رادیاتور کولر کی ام سی kmc t8
در تولیدات خودرو سازی یک سری قطعاتی روی خودرو اضافه می شوند که قطعه مکمل دارند. یعنی برای این قطعات باید قطعه دیگری نیز باشد تا به کار گرفته شود. مثلا برای کمپرسور کولر قطعه ای به اسم رادیاتور کولر باید موجود باشد. البته علاوه بر رادیاتور کولر یکسری لوله کولر هم برای انتقال گاز کولر باید موجود باشد. رادیاتورکولر قطعه ای مانند رادیاتور آب می باشد. با این تفاوت که از رادیات آب نازک تر و اینکه از داخل رادیاتور کولر جریان آب عبور نمی کند. رادیاتور کولر t8 به واسطه پره هایی که دارد جریان هوا را از خود عبور می دهد. کنار رادیاتور کولر کپسولی برای گاز کولر وجود دارد که با جریان بادی که از رادیاتور کولر عبور می کند. این گاز خنک می شود. این گاز به واسطه لوله ها به کمپرسور کولر می رسد و از آنجا به وسیله پیستون هایی که درکمپرسور وجود دارد به حرکت درآمده و سبب خنکی می شود. باید به این نکته توجه داشت که چون جنس رادیاتور کولر از جنس آلمنیوم می باشد و آلیاژ نرم می باشد در برابر ضربه مقاوم نیست. بنابراین با کوچکترین ضربه ممکن است رادیاتور کولر سوراخ شده و گاز کولر از آنجا خارج شود. در یکسری مواقع با سوراخ شدن رادیاتور کولر تعمییر کاران اقدام به جوش دادن جای خرابی و سوراخ شدگی میکنند. که ممکن است اگر تعمییر به درستی انجام نشود دوباره از همان نقطه فرار گاز کولر ایجاد شود. و شما مجبورید دوباره اقدام به شارژ گاز کولر نمایید. بنابراین به نظر شما آیا جوش دادن رادیاتور کولر t8 کار آمد می باشد. و آیا با هزینه های بالا جهت خرید قطعه تعمییر رادیاتور منتقی می باشد یا به اصطلاح تعمییر رادیاتور هزینه دوباره است. و باید حتما از قطعه نو و سالم استفاده کرد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.