مقایسه خودروها

هر آنچه باید درباره مشخصات فنی جیلی امگرند 7 سواری بدانید

مشخصات فنی جیلی امگرند 7 سواری

در این مطلب می خواهیم درباره ی تاریخچه ی کمپانی جیلی در چین و  مشخصات فنی جیلی امگرند 7 سواری و انواع مدلهای جیلی برای شما صحبت کنیم.همچنین برای خرید لوازم جیلی سواری اول این مطلب را بخوانید.کمپانی جیلی در سال 1986 در چین فعالیت خود را آغاز کرد. در ابتدا این کمپانی تنها به ساخت یخچال‌های خانگی می‌پرداخت. ولی بعد از مدتی به ساخت خودرو روی آورد. اولین نمونه از سواری ساخت خود را نیز را در سال 2002 میلادی به بازار معرفی کرد. نکته جالب اینجاست که بنیان‌گذار این کمپانی در آغاز فعالیتش، هزینه ساخت این مجموعه را با وام گرفتن از بستگان خود تأمین نمود.

توسعه ی کمپانی

روند توسعه این موسسه همچنان ادامه یافت. تا آنکه در سال 2010 میلادی کمپانی ولو سوئد را هم به تملک خود درآورد. پروسه خرید این برند سوئدی هم پس از 2 سال مذاکره و رفت‌وآمد پیاپی با فورد صورت پذیرفت. این تولید کننده ی چینی زیر شاخه هایی را برای خود قرار داده است. که مهم‌ترین آنها GLEGALE، ENGLONE و EMGRAND و … می‌باشد. شاخه ی اصلی و لوکس این کمپانی با نام امگرند عرضه می شود.

مشخصات فنی جیلی امگرند 7 سواری

تولید خودروی جیلی امگرند 7

خودروی امگرند EC7 هم در اواخر سال 2009 میلادی به بازار معرفی شد. بنا به ادعای وب‌ سایت های خودرویی منبع تأمین قطعات آن شامل سازندگان بنامی همچون زیمنس (تجهیزات الکتریکی)، سنت گوبیان فرانسه (شیشه‌ها)، لییر آمریکا (صندلی‌ها) و… می‌باشد. کمپانی فوجی ژاپن در خط تولید این خودرو مشارکت کرده. خط رنگ‌آمیزی آن نیز با کمک شرکت DURR آلمان تکوین یافت. همچنین بر اساس مندرجات وبسایت جیلی، در حدود 4750 نقطه‌جوش در بدنه این خودرو به کار رفته است. این عمل هم توسط دستگاه جوش لیزری صورت می‌پذیرد.

افتخارات کمپانی

به غیر از چین در دو کشور روسیه و اروگوئه این خودرو را مونتاژ می کنند. اگر خاطرتان باشد در نیمه اول سال 2014 میلادی، چانگان ایدو به‌عنوان پرفروش‌ترین سدان با برند چینی در این بازار معرفی شد. ولی هر چه به پایان سال نزدیک‌تر شدیم فروش جیلی امگرند سرعت گرفته و از این خودرو سبقت گرفت، درنهایت نیز جیلی توانست با فروش 165,000 دستگاه، عنوان پرفروش‌ترین خودروی سواری چینی را در سال 2014 از آن خود نماید.

مشخصات فنی جیلی امگرند 7 سواری

محصولات شرکت جیلی

شرکت جیلی علاوه بر خودرو، به ساخت موتورسیکلت و همچنین پیشرانه‌های خودرو و سیستم انتقال قدرت هم می‌پردازد و از معدود شرکت‌های چینی است که در راستای استقلال تکنولوژیک گام بداشته است. تولیدات این کمپانی به سایر کشورهای دنیا از جمله استرالیا، نیوزلند، برزیل، آفریقای جنوبی، عربستان سعودی و بحرین و ترکیه و ایران و… صادر می‌شود. تا کنون برای 12000 نفر شغل مستقیم ایجاد کرده. مالکیت این مجموعه هم متعلق به بخش خصوصی چین است.

مشخصات فنی جیلی امگرند 7 سواری

در چه کشورهایی جیلی موجود است

این خودرو علاوه بر بازار ایران به اقصی نقاط دنیا نیز صادر شده و مورد توجه اصحاب رسانه و متصدیان خبر قرار گرفته است. جیلی حتی توانسته به بازار کشور آفریقای جنوبی هم دست پیدا کند. چندی پیش خبرنگاران سایت خودرویی «AUTO DEALER» برای تست و ارزیابی خودروی جیلی امگرند راهی کشور شیلی در آمریکای جنوبی شدند که آنچه در ذیل می‌آید حاصل این تجربیات است.

مشخصات فنی جیلی امگرند 7 سواری

بازار جیلی امگرند 7 سواری

خودروسازان چینی نیز در حال نواختن درب‌های بازار کشورمان هستند و اکنون جیلی امیدوار است که با ارائه محصول جدیدش این حرکت را به مسیری صحیح سوق دهد. ما جدیدا به کشور شیلی سفر کردیم تا در آن سرزمین مدل جدید جیلی را تجربه نماییم. به نحو شگفت‌آوری، جیلی یک زیرمجموعه برای خودش معرفی کرده است که به نام امگرند شناخته می‌شود، این عمل تقریباً مشابه اقدامی است که پیش از این تویوتا با معرفی لکسس انجام داد.

مشخصات فنی جیلی امگرند 7 سواری

تست فنی جیلی امگرند

اولین سری از این خودرو در ماه می روانه بازار آفریقای جنوبی خواهد شد و به نام امگرند EC7 معرفی می‌گردد. جیلی با ارائه این محصول کسانی را هدف خویش قرار داده که در جستجوی خودرویی بزرگ با بهایی پایین هستند،EC7 از اتاق وسیع و جاداری برخوردار است. در حین این سفر ما خودرو را پر از وسیله نمودیم و همچنین سرنشین بزرگسال را نیز در آن جای داده‌ایم ولی به هیچ‌وجه نمی‌توان منکر این مسئله شد که این خودرو از فضای جادار و وسیعی برخوردار است. آن‌هم با توجه حجم سنگینی از بار که در این سفر بر گرده خود حمل می‌نمود.

مشخصات فنی جیلی امگرند 7 سواری

پیشرانه 1800 cc این خودرو با این وضع باز هم خوب کار میکرد. این پیشرانه توانی معادل 101 کیلو وات (138 اسب بخار) و گشتاوری برابر با 172 نیوتن متر را از خود ارائه می‌دهد. بنا به ادعای جیلی، حداکثر سرعت این خودرو معادل 185 کیلومتر بر ساعت است. که آن را قادر می‌سازد در کمتر از 11 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. بنا به ادعای سرنشینان خودرو، مصرف سوخت میانگین آن برابر با 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر بوده است. اما این امکان هم هست که این میزان افزایش یابد.

لوازم یدکی انواع مدلهای جیلی

ما در فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی کارکیتس قصد داریم تا لوازم یدکی خودروی جیلی را تامین کنیم. با توجه به ورود مدلهای جیلی جدید که gc6 نام دارد و در دو مدل الیت و اکسلنت وارد بازار شده. ما می خواهیم تمرکز خود را بر روی قطعات این دو مدل قرار دهیم. البته لوازم مصرفی و مورد نیاز سایر خودروهای جیلی مانند جیلی امگرند 7 و جیلی امگرند x7 را نیز تامین خواهیم کرد. شما می توانید با تماس با فروشگاه مرکزی ما قیمت لوازم یدکی جیلی امگرند شاسی بلند یا همان x7 و قیمت لوازم یدکی جیلی امگرند سواری یا امگرند 7 سدان و هاچ بک و همچنین قیمت لوازم یدکی انواع مدلهای جیلی را استعلام بگیرید. در انتهای این مطلب تعدادی از فطعات موجود در فروشگاه اینترنتی کارکیتس را برای شما قرار می دهیم.

ارتباط با ما

شما دوستان می توانید از راه های زیادی با ما در ارتباط باشید. در شبکه های اجتماعی و سایت آپارات در کانال ما عضو شوید. از تمامی اطلاعات فنی خودرو ها همراه با فیلم و نکات فنی مفید استفاده کنید. همچنین می توانید با شماره های موجود در انتهای سایت با ما در ارتباط باشید. می توانید برای خرید حضوری هم به فروشگاه مرکزی ما مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *