دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

با انواع مدلهای جیلی که در بازار ایران وارد شده بیشتر آشنا شوید

انواع مدلهای جیلی در بازار ایران

در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با انواع مدلهای جیلی در بازار ایران صحبت کنبم. شاید برای شما هم مفید باشد کمی در رابطه با این کمپانی معتبر چینی بیشتر بدانید. انواع مدلهای جیلی در بازار ایران زیاد نیست اما خودروهای با کیفیتی هستند. در ادامه در رابطه با قیمت لوازم یدکی جیلی امگرند 7 و امگرند rv, امگرند x7 و gc6 نیز بحث می کنیم.

ورود جیلی به ایران

ورود کمپانی جیلی به ایران با آغاز فعالیت شرکت ایرانی چینی جیلیران شروع شد. در ابتدای کار جیلیران سه مدل خودرو از این کمپانی را وارد بازار ایران کرد. یک مدل شاسی بلند یک مدل سدان و یک مدل هاچ بک وارد بازار ایران شد. هر سه مدل با نام امگرند تولید شده بود. البته بعدا جیلیران ورشکسته شد. نمایندگی های این شرکت تعطیل شد. اما سال پیش واردات جیلی به دست کرمان خودرو افتاد. کرمان موتور نیز دو مدل دیگر جیلی وارد بازار کرد که gc6 نام دارد.

جیلی امگرند 7 سدان

این مدل که شباهت زیادی به مدل s بنز مدل 2012 دارد, به s کوچولو نیز معروف است. طراحی این خودرو تا حد زیادی از روی بنز برداشته شده. اما جیلی امگرند در سه مدل وارد شد. این سه مدل از لحاظ ظاهری یکسان میباشد. اما از لحاظ موتوری و گیربکس با هم متفاوت است. پیشرانه این خودرو در دو مدل یورو 4 و یورو 5 ساخته شده. گیربکس این دو مدل هم در دو مدل دنده دستی و دنده اتومات ارائه شده.

انواع مدلهای جیلی در بازار ایران

جیلی امگرند Rv هاچ بک

جیلی امگرند مدل rv را برای جوانان وارد بازار کرد. البته نتوانست نظرها را به خود جلب کند. فروش این مدل در بازار زیاد خوب نبود. پیشرانه و گیربکس رو این مدل هم همانند مدل امگرند 7 می باشد.

انواع مدلهای جیلی در بازار ایران

جیلی امگرند x7 شاسی بلند

در زمانی که اکثر خودروهای شاسی بلند در بازار ایران همه از کمپانی های کره ای و اروپایی بود, جیلی امگرند x7 با قیمت خیلی پایین تر در نمایندگی ها موجود شد. استقبال از این خودرو نیز خوب بود. البته باید بگوییم در مقایسه با سایر خودروهای چینی این مدل کیفیت بالایی دارد.

انواع مدلهای جیلی در بازار ایران

جیلی gc6 الیت

بعد از ورشکستگی جیلیران در ایران, کرمان خودرو واردات جیلی را در ایران به دست گرفت. با دو خودرو کار از سر گرفته شد. دو مدل gc6 که هم از لحاظ آپشن و هم از لحاظ ظاهر با هم متفاوتند. مدل ارزانتر جیلی الیت نام دارد. این مدل بسیار اقتصادی می باشد. اما کیفیت ساخت و آپشن ها و ظاهر این خودرو نمره ی قبولی نمی گیرد.

انواع مدلهای جیلی در بازار ایران

جیلی gc6 اکسلنت

gc6 اکسلنت به مراتب از مدل قبلی هم زیباتر هم با کیفیت تر می باشد. البته این دو مدل هنوز تست خود را در خیابان ها به خوبی پس ندادند. استقبال از gc6 اصلا مانند امگرند نبود. فروش این خودرو در بازار زیاد موفق نبوده. باید ببینیم کرمان موتور قصدی برای واردات مدل های زیبا تر کمپانی جیلی به ایران دارد یا نه.

لوازم یدکی انواع مدل های جیلی

با وجود بنود نمایندگی پاسخگو برای خودروهای جیلی در ایران, باز هم می بینیم که لوازم یدکی انواع مدل های جیلی در بازار موجود می باشد. دلیل این موضوع یکسان بودن برخی قطعات این خودروها با سایر خودروهای دیگر می باشد. در ادامه لینک خرید لوازم یدکی انواع مدل های جیلی امگرن 7 سواری هاچبک rv شاسی بلند x7 و gc6 را برای شما قرار دادیم.

 

 

5 دیدگاه در “با انواع مدلهای جیلی که در بازار ایران وارد شده بیشتر آشنا شوید

  1. فرزاد گفت:

    سلام سپر جلو و عقب،فقط پوسته،با مه شکن سمت راننده،جمعا چقد قیمتشونه؟

  2. سلطانزاده - جواد گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من توپی چرخ عقب و لنت جلو و عقب و تسمه سفت کن و پیچ کارتل
    جیلی سواری صندوق دار
    سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *