مقایسه خودروها

معایب 110 اس جدید که شما را از خرید آن منصرف می کند

خلاصه مطلب معایب 110 اس

آیا ام وی ام 110 اس جدید بخرم ؟ این سوالی است که بسیاری از افراد از ما می پرسند. اما قصد داریم در این مطلب درباره ام وی ام 110 اس جدید یا همان ام وی ام 110 اس مطالبی برای شما قرار دهیم. با مطالعه این مطلب می توانید به سوال, آیا ام وی ام 110 اس جدید بخرم ؟ پاسخ دهید. همچنین در رابطه با مشخصات فنی ام وی ام 110 جدید و قیمت خرید لوازم یدکی ام وی ام 110 جدید بحث می کنیم. اگر مصرف کننده این خودرو هستید معایب 110 اس را در انتهای همین مطلب بنویسید. در رابطه با تجربه رانندگی با این خودرو برای ما بنویسید. دوستانی که قصد خرید این خودرو را دارند می توانند سوالات خود را در انتهای همین مطلب بیان کنند. کارشناسان ما و سایر دوستان با تجربه به سوالات شما پاسخ می دهند.

مشخصات فنی ام وی ام 110 اس جدید

ام وی‌ام 110یا چری QQ یکی از اولین خودروهای چینی است که به کشور ما وارد شد و آغازگر ورود سیل برندها و مدل‌های چینی به کشور ما شد. این خودرو که یک کپی ضعیف از دوو ماتیز بود، علیرغم انتقادات فراوانی که درزمینهٔ کیفیت و ایمنی آن وجود داشت، تنها به علت برخورداری از قیمت نسبتاً پایین توانست در بازار ما ماندگار شود. اما پس از سال‌ها عرضه با ظاهر و ویژگی‌های فنی ثابت، نیاز به تغییرات در این خودرو احساس می‌شد. درنتیجه مدیران خودرو اقدام به تولید نسخه فیس‌لیفت شده آن با نام ام وی ام 110 اس جدید کرد. در این روزها اولین سری‌های تحویلی آن در خیابان‌های ما دیده می‌شود. فیس‌لیفت ام وی‌ام 110 شامل تغییراتی ظاهری و فنی می‌شود و آن را به خودرویی به‌روزتر تبدیل کرده است. در مطلبی در رابطه با معایب ام وی ام 110 قدیم بحث کردیم. مطالعه این مطلب خالی از لطف نیست.

مشخصات ظاهری 110 جدید

در بخش ظاهری 110 جدید از کمپانی طراحی تورینو ایتالیا کمک گرفته شده است تا این خودرو را به‌روزرسانی کرده و باعث جذب مشتریان جدید گردد. اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، تغییرات اعمال شده مثبت بوده‌اند و باعث تبدیل یک خودروی قدیمی، زشت و بی‌هویت، به خودرویی نسبتاً به‌روزتر، جذاب‌تر و هماهنگ‌تر شده‌اند. کاملاً مشخص است که هدف طراحان 110 جدید ساخت خودرویی با ظاهری شاد و فانتزی بوده است تا باعث جذب جوانان و بانوان گردد.  با در نظر گرفتن استانداردهای این کلاس از خودروها، می‌توان گفت که توانسته‌اند به این هدف نزدیک شوند. طراحی بخش‌های مختلف این خودرو تماماً با در نظر گرفتن همین هدف ساخته شده‌اند. از این نظر هماهنگی قابل قبولی بین بخش‌های مختلف آن وجود دارد. اما می توان گفت یکی از معایب 110 اس جدید همین است. اتاق این خودرو اگرچه تست ایمنی ncap را پشت سر گذاشته, اما زیاد قوی نیست. نمی توانید انتظار بالایی از آن داشته باشید.

معایب 110 اس

نمای روبروی 110 اس جدید

نمای روبروی 110 جدید ظاهری خندان و بشاش دارد که بسیار جوان‌تر از نسخه قبل از فیس‌لیفت به نظر می‌رسد. چراغ‌های بزرگ و گرد با تغییرات کوچکی همچنان بر سر جای خود هستند، اما اضافه شدن خطی به قسمت بالای محل قرارگیری پلاک، باعث شادتر شدن چهره خودرو شده است. ورودی هوا نسبت به قبل بزرگ‌تر شده است و به قسمت‌های پلاستیکی سیاه رنگ اطراف چراغ‌های مه شدن متصل گردیده تا طرح لبخند بزرگی را تشکیل دهد. در نمای کناری ضربه‌گیرهای پلاستیکی حذف شده‌اند و جای آن‌ها را خطوطی گرفته‌اند که با اتصال بخش‌های مختلف جلو و عقب، از سادگی نمای کناری کاسته‌اند. گلگیرهای خودرو کمی حجیم و عضلانی شده و چرخ‌های کوچک آن را دربر گرفته‌اند. از معایب ظاهری 110 اس جدید همین طراحی فانتزی است که باب میل هر کسی نیست.

نمای جانبی ام وی ام 110 اس جدید

نکته جالب در نمای کناری محل قرار گرفتن دستگیره درب‌های عقب است که اگر قبلاً محل آن‌ها را ندانید، باید اندکی برای یافتن آن‌ها زمان صرف کنید. دستگیره درب عقب مماس با پنجره و به‌صورت زاویه‌دار تعبیه شده است. چیز دیگری به بسیار به بهبود نمای کناری خودرو کمک کرده است، عوض شدن طرح ساده پنجره‌ها، با طرح به عقب کشیده شده مدرن‌تر و اسپرت تر است و خطوطی که قبلاً بسیار ساده و صاف بودند، اکنون نرم‌تر شده و به شکل منحنی درآمده‌اند. علاوه بر این‌ها، سقف خودرو در قسمت عقب کمی به سمت پایین انحنا پیدا کرده است.

طراحی عقب 110 جدید

در نمای عقب بهترین نکته حذف چراغ‌های گرد و احمقانه عقب و تبدیل‌شدن چراغ‌ها به حالت ستونی است. وجود کادر مشکی رنگ در اطراف شیشه عقب کمک شایانی به بهبود این نما کرده است و درمجموع نمای عقب را به سوپرمینی های مدرن بسیار نزدیک کرده است . در پایین نیز همانند بخش جلو، دو چراغ مه شکن عقب توسط نوار پلاستیکی ضخیم مشکی‌رنگی به هم متصل شده‌اند و همان حالت لبخند که قبلاً در نمای جلو شاهد آن بودیم را تکرار کرده‌اند.

بررسی نمای کلی 110 جدید

درمجموع می‌توان گفت که طراحی خارجی MVM 110S نسبت به نسخه قبلی تغییرات قابل قبولی پیدا کرده است و توانسته است به یک سوپرمینی مدرن نزدیک شود. هرچند که باوجود ارتقای یک اینچی سایز رینگ‌ها نسبت به مدل قبلی، جا داشت که یک سایز دیگر نیز به آن اضافه گردد. درب صندوق‌عقب نیز بسیار کوچک است و احتمالاً نمی‌توان در حالت عادی روی فضای آن حساب چندانی باز کرد. البته صندلی‌های عقب این خودرو این امکان را دارند که به‌طور کامل جمع شده و فضای مناسبی را ایجاد کنند. به نظر شمت

طراحی داخلی 110 جدید چگونه است؟

MVM 110S نمی‌توانیم بگوییم که همه چیز عالی شده است، مخصوصاً وقتی که به حجم بالای پلاستیک خشک به کار رفته در جای‌جای کابین دقت می‌کنیم. اما واقعاً پیشرفت نسبت به نسخه قبلی مشهود است. تریم داخلی کابین به رنگ مشکی درآمده است که در نوع خود جلوه بهتری به کابین داده است. علاوه بر این، طراحی داشبورد به‌طور کامل تغییر یافته است، محفظه‌ای بر روی داشبورد برای قرار دادن اشیا در نظر گرفته شده و در بخش‌هایی از داشبورد از رنگ نقره‌ای برای ایجاد تنوع استفاده شده است.

معایب 110 اس

جذابیت های داخل کابین چیست؟

طراحی صفحه کیلومتر نیز دچار تغییرات فراوانی شده است و کیلومتر شمار به‌صورت دیجیتال درآمده است. دیگر از سه دایره که وظیفه نمایش سرعت، دور موتور و وضعیت آب و بنزین را بر عهده داشتند خبری نیست، در عوض یک دایره بزرگ در پیش چشم راننده قرار خواهد داشت که تمامی اطلاعات مورد نیاز راننده را به وی نمایش خواهد داد. درمجموع طراحی داخلی نیز از تغییرات مثبتی برخوردار شده است. هرچند که استفاده از پلاستیک خشک در کابین کمی بیش از حد است. باید حداقل در بخش‌هایی که تماس دست و بدن با آن‌ها زیاد است از جنس دیگری استفاده می‌شد.

بررسی فنی ام وی ام 110 جدید

از نظر فنی MVM 110S نیز نسبت به مدل قبلی تغییراتی داشته است. در مدل قبل، دو گزینه موتور با حجم‌های 0.8 و 1.1 لیتر قابل انتخاب بودند که به ترتیب توانایی تولید حداکثر 51 و 68 اسب بخار قدرت و 70 و 90 نیوتن‌متر گشتاور را داشتند. این در حالی است که در نسخه فیس‌لیفت شده، تنها یک گزینه برای موتور در دسترس است که یک لیتر حجم دارد. این موتور یک لیتری سه سیلندر، توانایی تولید حداکثر 68 اسب بخار (در برخی منابع 70 نیز ذکر شده است) توان و 93 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. درنتیجه حجم موتور کمتر شده است و توانایی آن اندکی بهبود یافته است .

بیشترین سرعت 110 اس جدید چقدر است؟

بیشینه سرعت این خودرو از 130 کیلومتر بر ساعت به 150 کیلومتر بر ساعت ارتقا یافته است (که البته حرکت با این سرعت‌های بالا با چنین خودرویی اصلاً کاری عاقلانه نخواهد بود!) و مصرف سوخت ترکیبی آن به تنها 4.2 لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است.

 

سیستم ایمنی 110 جدید قابل قبول است؟

سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مستقل مک‌فرسون با فنر پیچشی و میله نگه‌دارنده و ضد لغزش است و در عقب از نوع غیرمستقل با فنر پیچشی و میله نگه‌دارنده می‌باشد. یکی از نقاط ضعف بزرگ MVM 110 ایمنی پایین آن بود. تاکنون نیز اطلاعات دقیقی از تغییرات در بخش ایمنی آن در نسخه فیس‌لیفت اعلام نشده است. این خودرو دارای دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو می‌باشد. همچنین دارای سیستم‌های ترمز ABS و EBD بوده و ترمز چرخ‌های جلوی آن از نوع دیسکی و در عقب از نوع کاسه‌ای است. همچنین در هر دو تیپ آن، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب به‌صورت استاندارد وجود دارند. سایر معایب ایمنی در خودروی 110 اس جدید را شما برای ما بنویسید.

معایب 110 اس

تمامی آپشن های 110 جدید چیست؟

110 جدید با دو تیپ Luxury و Comfortable عرضه می‌گردد. قفل مرکزی با ریموت، سیستم پخش MP3 با پورت USb و بلندگوی استریو، شیشه‌بالابر برقی برای 4 درب، فرمان هیدرولیک، بدنه و درب‌های تقویت‌شده، زیر پایی، چراغ رانندگی در روز، نمایشگر مصرف سوخت لحظه‌ای، و صفحه کیلومتر شمار دیجیتالی امکاناتی هستند که در هر دو نسخه به‌طور استاندارد وجود دارند. در تیپ Luxury امکاناتی مانند آینه‌های جانبی برقی، سنسور پارک، رینگ آلومینیومی، گرم‌کن شیشه عقب و برف‌پاک‌کن شیشه عقب نیز به تجهیزات فوق اضافه می‌گردد.

قیمت خرید لوازم یدکی 110 جدید

با وجود تغییرات زیاد در 110 جدید اما قطعات زیاد مشترکی با مدل قدیم دارد. اکثر قطعات جلوبندی و گیربکسی مانند دیسک و صفحه در این دو مدل یکسان می باشد. برای همین در هنگام خرید می توانید از فروشنده بپرسید. البته کیفیت قطعات در قیمت خرید لوازم یدکی 110 جدید تاثیر دارد. بالا ترین کیفیت مربوط به قطعات شرکتی اصلی می باشد. البته قطعات وارداتی و ایرانی نیز برای این خودرو در بازار موجود می باشد.

مطلب پایانی در رابطه با معایب 110 اس

شاید خیلی از افراد بر این باور بودند ام وی ام 110 اس جدید پایان راه خودروهای کوچک مدیران است. اما جالب است بدانید موتور 110 اس جدید به اندازه ای با کیفیت بود که دوباره به خط تولید برگشت. موتور 110 اس جدید روی خودروهای اقتصادی جدید مدیران خودرو نصب شد. خودروهایی مانند ایکس 22 پرو ایکس 33 کراس از همین موتور بهره می برند. حتی موتور ایکس 22 پرو مجهز به توربو شارژ هم شد. اما به دلیل عدم هم خوانی موتور و گیربکس کمی اصلاح شد. در مطالبی در رابطه با معایب ایکس 33 کراس صحبت کردیم. حتما این مطلب را بخوانید. اگر سوالی در رابطه با خودروی 110 اس جدید دارید در انتهای همین مطلب برای ما بنویسید. سایر دوستان و کارشناسان ما به سوالات شما پاسخ می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *