دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

علت خرابی پلوس در خودروهای چینی

علت خرابی پلوس در خودروهای چینی

در مطلب قبل به صورت کلی با قطعه ی پلوس آشنا شدیم و فهمیدیم که از اجزای مختلفی تشکیل شده که هر کدام از آنها نیز از چند جز کوچک تشکیل می شود . فهمیدیم با ایجاد خرابی در هر یک از این قطعه ها کل پلوس درست عمل نمی کند . از آنجایی که پلوس از اجزای اصلی جلوبندی در خودرو می باشد خرابی که در آن به وجود می آید نشانه هایی دارد که تقریبا مشابه سایر خرابی هایی است که در قطعاتی مانند سیبک فرمان و طبق ها و میل موجگیر ها مشاهده می شود. نقطه ی مشترک علامت خرابی در این قطعات ایجاد سرو صدا در هنگام حرکت و مخصوصا در هنگام عبور از دست اندازهاست. در پلوس ها همین است. از آنجایی که یک سر پلوس کامل به چرخ خودرو و سمت دیگر داخل گیربکس میباشد باید به موقع سرویس شوند تا به سایر قطعات صدمه وارد نکنند.در این مطلب علت خرابی پلوس در خودروهای چینی را برسی خواهیم کرد.

علت خرابی پلوس در خودروهای چینی

دلیل عوض کردن سرپلوس کامل در خودروهای چینی

باید این نکته را به شما یاد آور شوم برای خودروهای داخلی قطعات ریز پلوس موجود است اما برای خودروهای وارداتی مانند خودروهای چینی قطعات ریز سر پلوس موجود نیست و باید سر پلوس یا پلوس کامل عوض شود. البته گردگیر های پلوس توسط تولیدی های ایرانی ساخته شده اما مجموعه ی سر پلوس که ما در فروشگاه کارکیتس عرضه می کنیم شامل گردگسر و بست و گریس و خود سر پلوس می باشد.البته ما گردگیر های با کیفیت ایرانی نیز به مشتریان ارائه می دهیم تا با کمترین هزینه بتوانند مشکل خود را حل کنند

چرا سرپلوس در خودرو خراب می شود؟

  • شاید باور نکنید اما 70 درصد خرابی های خودرو مخصوصا در قسمت جلو بندی مربوط به رانندگی غیر اصولی می باشد.
  • در این مطلب دیگری علل خرابی سرپلوس را بیان میکنیم و خود قضاوت کنید این خرابی ها در صورت امکان پذیر است
  • رانندگی با دنده ی اشتباه
  • عدم چک کردن بست های سر پلوس
  • ترمز کردن های ناگهانی و بی مورد و استفاده ی اشتباه از ترمز دستی خودرو
  • پاره شدن گردگیر پلوسها
  • روشن کردن خودرو با هل دادن بکسل کردن وسیله های با وزن بالا
  • همانطور که مشاهده می کنید پلوس قطعه ای نیست که به راحتی خراب شود و با رعایت این نکات می توانید از خرابی آن جلوگیری کنید.

علت خرابی پلوس در خودروهای چینی

مطلب پایانی

در ادامه کلیپی از خرابی پلوس و شناسایی خرابی آن برای شما به نمایش می گذاریم برای مشاهده ی تمامی کلیپ های موجود در مطالب می توانید به کانال ما در سایت آپارات سر بزنید و از نکات آموزشی آن برای خودروی خود استفاده کنید. همچنین برای اطلاع از اخبار فروشگاه کارکیتس می توانید در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید. همچنین می توانید نظرات خود را در رابطه با خدمات و محصولات و مطالب ما در این سایت در انتهای همین مطلب عنوان کنید تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. تعدادی از سر پلوس های موجود در فروشگاه اینترنتی را برای شما در زیر قرار دادیم تا بتوانید به راحتی و با استفاده از درگاه امن قطعه ی مورد نظر را خریداری کنید. در صورت موجود نبودن قطعه ی مورد نظر با همکاران ما در فروشگاه تماس بگیرید. می توانید حضوری از فروشگاه ما به آدرس موجود در انتهای سایت نیز خرید کنید.

سایر مطالب مرتبط

خرابی سرپلوس در خودروهای چینی,وظیفه پلوس در خودرو چیست و شناخت سرپلوس در خودروهای چینی از جمله مطالب در رابطه با سر پلوس است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *