتن آستر زیر رنگ می باشد. وقتی سپر آستر نخورده باشد, در اثر کارواش و آفتاب شدید رنگ از روی سپر بلند می شود.

پوسته سپر از جنس پلاستیک با کیفیت می باشد. روی آن لایه ای آستر کشیده می شود تا هنگام رنگ شدن بعد از مدتی رنگ پوسته نمی کند. در سپرهای پلاستیکی بدون آستر هنگامی رنگ زده می شوند,پس از مدتی در اثر ضربات کوچک و یا فشار آب در کارواش ها رنگ از روی سپر کنده میشود. در اصطلاح پوسته میکند. اما در سپر های آستر دار به واسطه لایه آستر روی سپر,رنگ در طول زمان کیفیت خود را از دست نمیدهد و نمیریزد. اما چرا نباید سپر رنگ شده خودروهای چینی را بخرید. کیفیت و قیمت سپر رنگ شده خودرو در بازار زیاد بالا نیست.

کیفیت سپر رنگ شده خودرو

سپرها چون به صورت فله ای وارد می شود,تحت فشار زیاد می باشد.برای همین تعدادی از آنها آسیب می بیند.اما این سپر ها را به ضایعات تبدیل نمی شود.این سپرها با جوش پلاستیکی و حرارت ترمیم می شود.روی آن بتونه کاری می شود.رنگ بی کیفیت می خورد.و دوباره وارد بازار می شود.اغلب این سپر ها به خوبی روی خودرو سوار نمی شود.و صافکار خیلی به مشکل می خورد.برای همین نباید سپر رنگ شده خودروهای چینی را بخرید.

قیمت سپر رنگ شده خودرو

اگز در بازار اندکی جستجو کنید,متوجه می شوید قیمت سپر رنگ شده با سپر خامی که باید رنگ شود یکسان می باشد. البته باید سپر هم رنگ خودرو باشد. سپرهای رنگی مقداری اختلاف رنگ با سایر بدنه دارد. احتمال پوسته شدن رنگ سپر نیز خیلی بالاست. چون به دلیل پایین آوزدن هزینه رنگ,معمولا زیر رنگ آستر نمی خورد. کیفیت سپر رنگ شده همانطور که فهمیدید زیاد بالا نیست.

کیفیت سپر خودروهای چینی در بازار

جنس سپر خودروهای چینی موجود در فروشگاه کارکیتس پلاستیک درجه یک بوده  که بخوبی رنگ روی سپر می نشیند. البته کیفیت سپر خودروهای چینی موجود در بازار همه به این صورت نیست. کیفیت رنگ در طول زمان تغییر نمیکند. ممکن است پوسته سپر در بازار قیمتهای مختلفی داشته باشد. این اختلاف قیمتها بخاطر کیفیت سپرهاست. اگر سپر به راحتی در جای خود قرار بگیرد و جنس پوسته ی پلاستیکی خوبی داشته باشد از لحاظ کیفی درجه ی بالایی دارد.همه ی قطعاتی که در فروشگاه کارکیتس ارائه می شود این ویژگی ها را دارا می باشد. البته امروزه با توجه به مشکلات مربوط به واردات قطعات , کیفیت آنها پایین آمده. دلیل این امر این است که واردکننده با توجه به قیمت بالای ارز, قطعات ارزان تری وارد می کند. قطعات با قیمت پایین کیفیت کمی دارد. برای همین بازار پر از قطعات با کیفیت پایین شده.

تشخیص کیفیت سپر در هنگام خرید

مسئله ی مهم برای مصرف کننده خرید قطعه ی با کیفیت است. اما تشخیص این موضوع کار راحتی نیست و اکثرا نیاز به تجربه دارد. برای برخی قطعات فقط یک راه برای شناخت کیفیت وجود دارد. زمانیکه بر روی خودرو نصب شود. سپر عقب جیلی امگرند سواری نیز از این قطعات است. پوسته سپر با کیفیت دو شاخصه ی اصلی دارد. اول اینکه به خوبی رنگ روی سپر می نشیدند. البته اگر آستر با کیفیت داشته باشد قطعه بهتر رنگ می شود. نکته ی بعدی هنگام نصب مشخص می شود. سپر با کیفیت هنگام نصب به خوبی در جای خود قرار می گیرد. نیاز به تغییر حالت با فشار و حرارت نیست. البته باز باید به این نکته اشاره کنیم به دلیل وجود برخی مشکلات قطعات با کیفیت در بازار کم شده.

نکاتی که در هنگام خرید سپر باید بدانید

از مشکلاتی که بیشتر مشتریان با آن برخورد داردند, تشخیص کیفیت قطعه ی خریداری شده می باشد. ما در این مطلب نحوه ی تشخیص کیفیت سپر خودروهای چینی را به شما آموزش می دهیم. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که کیفیت کار صافکار خیلی در تمیز در آمدن ار تاثیر دارد. اما قطعه با کیفیت کار صافکار را راحت می کند.

زمان تعویض سپر ها

دلیل پوسته شدن رنگ

نکته مهم در هنگام خرید

ما در این سایت قصد داریم تا با شفاف سازی کیفیت قطعات مشتریان را برای خرید بهتر راهنمایی کنیم. در ضمن دوستان توجه داشته باشید اجناسی که در این فروشگاه عرضه می شود از لحاظ کیفی چک شده و با ضمانت تقدیم دوستان می شود. قطعات سفارش داده شده از با کیفیت ترین قطعات بازار می باشد. اما اگر قطعه از کیفیت خوبی برخوردار نباشد ما به مشتری اعلام می کنیم و در صورت رضایت مشتری قطعه ارسال می شود. تعدادی از قطعات خودروی جیلی که در سایت موجود است را برای شما قرار می دهیم. از شما دعوت می کنیم تا مارا دز شبکه های مجازی telegram و instagram همراهی کنید. برای تماشای تمام فیلم های آموزشی و فنی به کانال آپارات ما به نام کارکیتس مراجعه نمایید.

مطالب دیگر در رابطه با پوسته سپر خودرو

ما در سایت تخصصی کارکیتس همواره قصد آموزش به مشتری هم داریم.این آموزش ها در کنار فروش قطعات می تواند برای مشتریان مفید باشد.در این مطلب در رابطه با کیفیت پوسته سپر صحبت شد.اما اگر می خواهید دلیل نخریدن پوسته سپر رنگ شده در بازار را بدانید حتما مطالب دیگر را بخوانید.فرق سپر شرکتی و وارداتی را هم کامل برای شما توضیح داده شده.اگر می خواهید هزینه رنگ سپر خودروی خود را بدانید و یا اجرت تعمیر سپر را نمیدانید توضیحات داده شده.اگر دلیل پوسته شدن سپر را نمیدانید هم مطلب سایت را بخوانید.

خرید قطعات بدنه با کیفیت برای خودروهای چینی

ما در این فروشگاه بسته به نظر مشتری قطعات را با همان یفیت درخواستی ارسال می کنیم. در ادامه لینک لوازم بدنه موجود برای خودروهای چینی برای شماقرار داده شده تا براحتی بتوانیداین قطعات را سفارش دهید. در صورتی که موفق به پیدا کردن لوازم مورد نظر نشدید می توانید با فروشگاه تماس بگیرید. در انتهای مطلب نظرات خود را در رابطه با مطالب سایت با ما در میان بگذارید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *