دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

ویژگی پیکاپ های برتر دنیا

ویژگی پیکاپ های برتر دنیا در مدل 2017 و 2018

پیکاپ های برتر دنیا در مدل 2017 و 2018 پیکاپ‌ها در سراسر دنیا,نه‌تنها مورد استفاده در جابه‌جایی بارهای شهری و بارکشی در جاده‌های کوتاه بین‌شهری قرار می گیرند،بلکه گزینه مناسبی برای خودروی خانواده هستند.در جهان امروزی،حضور خودروهای مختلف سنگین و نیمه‌سنگین و حتی سبک باری به‌عنوان راهکار مناسبی برای حمل‌ونقل بار شناخته می‌شود.با پیشرفت‌های مختلف تکنولوژی، مدل‌های به‌روزی از این خودروها وارد بازار می‌شوند.

در ایران با وجود آن‌که حجم بار به دلایل مختلف کم شده است،برای جابه‌جایی بارهای سبک و توزیع اقلام مصرفی در شهرها از کامیونت‌ها‌ استفاده می‌شود و پیکاپ‌ها کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.این در حالی است که در سراسر دنیا، پیکاپ‌ها علاوه بر اینکه گزینه مناسبی برای جابه‌جایی بارهای شهری و بارکشی در جاده‌های کوتاه بین‌شهری هستند،بلکه به‌عنوان خودروی خانواده هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از این رو،خودروسازان بسیاری تولید این محصولات را در دستور کار خود قرار می‌دهند و هر ساله‌ آن‌ها را با امکانات و ویژگی‌های جدیدتر روانه بازار می‌کنند. پیکاپ‌های فورد Super Chief،جیپ Wrangler 2018،فورد F-150 نسخه۲۰۱۸،مرسدس‌بنز کلاس C،پنج پیکاپ برتری هستند که مدل‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ آن‌ها معرفی شده.قرار است به‌زودی تولید و به بازار عرضه شوند، در ادامه به معرفی هر یک از این مدل‌ها می‌پردازیم.

پیکاپ جیپ Wrangler 2018

از پیکاپ های برتر دنیا پیکاپ جدید جیپ است.می‌تواند بسیاری از خریداران این مدل خودروها را به خود جذب کند.برای ساخت این پیکاپ در قطعات اصلی از آلومینیوم و در برخی قطعات پنل‌های پلاستیکی به کار می‌رود.چارچوب اصلی این خودرو از فولاد ساخته شده است.این پیکاپ جدید از یک موتور ۳٫۶ لیتری Pentastar V6 بهره می‌برد.در این خودرو از هر دو گیربکس اتوماتیک و دستی استفاده شده است و نمونه اتوماتیک آن از گیربکس ۸سرعته ZF بهره می‌برد.

گیربکس های قبلی در نمونه‌های قبل نهایتا ۵سرعته بود.موتور به‌کار رفته در نسخه ۲۰۱۸ پیکاپ جیپ،مشابه همان موتوری است که در مدل‌های فعلی جیپ نیز تعبیه می‌شود.هرچند بدنه آن به نظر ناهموار طراحی شده اما وزن آن نسبت به مدل‌های پیشین بسیار کمتر است.همچنین امکان سفارش این خودرو با موتور چهارسیلندر توربوشارژ هم وجود دارد.به نظر می‌رسد سرعت این پیکاپ را به‌طرز چشمگیری افزایش ‌دهد.این موتور را به نام Hurricane به‌ معنی توفان می‌شناسند.این موتور چهارسیلندر قدرتی معادل ۳۰۰‌اسب‌بخار را برای پیکاپ جیپ به همراه می‌آورد و گشتاور آن را تا ۲۷۰ نیوتون‌متر افزایش می‌دهد.

 

ویژگی پیکاپ های برتر دنیا

پیکاپ دیزلی فورد F-150 نسخه ۲۰۱۸

فورد به غافلگیر کردن طرفداذران خود علاقه دارد.هرگز از غافلگیرکردن طرفداران خود دست برنمی‌دارد.از این رو از نسخه ۲۰۱۸ پیکاپ دیزلی فورد F-150 رونمایی کرده است.در طراحی این نسخه پیکاپ فورد از نمونه ۲۰۱۷ پیروی شده است.اما از این خودرو انتظار می‌رود که با ویژگی‌های جدید ازجمله افزایش ظرفیت حمل بار و کاهش مصرف سوخت به بازار عرضه شود.در نمای ظاهری این خودرو در‌ها و چراغ‌های عقب با دو تغییر مواجه شده و گفته می‌شود نسبت به مدل‌های قبل از استحکام بیشتری در جاده برخوردار خواهد بود.در مدل ۲۰۱۸ سازنده فضای بیشتری را برای کابین در نظر گرفته‌اند به‌طوری‌که سرنشینان آن از راحتی بیشتری برخوردار خواهند بود.

از دیگر ویژگی ها

همچنین این کمپانی امکان سفارش رنگ‌های دلخواه را برای این خودرو در اختیار مشتریان قرار داده است.در این نسخه از فورد یک موتور ۳٫۳ لیتری دیزلی V6 تعبیه شده است که ۲۸۲ اسب‌بخار قدرت و ۲۵۳ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.همچنین امکان سفارش این مدل با موتورهای ۳٫۵، ۲٫۷ و ۵٫۰ لیتری نیز وجود دارد.

سازندگان این خودرو با علم بر این که موتور ۶سیلندر مصرف سوخت این پیکاپ را نسبت به مدل‌های پیشین کاهش می‌دهد، آن را انتخاب کرده‌اند.همچنین گیربکس ۶سرعته اتوماتیک روی این پیکاپ تعبیه شده است.مدل ۲۰۱۸ فورد اوایل سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شود و قیمتی حدود ۲۸ تا ۵۴ هزار دلار برای آپشن‌های مختلف آن در نظر گرفته شده است.

 

ویژگی پیکاپ های برتر دنیا

مرسدس‌بنز کلاس C، Rumors

یکی از خودروهای جدید بنز  پیکاپ مرسدس بنز GLT نسخه ۲۰۱۹ است.این نسخه برای طرفداران پیکاپ در سطح متوسط طراحی شده است و ظاهری کوچک‌تر نسبت به مدل‌های موجود در بازار دارد.هدف این کمپانی برای این پیکاپ، خاورمیانه،آمریکای لاتین و اروپا تعریف شده است.در این پیکاپ گیربکس دستی ۶سرعته تعبیه شده و امکان سفارش‌گذاری با گیربکس اتوماتیک هفت‌سرعته نیز برای آن وجود دارد.از آنجا که این پیکاپ قرار است در بازارهای مختلف به فروش برسد،سازندگان آن تصمیم گرفته‌اند آن را با دو موتور چهارسیلندر دیزلی و شش‌سیلندر دیزلی روانه بازار کنند.

این موتورها توانایی تولید ۲۰۸ اسب‌بخار قدرت و ۲۵۸ نیوتون‌متر گشتاور را دارند.البته احتمال دارد مرسدس بنز تصمیم به کاهش یا افزایش قدرت این موتورها بگیرد.پیکاپ Rumours قرار است در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ رونمایی شود و قیمتی کمتر از ۳۰ هزار دلار برای آن پیش‌بینی شده، با این وجود هنوز برای اعلام قیمت نهایی بسیار زود است و تولیدکنندگان، کارخانه مکزیک را برای مونتاژ آن در نظر گرفته‌اند.

 

ویژگی پیکاپ های برتر دنیا

هیوندای سانتا کروز

هیوندای در زمینه تولید خودروهای سواری و سدان،چهره ای شناخته شده است.اما این خودروساز کره‌ای جسارت ورود به بازار پیکاپ‌ها را نیز دارد.هیوندای در نمایشگاه دیترویت سال ۲۰۱۵،از کانسپت پیکاپ جدید خود رونمایی کرد که از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار بود.تغییرات جزئی در طراحی ظاهری سانتا کروز ۲۰۱۷ رخ داده است.برای این محصول دو گزینه موتور در نظر گرفته شده، موتور ۲٫۴ لیتری که گنجایش تولید ۱۹۰اسب‌بخار قدرت و ۱۸۴ نیوتون‌متر گشتاور را دارد.همچنین در این مدل امکان نصب موتور ۲٫۰ لیتری توربوشارژ ۶سیلندر وجود دارد که می‌تواند قدرتی معادل ۲۷۰ اسب‌بخار و ۲۷۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.این موتور به یک گیربکس اتوماتیک ۶سرعته وصل می‌شود.

در حالی که از سوی سازندگان، موتور دیزلی برای این خودرو پیشنهاد شده است. قیمت پایه هیوندای سانتاکروز ۲۰۱۷ که اواخر سال ۲۰۱۶ رونمایی شد، ۲۵هزار دلار تعیین شده است که با توجه به آپشن‌های نصب‌شده روی این خودرو، متغیر خواهد بود.

لوازم یدکی خودروی پیکاپ ریچ

ما در مجموعه کارکیتس در نظر داریم تا با ارایه ی کلیه ی لوازم خودروی ریچ نیاز شرکتهایی که از این خودروها استفاده می کنند مانند شرکتهای راه سازی شرکت نفت و سایر شرکتها را برطرف کنیم و آماده ی همکاری با این گونه شرکتها هستیم . در ادامه برای شما کلیپی از تست فنی و ظاهری این خودرو که در کانال آپارات ما موجود می باشد را برای شما به نمایش می گذاریم. همچنین می توانید مطالب بیشتری را در رابطه با این خودرو در سایت ما مشاهده کنید که لینک آن در زیر قرار داده شده.

 

[aparat id=”7jNIi”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *