دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

راهنمای خرید لوازم یدکی جک جی 5 اصلی

لوازم یدکی جک جی 5 اصلی

با توجه به پرسش های زیاد شما دوستان در رابطه با راهنمای خرید لوازم یدکی جک جی 5 اصلی و قیمت لوازم یدکی جک جی 5, در این مطلب قصد داریم راجع به این مسئله مفصل صحبت کنیم. در ابتدا باید کمی راجع به خودروی جک جی 5 توضیح می دهیم. بعد در رابطه با انواع کیفیت قطعات جی 5 موجود در بازار صحبت می کنیم.

در رابطه با جک جی 5

خودروی جک جی 5 از معدود خودروهای چینی با کیفیت می باشد که توانست در بازار ایران جایگاه خود را پیدا کند و طرفدارانی به دست آورد . این خودرو نسبت به سایر خودروهای چینی از مزیت های خوبی برخوردار است که به چند مورد اشاره می کنیم.شاید جک جی 5 از معدود خودرو های چینی باشد که افت قیمت کمی دارد و به رحتی خرید و فروش می شود و مشکلی برای فروختن آن ندارید. هم چنین لوازم یدکی این خودرو در بازار به راحتی پیدا میشود و می توان گفت این لوازم قیمت های منطقی تری نسبت به سایر خودرو های چینی یا حتی ایرانی دارد .

راهنمای خرید لوازم یدکی جک جی 5 اصلی

انواع کیفیت لوازم یدکی جک جی 5

کیفیت لوازم یدکی جک J5 به سه دسته کلی تقسیم می شود. دسته اول لوازم و قطعات شرکتی اصلی با برند jac motors  (جک موتورز) می باشد. این کیفیت توسط خود کرمان موتور و نمایندگی قطعات به مشتریان عرضه می شود. کیفیت این دسته همان کیفیت قطعه فابریکی روی خودرو می باشد. البته در بازار هم در فروشگاه ها موجود می باشد. اماامکان دارد قیمت آن از نمایندگی بالاتر باشد. دسته دوم وارداتی مشابه اصلی می باشد. نام تجاری این دسته در بازار AQBP  می باشد. این برند نیز در واقع همان کیفیت شرکتی می باشد. البته قیمت پایین تری دارد. پس با خیال راحت این کیفیت را خریداری کنید. دسته سوم وارداتی درجه دو می باشد. کیفیت و قیمت این دسته پایین است و برند خاصی ندارد. توصیه می شود در قطعات موتوری از این دسته استفاده نکنید. البته برخی قطعات جلوبندی ایرانی نیز در بازار موجود می باشد.

خرید لوازم یدکی جک جی 5

بعد از آشنایی با کیفیت قطعات جک جی 5 می توانید با دید بازتری قطعات خود را سفارش دهید. لوازم یدکی موجود در این فروشگاه اکثرا با برند AQBP اصلی و یا شرکتی به مشتری عرضه می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *