یاتاقان ام وی ام 110 سه سیلندر 0.25
قسمتی از شاتون که روی میل لنگ سوار شده دو تکه است و آن ها را کپه یاتاقان متحرک میگویند. در داخل کپه ها، پوسته هایی به صورت دو نیم هلالی قرار دارد که به آن یاتاقان گفته می شود. هنگامی که شاتون روی میل لنگ قرار گرفت، کپه یاتاقان توسط پیچ و مهره به شاتون وصل می شود. برای هر پیستون و شاتون یک یاتاقان متحرک وجود دارد انتهای دیگر شاتون، توسط یک محور کوچک به نام گژن پین ( انگشتی پیستون ) به پیستون متصل می شود.وقتی موتور یاتاقان میزند بلافاصله باید موتور خودرو را خاموش کرد. در غیر اینصورت میل لنگ کج میشود. استفاده از روغن نا مناسب و تقلبی و تعویض دیرهنگام روغن سبب بروز حالت لزج در روغن می شود. در این حالت با به وجود آمدن رسوبات و جرم قطعات خودرو دچار جرمگرفتگی میشوند زمانی که جرمگرفتگی به مجاری روغن نفوذ کند سبب اختلال در فرآیند روغنکاری میشود که این جرمگرفتگی مسیرهای انتقال روغن و جرمگرفتگی خود پمپ روغن سبب عدم روغنکاری صحیح یاتاقانها می شود و یاتاقانها در شرایط بسیار بدی قرار میگیرد. به نظر روش تشخیص خرابی یاتاقان 110 سه سیلندر 0.25 چگونه است ؟
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.