x33 cross محصول جدید مدیران
مزایا و معایب x33 کراس محصول جدید مدیران خودرو چیست؟ به تازگی، در خیابانها بنرهای تبلیغاتی محصول جدید مدیران خودرو به چشم میخورد که توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند. این خودرو که با نام X33 کراس یا X33 Cross معرفی شده، در نگاه اول با طراحی مدرن و جزئیات خیرهکنندهاش بسیار جذاب به نظر میرسد.
همین ویژگیهای بصری منحصر به فرد ما را بر آن داشت تا مطلبی جامع درباره این خودرو منتشر کنیم. شاید بتوان گفت که X33 کراس یکی از بادوامترین و محبوبترین مدلهای چینی موجود در بازار ایران باشد.
در مطالب قبلی، دربارهی انواع مدلهای X33 موجود در ایران صحبت کردیم و پیشنهاد میکنیم حتماً آنها را مطالعه کنید تا دیدگاه گستردهتری نسبت به این سری از خودروها پیدا کنید. اما اکنون قصد داریم تا با بررسی دقیقتر مزایا و معایب X33 کراس یا همان X33 Cross شما را بیشتر با این خودروی تازه وارد آشنا کنیم.
علاوه بر این، مباحث مهمی مانند قیمت خودرو، دسترسی به لوازم یدکی و مشخصات فنی آن نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت. X33 کراس نه تنها از لحاظ طراحی ظاهری دارای جذابیت خاصی است بلکه از نظر عملکرد و کارآیی نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارد. فروشگاه کارکیتس نیز آمادگی کامل دارد تا تمامی لوازم یدکی مورد نیاز برای این خودرو را ارائه دهد تا خیالتان از بابت دسترسی آسان به قطعات راحت باشد. بنابراین اگر قصد خرید دارید یا تنها علاقهمند به شناخت بیشتر هستید، همراه ما باشید تا تمامی زوایای ایکس ۳۳ کراس را بررسی کنیم و اطلاعات لازم برای یک انتخاب آگاهانه و مطمئن را در اختیارتان قرار دهیم. این اطلاعات می تواند راهنمایی ارزشمندی برای تصمیم گیری بهتر شما باشد.
آشنایی با x33 کراس یا x33 cross
خودروی ایکس 33 کراس یا x33 cross به زودی وارد بازار ایران میشود و این نویدبخش تحولی در تجربه رانندگی برای مشتریان ایرانی است. این خودرو که با نام اتاق تیگو 3 در چین شناخته میشود، دارای مدلهای متنوعی است و مدل جدید آن با نام omoda c3 نیز به بازار عرضه شده است. ششمین نسل این خودرو هم در راه ایران بوده و نشاندهنده آشنایی کامل مدیران خودرو با سلیقه مردم ایران است. تمام خودروهای جدید از جذابیت بالایی برخوردارند و نمیتوان پیشرفت چینیها در صنعت خودروسازی را نادیده گرفت.
پیشرفت چین را میتوان با مقایسه نمونه اول ایکس 33 با نمونه جدید ایکس 33 کراس مشاهده کرد که واقعاً شگفتانگیز است. دیگر نمیتوان گفت خودروهای چینی بیکیفیت هستند؛ چرا که کیفیت ساخت آنها به شدت افزایش یافته و آپشنهای مدرن و بهروز دارند. مهمتر از همه، موتور و گیربکس این خودروها بر اساس بودجه مشتری قابل تغییر هستند. برای مثال، خودروی x33 کراس یا x33 cross قرار است با دو نوع موتور و گیربکس وارد ایران شود: یک موتور 1 لیتری دنده اتوماتیک و دیگری موتور 1.5 لیتری دنده دستی.
به نظر میرسد یک تیپ فول نیز با موتور 1.5 لیتری و گیربکس اتوماتیک در راه باشد، اما تجربه قبلی درباره ایکس 22 پرو 1 لیتری اتوماتیک باعث نگرانیهایی شده بود که شاید اکنون برطرف شده باشد. مشکل عدم هماهنگی بین موتور توربو دار ایکس 22 پرو دنده اتوماتیک قبلاً موجب ناراحتی صاحبان آن شده بود، اما امیدواریم این بار مشکلات رفع شده باشند تا خریداران تجربهای بهتر داشته باشند. معایب x33 cross موضوعی است که باید بیشتر بررسی شود تا مصرفکنندگان بتوانند تصمیمات آگاهانهتری بگیرند.
در نهایت، فروشگاه کارکیتس آماده ارائه مشاوره دقیقتر درباره مزایا و معایب هر مدل خواهد بود تا شما بتوانید بهترین انتخاب را براساس نیازهایتان داشته باشید.
مشخصات فنی ایکس 33 کراس
همان طور که گفته شد، X33 کراس یا X33 Cross در دو تیپ وارد ایران میشود. با بررسی دقیق هر تیپ، میتوانیم مزایا و معایب آنها را شناسایی کنیم تا شما با دید بازتری نسبت به خرید این خودرو تصمیمگیری کنید.
تیپ اول دارای موتور سه سیلندر ۱ لیتری توربو است که پیشتر روی ایکس ۲۲ پرو نیز نصب شده بود. این موتور قادر به تولید ۱۰۲ اسب بخار قدرت است که شاید برای برخی کاربران کافی نباشد. این مشخصات نشاندهندهی عملکرد متوسطی است که بیشتر مناسب استفادههای شهری و روزمره میباشد.
از سوی دیگر، تیپ دوم X33 کراس یا X33 Cross دارای موتور ۱.۵ لیتری اتمسفریک با گیربکس دنده دستی است. جلوبندی این خودرو از سیستم تعلیق تورشنبین بهره میبرد که متأسفانه ممکن است مشکل کوبش را همراه داشته باشد. یکی از معایب اصلی جلوبندی X33 کراس همین تعلیق ضعیف آن است که ممکن است برای کسانی که به دنبال رانندگی نرمتر و راحتتر هستند، یک نکته منفی تلقی شود.
با توجه به اطلاعات فوق، انتخاب بین این دو تیپ بستگی زیادی به نیازها و انتظارات شما از یک خودرو دارد؛ لذا مطالعه دقیق مشخصات فنی هر کدام میتواند کمک شایانی در تصمیمگیری نهایی شما داشته باشد.
طراحی ظاهری omoda c3 یا x33 cross
خودروی Omoda C3 که همان X33 کراس است، با طراحی جذاب و اسپرت خود توانسته توجه جوانان و علاقهمندان به خودروهای مدرن را جلب کند. در طراحی ظاهری این خودرو از موضوعات ترند و برتر دنیای خودرو بهره گرفته شده است. چراغهای جلوی این خودرو به صورت جداگانه و در پایین بدنه طراحی شدهاند، که جلوهای خاص به آن بخشیدهاند. جلوپنجره اسپورت و کهکشانی این خودرو نیز از ویژگیهایی است که در بسیاری از مدلهای روز دنیا مشاهده میشود.
چراغهای دی لایت یا رانندگی در روز با طرحی خطی و جدید، چهرهای چشمگیر به جلوی Omoda C3 دادهاند. اگرچه طراحی کناری تغییرات زیادی نداشته و همچنان ساده باقی مانده است، اما استفاده از تم رنگ نارنجی روی رینگ چرخها و فلاپهای گلگیر باعث افزایش جذابیت بصری آن شده است؛ نمونهای از چنین طراحی را میتوان بر روی فونیکس FX نیز دید. این رنگبندی نه تنها به جذابیت بلکه به اسپرتتر شدن ظاهر خودرو کمک کرده است. رینگهای آلومینیومی نیز بر زیبایی کلی افزودهاند.
پلتفرم این خودرو همان X22 پرو بوده اما طراحی عقب کاملاً متفاوت شده است؛ چراغهای پیوستهای که در بسیاری از مدلهای مدرن دیده میشوند، نمایی زیبا به عقب خودرو بخشیدهاند. فضای داخلی صندوق متوسط بوده اما برای یک کراس اوور شهری مناسب ارزیابی میشود.
این خودروی کراس اوور شهری گزینه مناسبی برای جوانان محسوب میشود، هرچند یکی از معایب آن وجود سر اگزوزهای غیرضروری یا اصطلاحاً فیک است که بهتر بود با دفیوزر عقب زیر سپر پوشانده شود تا نقص ظاهری کمتری داشته باشد.
طراحی داخلی اتاق x33 کراس یا x33 cross
خودروی x33 کراس یا x33 cross با طراحی داخلی دگرگون شدهاش، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. تریم داخلی چشمنواز و همنواختی دارد که با فضای داخلی کرم آبی ترکیب شده و حس آرامش و زیبایی را به سرنشینان منتقل میکند. در مقایسه با ایکس 22 و نسلهای قبلی، این خودرو از نظر طراحی داخلی پیشرفتهای قابل توجهی داشته است.
سانروف داخلی یکی از ویژگیهای جذاب این خودرو است که به همراه نصب تریم پیانویی فرمان D و ال سی دی 10 اینچی، تجربه رانندگی را لذتبخشتر میکند. از دیگر آپشنهای جدید میتوان به جای موبایل سهتایی برای سرنشینان جلو و جا شارژی وایرلس اشاره کرد که نیازهای روزمره کاربران را برآورده میکند.
هرچند فضای داخل اتاق زیاد نیست، اما طراحی هوشمندانه آن باعث شده تا دو نفر بتوانند به راحتی در این خودرو جای گیرند. البته معایب طراحی داخلی x33 کراس یا x33 cross شامل همین فضای کم داخل اتاق است که ممکن است برای برخی افراد محدودیتهایی ایجاد کند. با این حال، مزایای فراوان آن باعث شده تا همچنان گزینهای محبوب در بین علاقهمندان به خودرو باشد.
مزایای خودروی ایکس 33 کراس
خودروی ایکس 33 کراس با وجود برخی ضعفها در نمونههای سفارش ایران، مزایای قابل توجهی دارد که نمیتوان از آنها چشمپوشی کرد. این خودروهای چینی به ویژه مدل x33 کراس، با قیمت خرید مناسب و شرایط خرید اقساطی جذابیت زیادی برای خریداران ایجاد کردهاند. طراحی بهروز و چشمنواز این خودروها آنها را به گزینهای مناسب برای سفرهای بین شهری و شهری تبدیل کرده است که جوانان نیز به دلیل ظاهر مدرن و مصرف بهینه بنزین، علاقه خاصی به آن نشان میدهند.
با این حال، هنوز قیمت قطعی برای این خودرو تعیین نشده و مدیران خودرو نیز هنوز اقدام به عرضه ایکس 33 در بازار نکردهاند. باید منتظر ماند تا ببینیم آیا خودروهای سفارش ایران کیفیت لازم برای رضایت مصرفکنندگان را دارند یا خیر. نظر شما درباره این خودرو چیست؟ لطفاً دیدگاه خود را در انتها با ما درمیان بگذارید.
معایب x33 کراس یا x33 cross در ایران
خودروی x33 کراس یا x33 cross از لحاظ ظاهری زیباست و توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. اما باید توجه داشت که این زیبایی تنها یکی از جنبههای خودرو است و معایب دیگری نیز وجود دارد که نمیتوان نادیده گرفت. یکی از مشکلات اصلی این خودرو ارتفاع پایین آن است که میتواند در جادههای ناهموار ایران مشکلساز شود و همچنین جلوبندی ضعیف آن نیز بر عملکرد کلی خودرو تاثیر منفی میگذارد.
کیفیت متریال داخلی این خودرو هنوز جای کار دارد؛ چرا که بیشتر از پلاستیکهای با کیفیت پایین ساخته شده است. علاوه بر این، نمونههای موجود در ایران به سفارش مدیران خودرو، نسبت به مدلهای اصلی موجود در چین ضعیفتر بوده و کیفیت پایینتری دارند. این موضوع باعث شده تا تجربه رانندگی با x33 کراس برای برخی کاربران رضایتبخش نباشد.
یکی دیگر از مشکلاتی که خریداران با آن مواجه هستند، لاستیکهایی است که در ایران روی این خودرو نصب شدهاند. لاستیکهای ایرانی استفاده شده تراکم استانداردی ندارند و ممکن است ایمنی سفر را تحت تاثیر قرار دهند. همچنین، لوازم یدکی مخصوصاً در بخش بدنه قیمت بالایی دارند و برخی قطعات به راحتی در بازار یافت نمیشوند. شرکت سازنده نیز خدمات پس از فروش مناسبی ارائه نمیدهد که این مسئله باعث نگرانی مشتریان میشود.
در نهایت، اگرچه x33 کراس یا x33 cross ویژگیهایی دارد که ممکن است جذاب باشد، اما معایب ذکرشده نشاندهنده نیاز به بررسی دقیقتر قبل از خرید هستند تا تصمیمگیری آگاهانهتری صورت گیرد.
قیمت x33 کراس در ایران چقدر است؟
قیمت x33 کراس در ایران چقدر است؟ با توجه به پلتفرم مشابه این خودرو با ایکس 22 پرو، به نظر میرسد که قیمتی تا 1 میلیارد تومان برای این خودرو در نظر بگیرند. این قیمت ممکن است در نگاه اول بالا به نظر برسد، اما باید توجه داشت که امکانات و ویژگیهای این خودرو میتواند ارزش آن را توجیه کند.
البته، مدیران خودرو فعلاً شرایط فروش اقساطی برای این مدل ندارند و باید خودروی خود را از طریق سامانه یکپارچه بفروشند. اما اگر قیمت x33 کراس حدود یک میلیارد تومان باشد و بتوانید آن را با شرایط خرید قسطی طولانی تهیه کنید، به نظر میرسد که ارزش خرید داشته باشد.
در بازاری که گزینههای متعددی برای خریداران وجود دارد، داشتن امکان خرید اقساطی میتواند تأثیر زیادی بر تصمیمگیری نهایی مشتریان داشته باشد. بنابراین، اگر مدیران خودرو بتوانند چنین شرایطی را فراهم کنند، ممکن است مشتریان بیشتری جذب شوند و بازار فروش خودروی x33 کراس رونق بیشتری بگیرد.
لوازم یدکی x33 کراس در بازار
با ورود هر خودروی چینی به بازار ایران، همواره نگرانیهایی درباره تأمین لوازم یدکی آن وجود دارد. تجربه نشان داده که بسیاری از خودروهای چینی در بازار ایران ناموفق بوده و حتی برخی از آنها به قدری ناشناختهاند که نامشان نیز برای کسی آشنا نیست. این موضوع باعث شده تا حتی یک قطعه ساده مانند سپر برای این خودروها در خود چین هم پیدا نشود.
حال باید دید آیا خودروی x33 کراس یا همان x33 cross میتواند در بازار ایران موفقیتی کسب کند یا خیر. اگر این خودرو بتواند جایگاه خوبی پیدا کند، احتمالاً تاجران لوازم یدکی اقدام به واردات قطعات آن از چین خواهند کرد. شواهد نشان میدهد که اگر همه چیز درست پیش برود و موتور و گیربکس این خودرو با یکدیگر هماهنگی داشته باشند، فروش خوبی نیز در انتظار خواهد بود.
با این حال، قیمت لوازم یدکی x33 کراس بالاست و این امر به دلیل طراحی زیبای چراغها، سپر و بدنه آن است. همین مسئله یکی از معایب اصلی x33 کراس یا x33 cross در بازار ایران محسوب میشود. بنابراین مشتریان باید با دقت بیشتری نسبت به خرید این خودرو تصمیمگیری کنند تا با مشکلات احتمالی ناشی از تأمین قطعات مواجه نشوند.
x33 کراس بخریم یا نه؟
آیا باید ایکس 33 کراس بخرید یا نه؟ این یک سوال مهم است که بسیاری از خریداران خودرو در نظر دارند. انتخاب خودروی مناسب با توجه به نیازها و بودجه، تصمیمی حیاتی است. اگر به دنبال یک خودروی اقتصادی هستید، میتوانید روی ایکس 33 کراس حساب کنید. این خودرو با ارائه امکانات بیشتر نسبت به مبلغی که پرداخت میکنید، گزینهای جذاب به نظر میرسد.
با پولی که برای ایکس 33 کراس پرداخت میکنید، نهایتاً قادر خواهید بود یک خودروی ایرانی بدون آپشن خریداری کنید. اما با توجه به شرایط فروش اقساطی و خدمات پس از فروش مناسب، انتخاب ایکس 33 کراس منطقیتر است. اقساط پنج ساله برای خرید این خودرو بسیار مقرونبهصرفه بوده و در شرایط تورمی کنونی، مبلغ اقساط در سال سوم تقریباً ناچیز خواهد بود.
حتی بعد از پنج سال مطمئن باشید که میتوانید این خودرو را با قیمتی بالاتر از قیمت خرید بفروشید؛ هرچند بازار فروش ممکن است ضعیف باشد، اما ارزش آن همچنان افزایش خواهد یافت. ایکس 33 کراس کممصرف، زیبا و پرآپشن است و اگر قصد خرید پژو 207 دارید، شاید بهتر باشد تجدیدنظر کرده و به فکر تهیه ایکس 33 کراس باشید.
خودروهای چینی دیگر مانند گذشته بیکیفیت نیستند و پیشرفتهای چشمگیری داشتهاند. نظرات خود را درباره مزایا و معایب x33 کراس یا x33 cross در انتهای همین مطلب با ما در میان بگذارید تا دیدگاههای شما نیز بررسی شود.
معایب سایر مدل های ایکس 33
در وبسایت کارکیتس، تمرکز اصلی ما بر بررسی جامع خودروهای چینی است. ما به دقت تمامی معایب و مزایای این خودروها را ارزیابی میکنیم تا مصرفکنندگان بتوانند با اطلاعات کامل و دقیق، تصمیمگیری بهتری داشته باشند. در همین راستا، در مقالات دیگر این سایت به تحلیل جزئیات مختلف مدلهای ایکس 33 پرداختهایم.
شما میتوانید مقالهای درباره معایب خودروی ایکس 33 اس و اولین مدل این خودرو مطالعه کنید که نقاط ضعف و قوت آنها را به خوبی روشن میکند. همچنین، بررسیهای کاملی از خودروی ایکس 33 at انجام دادهایم که نقاط تمایز آن نسبت به مدلهای قبلی را نشان میدهد.
علاوه بر این، تحلیلهای جامع دیگری نیز درباره خودروهای چینی موجود است که میتوانید با مراجعه به مقالات مرتبط در سایت آنها را بخوانید تا دیدگاه کاملتری نسبت به گزینههای موجود داشته باشید. با اطلاعاتی که ارائه میدهیم، شما قادر خواهید بود انتخابی آگاهانهتر برای خرید خودروی مناسب داشته باشید.
کلام آخر
دوستان عزیزی که قصد خرید خودروی X33 کراس یا X33 Cross را دارند، باید به نکتهای بسیار مهم توجه کنند. انجام سرویسهای دورهای منظم در خودروهای چینی از ضروریات است و نمیتوان آن را نادیده گرفت. اگر توانایی انجام بهموقع سرویسهای دورهای را ندارید، بهتر است از خرید خودروی چینی صرف نظر کنید.
این موضوع به دلیل حساسیت بالای این خودروها نسبت به نگهداری صحیح و منظم اهمیت دارد.ما در مقالهای جداگانه به اهمیت انجام سرویسهای دورهای برای خودروهای چینی پرداختهایم و توضیحات کاملتری ارائه کردهایم که میتواند راهنمای خوبی برای شما باشد. فروشگاه کارکیتس با سالها تجربه موفق در تأمین قطعات یدکی خودروهای چینی، آماده ارائه خدمات با کیفیت به شما عزیزان است.
شما میتوانید برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود با ما تماس بگیرید تا بهترین مشاوره و راهنماییها را دریافت کنید.علاوه بر این، ما همیشه مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم؛ چه درباره کیفیت مطالب ارائه شده توسط ما و چه تجربیات شخصی شما در رانندگی با خودروهای چینی. خواهشمندیم نظرات ارزشمندتان را در پایان همین مطلب بنویسید تا بتوانیم از دیدگاههایتان بهرهمند شویم و خدمترسانی خود را روزبهروز بهتر کنیم.
معایب سایر مدل های ایکس 33
با سلام
ایکس ۳۳ ماشین جداب، زیبا و پراپشنی هست. من یک ۲۰۷ مدل ۱۴۰۲ داشتم فروختم و یک ایکس ۳۳ ثبت نام کددم. واقعا از این ماشینای بدون اپشن ایرانخودرو خسته شدم. انشالله که امتحانشو خوب پس بده
مبارک باشه فقط باید سرویس دوره ای های منظم برای ماشینتون انجام بدید.حتی 1000 کیلومتر هم از سرویس های دوره ای رد شه امکان داره به ماشین آسیب وارد شه. پیشنهاد می کنم حتما مطلب ” چک لیست سرویس دوره ای مخصوص ماشین چینی ” در سایت ما رو مطالعه کنید.
سلام
اشکال در این خودرو که خیلی هم خطرناک و هزینه بر است اینکه کارتر از سپر جلو پایین ترست و احتمال آسیب دیدن آن بالاست.ای کاش مدیران خودرو این ایراد را رفع کنند و یا حداقل سینی جلو برای آن طراحی کنند و قرار دهند.
سلام
اشکال در این خودرو که خیلی هم خطرناک و هزینه بر است اینکه کارتر از سپر جلو پایین ترست و احتمال آسیب دیدن آن بالاست.ای کاش مدیران خودرو این ایراد را رفع کنند و یا حداقل سینی جلو برای آن طراحی کنند و قرار دهند.
این مشکل رو خیلی از ماشین چینی ها دارن دلیل این طراحی اینه که در چین شما حتی یک مسیر خراب هم نمیبینید و تمام مسیر ها با کیفیت بالا ساخته شده سفارشات ایران حتما باید با سینی باشه در غیر این صورت یا کارتل خراب میشه یا احتمال داره در اثر ضربه از زیر ایربگ فعال بشه
۳ سلندر بودن ضعیف نمیکنه ماشین رو؟
من میترسم تو سربالایی کم بیاره ماشین؟
۳ سیلندر بودن ضعیف نمیکنه ماشین رو؟
من میترسم تو سربالایی کم بیاره ماشین؟
این موتور سه سیلندر توربو هست قدرت کم موتور با توریو جبران شده. این سیاست رو خیلی از خودروسازان دنیا دنبال می کنند که موتور رو کوچیک و اقتصادی طراحی کنند به جاش از توربو استفاده کنند. ولی بدیش اینه که هزینه سرویس دوره ایش بالا میره.چون به خاطر توربو باید از بنزین سوپر و روغن خارجی استفاده کنید.
بنزین سوپر و روغن مرغوب هم که نایاب هستش
به جای بنزین سوپر می تونید از مکمل بنزین اصلی استفاده کنید روغن ایرانی اگر مصرف میکنید باید زودتر برید برای تعویض
میگفتن اینا سینه زنجیر دارن بدون تسمه تایمن این خودش به نظرم خوبه کسی تجربه داره در این مورد پیشنهاد بده لطفا
سلام بله روی این خودرو موتور 110 اس بسته شده و مکانیزم زنجیر تایم داره. یک سری معایب داره و یک سری مزایا
توی سایت یک مطلب در رابطه با مکلنیزم تایم خودروهای چینی نوشته شده. می تونید اون رو مطالعه کنید.
سلام من حدود 25 روز پیش مدل دنده ای خریداری کردم و دارم استفاده میکنم قبل خرید خیلی مردد بودم و با وسواس برای خرید اقدام کردم با توجه به اینکه طی 20سال گذشته 206و 405و پارس و سمند و جک اس ال 905 رو تجربه کردم و داشتم خداوکیلی این ماشین یک چیز دیگه هست الان میگم با خیال راحت اونایی که مردد هستن شک نکنید و با خرید این ماشین از نرمی و صدای بسیار کم داخل ماشین آپشنها ی داخل کابین و سرعت و شتاب مخصوصا در سربالایی ها لذت ببریدمن با 5نفر و بار داخل جعبه به راحتی سربالایی ها رو بدون فشار به موتور بالا رفتم بدون اینکه احساس کنم ماشین کم آورده لذت ببرید
سلام ارادت
مبارکتون باشه بله اکثرا از این ماشین تو این رنج قیمت راضی هستند. فقط باید سرویس دوره ای 5 هزارتا رو مرتب انجام بدید. فشار زیاد به موتور ماشین نیارید. حتما چک لیست سرویس دوره ای رو داشته باشید تا هم سواری بهتری ماشین یهتون بده هم افت قیمت کمتری داشته باشه
سلام عرض ادب منم سه ماه این ماشین رو به سفارش دوستان خریدم داخل شهر با مشکل خاصی بر نخوردم اما این چند روز رفتم مسافرت و امروز برگشتم و تصمیم گرفتم بفروشمش چون ماشین جاده نیست اصلا خیلی می کوبه گفتم شاید به خاطر چرخ های کوچیک ش باشه اما نه چون من چند سال پیش پرایدم اونم چرخ های کوچیک بود اما اینجوری نبود تو این بارندگی سمت شاگرد آب از زیر داشبورد میومد تو کابین زیر پا داستانی بود برای خوش هر چند ساعت یه بار تخلیه آب داشتیم از کف ماشین خود ماشین خشک و رانندگی خسته کننده ای داره من قبلاً x33 اس اسپرت داشتم اون خوب بود اما این من توصیه نمیکنم مگر برای داخل شهر اونم نهایتش برای دو تا سه نفر سرنشین باراننده نه چهار نفر ، دوستانی که دارن تو جاده برن یا رفتن متوجه میشن مشکلاتش رو با این قیمت من توصیه نمیکنم دوستان.البته امیدوارم من این مشکلات رو داشته باشم بقیه دوستان که دارن یا می خرن راضی باشند .
سلام ارادت
ممنون از اینکه تجربه خودتون را برای ما و دیگر دوستان به اشتراک گذاشتید. اما صحبت های شما دو نکته اساسی داره. اول اینکه هنوز مشکل کوبش در خودروهای اقتصادی چینی موجود در ایران وجود داره. البته ما چند ساله رو این موضوع کار کردیم. داخل سایت می تونید نحوه رفع کوبش خودروهای چینی رو مطالعه کنید. دوم اینکه با مبلغی که برای ماشین پرداخت می کنید نمی تونید خیلی از این ماشین توقع داشته باشید. به نظرم ایمنی مهمتر از سواریه که خودروهای چینی از خودروهای ایرانی خیلی بهترن. در کل ماشین چینی اقتصادی یکسری مشکلات خاص خودش رو داره. دوستان اگر کسی نظر دیگه ای داره با ما به اشتراک بزاره.
سلام وقت بخیر . من قصد خرید نسخه دنده ای این خودرو رو دارم . لطفا بفرمایید نسخه دنده ای و اتومات در آپشن ها چه تفاوتی دارند. حتی نمایندگی هم دقیق اطلاع نداشت.مثالا تعداد ایربگها و ریز آپشنهای دیگه.ممنون
سلام ارادت
نسخه دنده دستی این خودرو با مد دنده دستی تفاوتی نداره البته در نسخه دنده اتومات تعدادی آپشن و آلارم مخصوص خودروهای اتومات داره. با توجه به بازخورد ظاهرا نسخصه دنده دستی از لحاظ فنی بهتر از نمونه اتوماته همچنین هزینه سرویس دوره ای کمتری داره. لطفا اگر این خودرو خریدید تجربه سواریش رو برای ما هم به اشتراک بگذارید
ممنون