دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

نکاتی طلایی درباره ی خرید دسته موتور

نکاتی درباره ی دسته موتور

با توجه به درخواست شما عزیزان امروز در این مطلب می خواهیم نکاتی طلایی درباره ی خرید دسته موتور  به شما آموزش دهیم.امیدواریم برای شما مفید باشد.اولین نکته ی مهم این است که باید دانش فنی خود را راجع به دسته موتورها بالا ببریم تا عملکرد این قطعه ی مصرفی را متوجه شویم.مطالبی که در ادامه می خوانید شامل: وظیقه دسته موتور چیست و نشانه خرابی دسته در دسته موتور میباشد.همچنین می توانید برای آموزش بیشتر دو مطلب “چند واقعیت که درباره ضعف دسته موتور خودرو نمی دانید” و “چند واقعیت که درباره ضعف دسته موتور خودرو نمی دانید” را مطالعه نمایید.

وظیفه دسته موتور چیست

همانطور که از نام این قطعه پیداست قطعه ایست که که باعث می شود موتور در جای اصلی خود قرار گیرد.گیربکس هم به واسطه ی این قطعه در جای اصلی ثابت می شود.به آن اصطلاحا دسته گیربکس می گویند.این دسته موتور ها و دسته گیربکس ها به این دلیل استفاده شده اند تا ارتعاش و لرزش بالای گیربکس و موتور خودرو را مهار کنند.از یک سمت به موتور یا گیربکس و یک سمت به بدنه خودرو متصل می باشد.این قطعه که تعداد آن در خودرو اکثرا چهار  عدد می باشد از دو قسمت تشکیل شده.یک قیمت فلزی و یک قسمت پلاستیکی که اصطلاحا به آن بوش می گویند.

خرابی دسته موتور

همانطور که گفتیم دسته موتور از دو بخش فلزی و پلاستیکی به نام بوش دسته موتور تشکیل شده. اغلب خرابی دسته موتورها در قسمت بوش آن است و به دلیل پارگی در قسمت بوش باید آن را تعویض کرد. گاهی بوش دسته موتور برای چند خودرو در  بازار موجود است اما در اغلب خودروهای چینی دسته موتور باید کامل تعویض شود.می توانید برای آموزش بیشتر مطلب “چرا نباید با دسته موتور خراب رانندگی کنیم “را بخوانید.

دسته موتور جیلی

نشانه های خرابی در دسته موتور

از نشانه های خرابی در دسته موتور لرزش زیاد موتور در هنگام حرکت می باشد.اگر خودرو را در دنده عقب قرار دادید و صدایی مثل ضربه زدن به گوش رسید احتمالا دسته گیربکس به مشکل خورده.چه بهتر که خودرو را مکانیک فنی آشنا به موتور تشخیص دهد که ایراد از کدام قسمت می باشد. اما با کمی توجه خودتان می توانید عیب یابی کنید.البته شما چند واقعیت را درباره ضعف دسته موتورهای چینی نمی دانید.

نکاتی درباره ی دسته موتور جیلی

نکاتی طلایی درباره ی خرید دسته موتور

با توجه به مطالب بالا باید نکاتی طلایی درباره ی خرید دسته موتور را شناخته باشید.البته می توانید برای خرید دسته موتور از فروشگاه های دارای اعتبار نامه خرید کنید.فاکتور های رسمی و یا مهر دار به نوعی اعتبار نامه محسوب می شود.به آدرس فروشکاه نیز دقت نمایید.ما در این فروشگاه انواع کیفیت دسته موتور را به مشتری پیشنهاد می دهیم.مشتری می تواند کیفیت را انتخاب کند.با  همان کیفیت قطعه را در هر جای کشور دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *