پمپ کلاچ بالا کی ام سی kmc t8
خودروها با به روز شدن علم مکانیک خود را آپدیت میکنند. چرا که کمپانی برای همراه داشتن بازار مشتری خود باید به فکر راحتی و آسایش سرنشینان بخصوص راننده باشد. با پیشرفت صنعت خودرو و علم مکانیک دیگر جایی برای خودروهای با تکنولوژی قدیمی نیست. و همواره مشتریان دنبال خورو های به روز شده می باشند. خوردو کی ام سی t8 با بهره گیری از کمپانی های روز دنیا و نگاه به بازار رقابت در خودرو های دو دفرانسیل یک خودرو با ظاهری به روز و استفاده از آپشن های روز در خودرو موجب شده است که در کشور ایران و کشورهای دیگر با دیگر رقبای چینی خود در رقابت باشد. که همیشه این رقابت هم برای خودرو ساز و هم برای مشتری جذاب بوده است. چراکه دیگر کمپانی ها به صورت انحصاری کار نکرده و خودرویی با کیفیت وارد بازار میکنند. در سیستم کلاچ خودرو های قدیمی تر از سیم کلاچ استفاده می شد. که این سیم به پدال کلاچ وصل میشد که در ادامه به قسمت گیربکس می رسید. اما در خودرو t8 سیم کلاچ حذف شده و روغن به همراه پمپ جای آن را گرفته است. که عمل کلاچ گیری را بهینه و بهتر میکند. در این خودرو از دو عدد پمپ کلاچ استفاده شده. یکی در قسمت بالا و در زیر پدال و دیگری در داخل گیربکس که در مطلبی جداگانه درباره بلبرینگ پمپی صحبت میکنیم. پمپ کلاچ بالا از قطعات مصرفی و مستهلک می باشد. که بسته به استفاده و شرایط کلاچ گیری این قطعه خراب میشود. در صورت خراب شدن بهتر است مجموعه تعویض گردد. تا اینکه قطعات داخل پمپ کلاچ عوض شود. در صورت خرابی پمپ کلاچ و تعویض نکردن آن عمل کلاچ گیری ناقص انجام می شود. و این کار به دیسک و صفحه و گیربکس آسیب میزند. به نظر شما روش تشخیص خرابی پمپ کلاچ بالا t8 چگونه می باشد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.