رادیاتور خنک کن گیربکس جک j5 اتومات
خودروهایی که با گیربکس اتومات تولید می شود اکثرا یک ایراد دارند. ایراد این خودروها داغ شدن بیش از حد گیربکس خودرو در هنگام رانندگی است. این مشکل در ترافیک بیشتر خود را نشان می دهد. امکان دارد با لرزش یا تعویض دنده بد مواجه شوید. اما این مشکل یک راهکار بیشتر ندارد. روی گیربکس های اتومات یک رادیاتور طراحی می شود. این رادیاتور نقش خنک کردن روغن گیربکس را دارد. البته این یک قطعه مصرفی است که در سرویس های دوره ای گیربکس بعد از 40 هزارتا باید تعویض شود. رادیاتور خنک کن گیربکس j5 نیز به همین صورت است. به دلیل انجام ندادن این سرویس ها دمای روغن گیربکس به شدت بالا می رود. برای همین اصطلاحا گیربکس می سوزد. در مطلبی در رابطه با سرویس گیربکس های اتومات خودروهای چینی می پردازیم. به نظر شما نشانه خرابی رادیاتور خنک کن روغن گیربکس چیست ؟
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.